dan zal de gemm. nederlandse vent er ook niet veel soeps uitzien?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:39 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is echt het gemiddelde Nederlandse meisje ja...
Gelukkig zijn er allochtonen
Weet je zeker dat je in NL woontquote:Op donderdag 19 december 2013 02:39 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is echt het gemiddelde Nederlandse meisje ja...
apart, heb je ook behaarde okseltjes?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
Het staat op internet, dus het moet wel waar zijn. Sorry, ts.
Oh, gaat het daarover, het was me al niet duidelijk wat er nou aan de hand wasquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:55 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
apart, heb je ook behaarde okseltjes?
Jezus ja, is dat alles?quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, gaat het daarover, het was me al niet duidelijk wat er nou aan de hand was
En ja hoor, ik wel. Begon zo in mijn puberteit te groeien.
Misschien matcht het de stijl van hun schaamhaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef PandaDrop het volgende:
Oksels zien eruit als landingsbanen.
Maar daar groeit normaal geen gras ? ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef PandaDrop het volgende:
Oksels zien eruit als landingsbanen.
je spreekt blijkbaar uit persoonlijke ervaring..quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien matcht het de stijl van hun schaamhaar.
Die snor en die wenkbrauwen weg, dan heeft het best een leuk koppie.quote:
pedofiel?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:44 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Die snor en die wenkbrauwen weg, dan heeft het best een leuk koppie.
twerk it crip.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Crip het volgende:
Enige wat ik disturbing vind.
[ afbeelding ]
het joune?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef torx het volgende:
Eikels, ze zijn 12. Ga iemand anders' okselhaar beschimpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |