SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoerenakkers! Ik heb het gehad! ....quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Rockiejj het volgende:
Jij nakker.
en tevens FIPO. hihaho.
Een hoerenakker?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoerenakkers! Ik heb het gehad! ....
Maakt allemaal niets uit... ze is toch wel lekker...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef IPA het volgende:
Ik heb het idee dat Anna wil doen alsof ze ieder liedje kent, terwijl ze daadwerkelijk amper liedjes kent
Anna hoeft niet zoveel liedjes te kennen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef IPA het volgende:
Ik heb het idee dat Anna wil doen alsof ze ieder liedje kent, terwijl ze daadwerkelijk amper liedjes kent
Zaailand...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Een hoerenakker?
wat voor akker is dat?
Daar groeit onkruid.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Een hoerenakker?
wat voor akker is dat?
Ach ja altijd zo. Net zoals iemand zeg:quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef IPA het volgende:
MVVquote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef IPA het volgende:
Cambuur, hebben die vanavond niet de trainer van Cuijk in elkaar geslagen? Of ben ik nu in de war?
QFT !quote:
Komop met die publiekspics.quote:
Maar alleen onder de rivieren en bij de Vlaamse frietkraam.quote:
Lage standaard.quote:
Na vanavond wel idd..quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar is vast een hoop zaad te vinden..
"Rape yourself"quote:
Opmerkelijke uitspraak van jou.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef rubbereend het volgende:
hoe mooi ook liever geen tietenplaatjes meer posten
Ja wij kunnen er niets aan doen dat zij tieten heeft...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef rubbereend het volgende:
hoe mooi ook liever geen tietenplaatjes meer posten
Ligt naast elkaar toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef IPA het volgende:
[..]
Maastricht, Leeuwwarden.. Een vergissing is zo gemaakt.
lelijk hèquote:
tietjes. Vind ze niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja wij kunnen er niets aan doen dat zij tieten heeft...
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, hij zingt "Rate yourself and rake yourself''
quote:
Ook boven de rivieren bestel ik friet, als ze dat niet kennen ga ik naar de volgendequote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar alleen onder de rivieren en bij de Vlaamse frietkraam.
via DM mag het hoorquote:
nakende tieten, dan. Ter verduidelijkingquote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja wij kunnen er niets aan doen dat zij tieten heeft...
Tschüss!!!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik schrijf zelfs Leeuwarden fout. Tijd om te gaan pitten.
Beter dan de tieten van al die dikke fokkers...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
tietjes. Vind ze niet heel bijzonder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Zhero het volgende:
Dikzak heeft nog ijsje gevonden om half 2 's nachts.
Lekker he..?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nakende tieten, dan. Ter verduidelijking
Pff.. zelfs overdag is het daar beter.quote:
Die tetten van SHE waren anders prima,... oh wachtquote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Beter dan de tieten van al die dikke fokkers...
frietquote:
quote:
Lekkerquote:
Nee dat andere nummer.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit dat ene nummer maar dan anders?
Onee, toch die ene.quote:
Nee, dat andere nummer maar dan dat ene.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
DM danquote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo fijn dat je nooit moeilijk doet
Nee dat is dat andere nummer..quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:31 schreef tralalala het volgende:
Ik wacht op de regen, voor het eerst in jaren een leeg plein?
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, dat andere nummer maar dan dat ene.
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat is dat andere nummer..
Ik was in Leiden, was het best druk in de regen anders.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:31 schreef tralalala het volgende:
In Groningen was het -10 met zware sneeuwval.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:31 schreef tralalala het volgende:
duurt langquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef patat het volgende:
[..]
Neee, nee!
Ik zag alleen dat ze in 5 minuten al zo'n 67 keer aan haar haar heeft gezeten
quote:
quote:
Waar vrouwen wel niet op letten.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef patat het volgende:
[..]
Neee, nee!
Heeft ze daar ook haar dan..?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef patat het volgende:
[..]
Neee, nee!
Alstu.quote:
Moet vreselijk genomen worden...quote:
quote:
quote:
.............................. ook goed, dat doen dan minthy?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Moet vreselijk genomen worden...![]()
Maarja...
Dat kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef arachide. het volgende:
Die kat heeft mijn naam. Ik maak geen grap.
De dochter van mijn neef heet ook Feyquote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef arachide. het volgende:
Die kat heeft mijn naam. Ik maak geen grap.
Ik heb morgen nog wel een gaatje.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
.............................. ook goed, dat doen dan minthy?
Montanaquote:
Dat is niet de manier waarop je mijn naam spelt, maar er zijn ook maar 600 chicks in Nederland met mijn naam (en spelling)quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
De dochter van mijn neef heet ook Fey.
Kip right?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is niet de manier waarop je mijn naam spelt, maar er zijn ook maar 600 chicks in Nederland met mijn naam (en spelling)
Ik weet niet zeker of ik het goed spelquote:Op donderdag 19 december 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is niet de manier waarop je mijn naam spelt, maar er zijn ook maar 600 chicks in Nederland met mijn naam (en spelling)
welke gaatje wil je?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wel een gaatje.
Hoi.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hannah Montana
Hannah Banana
Hannie
Han
Hannebal
Hannibal
Hans
Ik zie wat opbloeien.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit gesprek is niet voor openbaar
Mensen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef Rockiejj het volgende:
Mensen die wegduiken voor de camera
Mensen die uitsloven voor de camera
Mensen die doen alsof ze de camera niet zien
Mensenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef Rockiejj het volgende:
Giechel giechelquote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef Rockiejj het volgende:
Dit is niet openbaar dit is alleen maar fok...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Pics.quote:
Ik voel me bijna vereerd.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik noem mijn kat zo. Maar meer als Hanzzzzzzzzzzzz
Kan ook in Abo. Moet je even abo nemen. Is minder openbaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik val er liever mee verstrengelt in slaapquote:
quote:
En vlindertjes fladderen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor er vogeltjes bij fluiten ook
nu al, we moeten de hele week nog flirtenquote:
Hohoho, rubber eendje.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoek een kamer, eendje en noesje
Daarom!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit is niet openbaar dit is alleen maar fok...
Neu...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ook in Abo. Moet je even abo nemen. Is minder openbaar.
Nou dan... doen we gewoon gezellig mee..quote:
Tot sinasquote:Op donderdag 19 december 2013 01:43 schreef Zhero het volgende:
Ik ga ook op een oor liggen, houdoe. Veel plezier nog met nachtbraken!!
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:43 schreef Zhero het volgende:
CUPS !!!quote:
De héle week nog?!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu al, we moeten de hele week nog flirten
Moi.. doe..!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:43 schreef Zhero het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk #WEAREYOURFRIENDSFOUTOPTVDOORNEDERLAND3BIJPINKPOP2008ALSWEAREYOURFAMILYHAHAHADIEDUSFORANTHEMquote:Op donderdag 19 december 2013 01:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Godverdomme ik zat er al op te wachten.
Niet zoveel behoefte aan pottenkijkersquote:Op donderdag 19 december 2013 01:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou dan... doen we gewoon gezellig mee..
Ik was je kwijt na NEDERLANDquote:Op donderdag 19 december 2013 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk #WEAREYOURFRIENDSFOUTOPTVDOORNEDERLAND3BIJPINKPOP2008ALSWEAREYOURFAMMILYHAHAHADIEDUSFORANTHEM
Ben je pot dan..?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zoveel behoefte aan pottenkijkers
We Are Your Family FAILquote:
En wie zegt dat we alleen maar kijken..?quote:
Ik zie jou er anders ook niet staanquote:
Pinkpopquote:
Weet je het zeker?quote:
Weet je hoe ver dat rijden isquote:Op donderdag 19 december 2013 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie jou er anders ook niet staan
Ik herinner me dit youtube filmpje omdat Mexicaantje. die ooit postte in PUB SCquote:
Om 2 uur 's nachts?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat rijden is, in eindhoven was ik er wel bij
.
Ik in Leiden en Enschede.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat rijden is, in eindhoven was ik er wel bij
.
Is net zo ver als 2 uur smiddagsquote:
Ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 01:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik was ook in Leiden! 5 minuten met de trein
Loop je voor?quote:
Ik ga zo ook even beneden etenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik krijg me toch ineens een partij honger
Ik durf niet, straks worden m'n ouders wakker.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even beneden eten
Ik heb alleen nog wat droge crackersquote:Op donderdag 19 december 2013 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik krijg me toch ineens een partij honger
Ik kan kortjakje..quote:
Seconde of 10.quote:
Deze is echt makkelijkquote:
Ja duh....quote:
Stugg friezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Geen beweging in dat volk te krijgen.
Done, ga je gang.quote:
Daarom sta ik ook nooit daar waar camera's staan...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
mooi altijd dat commentaar op mensen bij dit soort evenementen, of bij concertvideo's terwijl als je er zelf staat is het hetzelfde
Dat is voor mij alweer 9 maanden terug.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:51 schreef Snowballed het volgende:
T word rustig hier... ff jointje draaien..
Één verhaaltje volgens mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:51 schreef JJH het volgende:
Gaat Annna alleen maar verhaaltjes schrijven vannacht?
Met m'n minthy-account dan, anders zien collega's dat ik m'n ritme verneukt hebquote:
Voor die gast met die boot die ze net belden.quote:
ik hoorde datquote:Op donderdag 19 december 2013 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor die gast met die boot die ze net belden.
De pannetjes worden nat!quote:
Die Drijver gaan ze nodig hebben daar buiten.quote:
quote:
Eensquote:
Whehequote:Op donderdag 19 december 2013 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Drijver gaan ze nodig hebben daar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |