SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee alleen digitaalquote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Rockiejj het volgende:
Maar ey, ik heb alleen een kabel in mn tv, kan ik nu geen live SR kijken?
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JULLIE HEBBEN NOG NIET BETAALD
*bitaald.quote:
Nou die gemaakt gezelligheid op de Nederlandse TV, dat Hilversumse wereldje daar wil Johan helemaal niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja want VI is het toppunt van intelligentie op de Nederlandse tv
Haten op Timurquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die kut Mama Appelsap afleveringen verneuken alle liedjes.
Wuuut... Dan loopt mijn stream flink achterquote:
Tekst niet kennenquote:
Ik zou eens een bezoekje aan de opticien overwegenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die tekst op tv gruwelijk slecht leesbaar?
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die tekst op tv gruwelijk slecht leesbaar?
Daarom zit hij er ook vier keer per week opquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou die gemaakt gezelligheid op de Nederlandse TV, dat Hilversumse wereldje daar wil Johan helemaal niks mee te maken hebben.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik zou eens een bezoekje aan de opticien overwegen
Of een grotere tv kopenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik zou eens een bezoekje aan de opticien overwegen
Nou, dit keer mocht je lachen want dat vind ik best een leuke opmerking.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarom zit hij er ook vier keer per week op
AHAHAHAH
oh sorry dat ik zo hard om mn eigen grap lach
Toen ik 10 was en dit liedje hoorde bij World Cup 98 was het voor mij I Get No Town, dus dat blijft het voor mij foreverquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik dus een half uur lopen kutten om mn tv via de versterker te krijgen... Ik snapte er geen reet van..
Staat het ding doodleuk op tape monitor...![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou die gemaakt gezelligheid op de Nederlandse TV, dat Hilversumse wereldje daar wil Johan helemaal niks mee te maken hebben.
Koop een normale internetverbinding.quote:
Secondedquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Koop een normale internetverbinding.
Ik zou niet op de tv gaan zitten, vooral niet op zo'n platte...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarom zit hij er ook vier keer per week op
AHAHAHAH
oh sorry dat ik zo hard om mn eigen grap lach
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja nee ik verwar je weer met TS.
Nou als ik jou zo zie had je ook zo in Truckers on Ice kunnen zitten!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Daarom zit hij ook bij een van de zenders die de meest gemaakte gezelligheid op de buis pleurt
Mannen met een mening pretenderen niet gezellig te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Daarom zit hij ook bij een van de zenders die de meest gemaakte gezelligheid op de buis pleurt
Tubthumbing of Tubthumping?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
GODVERGAANZEWEER Tubthumbing (I Get Knocked Down)
Het is neukende tubthumbing gewoon!
I get knocked down, but I get up again, you're never gonna keep me down.quote:
OHHH ISSS DATTT ZOOO???quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
GODVERGAANZEWEER Tubthumbing (I Get Knocked Down)
Het is neukende tubthumbing gewoon!
En mensen met een mening die zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mannen met een mening pretenderen niet gezellig te zijn.
Juist.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
Stomme kutjes die niet in beeld willen
Optiefen dan, van dat plein af
Bing van Windows.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tubthumbing of Tubthumping?
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja nee ik verwar je weer met TS.
ik ben blij dat ik nog maar 1 dag moet werkenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Ro-ald het volgende:
Dit worden weer een paar slapeloze nachten.
Wat?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou als ik jou zo zie had je ook zo in Truckers on Ice kunnen zitten!
Ik bel Timur ff.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
I get knocked down, but I get up again, you're never gonna keep me down.
Maar pin me d'r niet op vast.
Vooral gewezen cabaretiers uit Leeuwardenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En mensen met een mening die zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.
Stil...quote:
Je bent leuker dan Frans Bauerquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet op de tv gaan zitten, vooral niet op zo'n platte...
Nee.quote:
Ik kan het de hele tijd kijken als ik wil.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik nog maar 1 dag moet werken
Salondepromoosjonquote:
Ik ken truckers iets met ice niet eensquote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij mist de lead in dus altijd?
Gewone stream.quote:
flopshowquote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ken truckers iets met ice niet eens
Hier vliegt ie op en neer...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef DaMook het volgende:
Ah het geluid van de update is ook weer zachter.
Je zou die prijzen eens moeten weten, het zijn net voetbalmakelaars.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld voor over hebben
Ik zat net te denken welke technieker mee zit te lezen, want ineens ging ie omhoogquote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hier vliegt ie op en neer...
Coen is grootquote:
Maffiose Pizzabakkersquote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zou die prijzen eens moeten weten, het zijn net voetbalmakelaars.
#zonderlandquote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Inspirerende woorden van Epke.
27?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Beiden.
Dude, die Epke is ouder dan ik dacht. Van 1986
#DÖNER! hmm..quote:
Hij ziet er uit als een 15 jarig jochie met een babyface.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Beiden.
Dude, die Epke is ouder dan ik dacht. Van 1986
Ja godver ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik dacht ergens begin 20 ofzo
Ik hoor niets!quote:
ja klootfiguur, die heb ikquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Koop een normale internetverbinding.
Ja exactquote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een 15 jarig jochie met een babyface.
u riep?quote:
Ja! LUL! (niet echt hoor) NU HEB IK #HONGERquote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Againzender het volgende:
de topics gaan er al als warme broodjes doorheen
Ja, winst.quote:
ik voel een Dr Pop aankomenquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
Antwoord op mijn vraag.
Coen is 2.04
ik ben ass bedrijfsleider in een winkel.Denk niet dat ik het op mag zetten.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan het de hele tijd kijken als ik wil.
Jeffrey van Asquote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Paxcon het volgende:
Wat was dit voor tweedehands autohandelaar dan
je hebt geen humor.quote:
Wilbert zelf denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke debiel dat bedacht heeft...
ah, ik zie hetquote:
Jack blackquote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is de helft van Tenacious D vandaag:
[ afbeelding ]
Juist niet!quote:
't Zou wat zijn als die poep omhoog gingquote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het schijnt dat die poep omlaag stroomt.
Dit. Bijstandje alles.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou gewoon naar Nederland verhuizen als ik die mensen was
Maar dan wel met de boot!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou gewoon naar Nederland verhuizen als ik die mensen was
ik zie allemaal kleine negertjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb medelijden met jullie, Ik hoor tenminste MJ
jackson 5 ?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik zie allemaal kleine negertjes.
Gelukkig hoor ik die nietquote:Op donderdag 19 december 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb medelijden met jullie, Ik hoor tenminste MJ
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee? Misschien even tijd om langs de dokter te gaan
Ja zeep in je poepwater heeft vrij weinig zin. :' )quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is dit hele zeepgebeuren vrij kansloos omdat het water waarmee je je handen wast gewoon ranzig is
De binnenkant van het glazen huis?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd wat zie ik!?
[ afbeelding ]
die tafel kan echt niet iddquote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd wat zie ik!? kut vlag
[ afbeelding ]
Friesche Vlagquote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De binnenkant van het glazen huis?
Ik dacht dat je het over de moslim bidkleedjes hadquote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd wat zie ik!? kut vlag
[ afbeelding ]
Daarom kun je beter zorgen dat er schoon water komt. Dan kun je op zich ook wel zonder die zeep schone handen krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja zeep in je poepwater heeft vrij weinig zin. :' )
En zorgen dat ze niet meer in de rivier schijten!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarom kun je beter zorgen dat er schoon water komt. Dan kun je op zich ook wel zonder die zeep schone handen krijgen.
Ikquote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja geweldig
Wie heeft die UI ook al weer gemaakt?
Import.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef richolio het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar Friesland baart aardig wat knappe meisjes
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef richolio het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar Friesland baart aardig wat knappe meisjes
Racist of zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de moslim bidkleedjes had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
ik moet hoer ook nog een kabel aansluiten nu je het zegtquote:
Want van al die miljoenen gaan ze inderdaad alleen maar zeepjes uitdelenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is dit hele zeepgebeuren vrij kansloos omdat het water waarmee je je handen wast gewoon ranzig is
totdat ze gaan praten...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef richolio het volgende:
wat.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet hoer ook nog een kabel aansluiten nu je het zegt
Sttt, het gaat om het princiepequote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja zeep in je poepwater heeft vrij weinig zin. :' )
Friesland is tof!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef richolio het volgende:
Met miljoenen tegelijk laten vallen die zeepjesquote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Want van al die miljoenen gaan ze inderdaad alleen maar zeepjes uitdelen
Ja?quote:
Loop je achter of zo?quote:
Die indruk krijg ik welquote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Want van al die miljoenen gaan ze inderdaad alleen maar zeepjes uitdelen
Waarom niet 'Loser'quote:
Soap bombquote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met miljoenen tegelijk laten vallen die zeepjes
Internetaudiostream.quote:
fukadukquote:
Je kan het niet, falertquote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Godver, morgen school.Laatste dag. Ik moet gaan. Ik moet gewoon gaan. Ik kan het.
Deze in bekenderderder.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom niet 'Loser'Daar voel ik me beter bij.
En dat bij al die negers die in de buurt zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met miljoenen tegelijk laten vallen die zeepjes
Beetje leesvoer.quote:
Anal party.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat bij al die negers die in de buurt zijn?
Oja.quote:
Komen er uiteindelijk minder kinderen die ziek kunnen wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat bij al die negers die in de buurt zijn?
KUT# Ik wist dat ik iets was vergeten.quote:
gezelligquote:
Een eckte.quote:
hij mocht nog naar buiten van zn moeder?quote:
Nóg duidelijker wat er met welk bedrag gedaan kan worden: http://m.3fm.nl/mobiel/3fm-serious-request:geldquote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Beetje leesvoer.
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350398
Wat ik hier al eerder las, dat stukje zeep, dat is kort, dat pakt gewoon. Beter dan een uitgebreid verhaal over het aanleggen van sanitaire voorzieningen et.
Aah thanksquote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Beetje leesvoer.
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350398
Wat ik hier al eerder las, dat stukje zeep, dat is kort, dat pakt gewoon. Beter dan een uitgebreid verhaal over het aanleggen van sanitaire voorzieningen et.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meid kan het niet waarderen..
Niet bevuilen he..?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg superhumans ik ga mijn nest in
Hoe doe jij zo snel screenshotten en delen ? Duurt bij mij altijd minstens 5 minutenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ah jij toch welquote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik
Heb de grote versie ook nog wel ergens volgens mij.
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer ken ik helemaal niet
moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ze gaan eerst proberen die zeep te eten waarschijnlijk.
"Sterfgevallen door serious request zeep"quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ze gaan eerst proberen die zeep te eten waarschijnlijk.
puu.shquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe doe jij zo snel screenshotten en delen ? Duurt bij mij altijd minstens 5 minuten.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe doe jij zo snel screenshotten en delen ? Duurt bij mij altijd minstens 5 minuten.
Ow en ze mag weleens zeep gebruiken, wat een hoop plamuur zit daarop zeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
"Sterfgevallen door serious request zeep"
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef Rockiejj het volgende:
Ik vind het doel op zich wel goed! Volgens mij is het wel een groot probleem waar zo iets aan gedaan kan worden..
De dag is net begonnenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en ze mag weleens zeep gebruiken, wat een hoop plamuur zit daarop zeg.
LET'S CLEAN THIS SHIT UP !
En toch nog die hele tekst meeblèren.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef Sirolf het volgende:
Ten Thousand Nights van Alphabeat, dát is lang geleden dat ik die gehoord heb!
Oh... zonder mij..? nou veel plezier dan...quote:
Alphabeat.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer ken ik helemaal niet
Truste Lolaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg superhumans ik ga mijn nest in
Wel erg fijn. Was mijn favoriet van dat albumquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef Sirolf het volgende:
Ten Thousand Nights van Alphabeat, dát is lang geleden dat ik die gehoord heb!
Wel.quote:
Vind prntscr chiller, maar die upload via imageshack, en imageshackquote:
Afhankelijk zijn van een andere hostquote:
ooohquote:
Daar zit ook reclame poep bij toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vind prntscr chiller, maar die upload via imageshack, en imageshack
Jammer joh.quote:
Dat kan ik wel hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh... zonder mij..? nou veel plezier dan...
Truste mookiequote:
Echt? Die heb ik ook nog live gezien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |