SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
De Kast - In nije dei.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wer Bisto van Twarres wordt het anthem om de locals te pleasen
Racistisch!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wer Bisto van Twarres wordt het anthem om de locals te pleasen
Ties is de opperbaas van Twente.quote:
Nummertje 39 met rijst zou er voor de heren in huis wel in gaan denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Racistisch!
Je draait toch ook geen ching chang chong muziek bij een chinees
ching chang chong muziekquote:Op woensdag 18 december 2013 23:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Racistisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom request Stickertje 2x?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Rucka rucka aliquote:Op woensdag 18 december 2013 23:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Racistisch!
Die hupjes van een paar seconden?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Wat een haat op AnnaSommige gasten zitten de hele avond op de bank, zij doet tenminste mee en maakt contact met de mensen buiten.
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Wat een haat op AnnaSommige gasten zitten de hele avond op de bank, zij doet tenminste mee en maakt contact met de mensen buiten.
FIRE!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee, ik heb maar 1 keer ingevoerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom request Stickertje 2x?Ze smelten de kazen!
Die speelt het plein na afloop leegquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Pieter Derks ook optreden?
Dat doen ze volgende week, als het plein weer leeg moet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze doet het prima. Vorig was er iemand (weet niet meer wie) die de hele tijd op haar mobiel zat te kuttenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Thanx.quote:
RAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb maar 1 keer ingevoerd.
Je steelt wederom mijn grapquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doen ze volgende week, als het plein weer leeg moet.
godver nu was jij eerderquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die speelt het plein na afloop leeg
Snelquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die speelt het plein na afloop leeg
jammerquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doen ze volgende week, als het plein weer leeg moet.
Die ken ik dus helemaal nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ft. Ke$ha zelfs!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Is het nou Pitbull - Timber of Pitbull - Timber (feat. Kesha) ?
Pietertje moet gewoon zich bezig houden met een oudejaarsconference.. Hij is hier te goed voorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Damn, ik hou het wel op Pitbull - Timber.quote:
quote:
En met IBAN?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb ook last van diarree, als je wat wilt doneren mijn rekening nummer is 60.599.505
zometeen Finnbogasson maar eens opvangenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je steelt wederom mijn grap
ORS kopuhquote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb ook last van diarree, als je wat wilt doneren mijn rekening nummer is 60.599.505
THE LASTquote:
Alizeequote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat is ORS?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ORS kopuh
/mamalolageeftadvies
Dat wordt weer een miljoen views op YouTube voor die conference.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Pietertje moet gewoon zich bezig houden met een oudejaarsconference.. Hij is hier te goed voor
Platte linkse humor. Smakeloos land.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt weer een miljoen views op YouTube voor die conference.
Zenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nee niet dit jaar weer he, GEO4Kant met je .gifs.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Platte linkse humor. Smakeloos land.
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Minthy?quote:
Hihaho.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, klaar met dansen. Maar goed dat mijn webcam niet aan staat.
Heul welquote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nee niet dit jaar weer he, GEO4Kant met je .gifs.
Ik was echt aan het dansen!quote:
Voor de laptop zonder stoel?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op je stoel met de laptop op je schoot?
Idioot.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Gvd, bedankt.quote:
DJ Koelkast?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Mijn koelkast danst zelfs.
Ik heb er na een uur al meer zien springen dan vorig jaar na 3 dagen in Enschede.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
Vind de sfeer nu al beter dan vorig jaar
Hoe maak je gifs?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Enzyme0546 het volgende:
Waar blijven die gifjes van Anna?
Weg.. hopelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Enzyme0546 het volgende:
Waar blijven die gifjes van Anna?
Eens!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
Paul Elstak draait nog steeds hoor doos, en goed ook
djkoelkastquote:
1000 screenshots en dan achter elkaar zettenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Enzyme0546 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, anders had ik ze wel gemaakt
Oh. Spoedcursus bij Claclap.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Enzyme0546 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, anders had ik ze wel gemaakt
Er zijn ook mensen die een leven hebben hè.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef richolio het volgende:
Wie blijft heel de nacht kijken? Of gaan jullie slapen?
Mijn verstand zegt dat ik zo wel naar bed moet gaanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef richolio het volgende:
Ik heb er nog geen minuut van gezienquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef richolio het volgende:
quote:
Toch wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een leven hebben hè.
Ja ik dus niet. Er zullen er vast wel een paar zijn die dat niet hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een leven hebben hè.
Bij Mokkeltje in bed.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef JaneDoe het volgende:
waar is domien als je em nodig hebt?
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik dus niet. Er zullen er vast wel een paar zijn die dat niet hebben
Vrouw.quote:
Vrouwman.quote:
quote:
Die noemt zijn vriendin ook gewoon 'Mokkeltje'quote:
Staan ze in FIRE?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
"Daar staat Guilty Pleasure, stel jezelf even voor"
"Ja we zijn Guilty Pleasure.."
"Oh, verassend!"
Ja, op verdomme.quote:
Al die Duitsers daar ook altijd. Net zoals bij de Hemingquote:
https://www.facebook.com/timber.rockbandquote:
quote:Timber is a rock/grunge/metal band from Leeuwarden Netherlands.
Jeejquote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik blijf meestal erg laat op
ooit tijdens mijn studie had men op de tap het enthousiaste bericht 'nu met verassing van de tap!' gehangen.quote:
Mag Timber nog niet eens inleiden.quote:
Geen school?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even gamen, en dan rond 2 uur even wat eten denk ik
Poliepje moet kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Cee het volgende:
Wel jammer dat de zangeres ziek was toen ze dit inzongen.
Nope.quote:
Jaloerse vrouw gespot. Typisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Cee het volgende:
Wat was eigenlijk de nummer 1 in de GP top 33? Heb vanochtend niet geluisterd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef richolio het volgende:
Die guilty pleasures zijn nooit guilty pleasure-waardig
Ik gok diarreequote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Cee het volgende:
Zand in je vagijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Cee het volgende:
I Will Survivequote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de nummer 1 in de GP top 33? Heb vanochtend niet geluisterd.
Gloria Taylorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de nummer 1 in de GP top 33? Heb vanochtend niet geluisterd.
Lo-Fiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Stickertje het volgende:
Waarom klinkt het alsof ze staat te zingen in een plastic bekertje
Dat is het ook, tamme.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
LEKKERE KWALITEIT DIT! LIJKT WEL LO-FI
In een dixiequote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Stickertje het volgende:
[EW]quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Stickertje het volgende:
Fries accent, niet haten.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben zelf benoemt expert op het muziek gebied..quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben geen verstand van muziek
Dat is wel een terechte nummer 1quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
I Will Survive
Wilbert was erbij en is het met me eens.
Klopt. Maar er is beter lo-fi muziek.quote:
Faitquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
faith. Anderen voor lul proberen te zetten en dan zelf falen.
Fate eigenlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
faith. Anderen voor lul proberen te zetten en dan zelf falen.
Echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef DaMook het volgende:
Dit tempo ben ik niet meer gewend hoor.
Idem ja, vrij rustig nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dit is nog vrij langzaam met wat ik gewend ben
Nooit een topshow van VI meegemaakt zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Als ik Gaynor zeg dan wordt de Gay Krant pissig.quote:
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Hebben ze het eerste sapje al gekregen? Ben even weggeweest dus ik heb het gemist
Is alweer een jaar geledenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Guided by Voicesquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is beter lo-fi muziek.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Fate eigenlijk.Zelf falen.
Ze zijn er mee bezig zo te zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Hebben ze het eerste sapje al gekregen? Ben even weggeweest dus ik heb het gemist
niet VIquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit een topshow van VI meegemaakt zeker?
VIquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet VI![]()
maar wel TV SC op zondag
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
#I #JUST #CAME #TO #SAY
Doe ik het zo goed?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet VI![]()
maar wel TV SC op zondag
Afgelopen maandag.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit een topshow van VI meegemaakt zeker?
Zijn beide topshowsquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet VI![]()
maar wel TV SC op zondag
Ik denk dat we nu met meer dan de helft liefhebbers zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes, doe eens een van je befaamde VI kwoots
Je loopt met je eigen domheid te koop!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet VI![]()
maar wel TV SC op zondag
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uh, oké.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop!
Niks mis met Undercover in Nederlandquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes Verminder slaat weer toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drie man in een glazen huis aan een tafel. Koffietijd voor mannenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef DaMook het volgende:
/maar is het al wat? Ben net klaar met werken, dus schakel pas net in.
Nou, jij zit hier om te presenteren en ik voor mijn mening.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]nee laat hem er niet weer over beginnen
Face.quote:
Ahh ok, nog niets spannends dusquote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Drie man in een glazen huis aan een tafel. Koffietijd voor mannen
Nee, nee, nee..quote:
Crazy Frog.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tijd voor fatsoenlijke muziek.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus, door heel dit geFOK! is mijn sociale facebook leven verwaarloost.
Misschien.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Rockiejj het volgende:
Maar ey, ik heb alleen een kabel in mn tv, kan ik nu geen live SR kijken?
Nederland 3 's nachts.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Rockiejj het volgende:
Maar ey, ik heb alleen een kabel in mn tv, kan ik nu geen live SR kijken?
Die heb ik amper.quote:
Ja want VI is het toppunt van intelligentie op de Nederlandse tvquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen bij StuBru
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |