abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134431851
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_134431929
Spirit, voor mij zou het dan echt einde oppasverhaal zijn. Vooral dat het niet per ongeluk gaat maar een afwijzing van jouw manier is. Echt, ik word plaatsvervangend boos van haar opmerking.
pi_134432173
Jemig, als ze jouw instructies zo in de wind slaat dan zou ik ook ontploffen!
Tegelijk heeft dat waarschijnlijk niet veel zin. Maar nogmaals laten oppassen zou ik niet trekken. Zit je alsnog niet rustig omdat je je afvraagt wat ze nu weer uitvreet. Sowieso begrijp ik niet waarom je niet zou doen wat de moeder vraagt, ook al is dat anders dan wat jij zou doen!
  woensdag 18 december 2013 @ 23:41:07 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134432422
Spirit! :o :o :(!! Wat enorm bizar zeg!! Ik zou idd doen wat Olf zegt. Zijn ze helemaal gek geworden..

@L0t, ze stonden volledig achter me. Ze hadden het zelfs aan zien komen. Zag ik er dan zo kapot uit? :+
pi_134432452
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef GotC het volgende:
Spirit! :o :o :(!! Wat enorm bizar zeg!! Ik zou idd doen wat Olf zegt. Zijn ze helemaal gek geworden..

@L0t, ze stonden volledig achter me. Ze hadden het zelfs aan zien komen. Zag ik er dan zo kapot uit? :+
Heb jij als baby bv gehad?
  woensdag 18 december 2013 @ 23:44:41 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134432626
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Heb jij als baby bv gehad?
Yup, 5 of 6 maanden :) Jij?
pi_134432637
M'n mega lange werkdag is voorbij, nog maar twee daagjes werken :D en nu alweer met Ow aan het werk :')

1 jaar geleden had ik nog lang geen verlof ;) pas 3 januari! En dan kwam ik nog twee dagen en een avond (nou die lukte niet) terug :)

Spirit, lastig hoor :( geen adviezen maar wel een :*

Mooi hoor die bv verhalen! Stiekem ben ik bang dat ik bij een volgend m'n productie weer niet op gang krijg :')

En ik zag een mooie kleine baby en een baby in de winkelwagen O+

En wat volgt Riley netjes haar lijntje zeg!

Poeh roep maar: wie ben ik vergeten?
pi_134432987
Een kind van 7 maand lasagne geven waar ongetwijfeld specerijen inzitten en weet ik wat al niet nog meer. 8)7 :N }:| -O- -O- -O- Sorry maar dan spoor je toch niet helemaal? En al helemaal dat het niet je eigen kind is. Ik zou geloof ik een schroeiplek achterlaten waar ik zou hebben staan koken van woede. Einde oppas idd. Jemig 8)7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134433003
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup, 5 of 6 maanden :) Jij?
Ik helemaal niet, ook "gewoon" niet. Omdat mijn vader dan de fles kon geven en ze vonden het in meer opzichten handiger. Ze zaten ook midden in een enorme verbouwing (die ze zelf deden) dus misschien leek ze dat ook niet handig, hoewel mijn broertje ook met fv is grootgebracht.

Maar ik heb dus ook geen fotoalbum waarin ik mezelf aan de borst zag ofzo. Ik dacht misschien dat dat ook voor een minder grote bv wens zorgt, maar voor jou geldt dat dus niet!
  woensdag 18 december 2013 @ 23:56:18 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134433386
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik helemaal niet, ook "gewoon" niet. Omdat mijn vader dan de fles kon geven en ze vonden het in meer opzichten handiger. Ze zaten ook midden in een enorme verbouwing (die ze zelf deden) dus misschien leek ze dat ook niet handig, hoewel mijn broertje ook met fv is grootgebracht.

Maar ik heb dus ook geen fotoalbum waarin ik mezelf aan de borst zag ofzo. Ik dacht misschien dat dat ook voor een minder grote bv wens zorgt, maar voor jou geldt dat dus niet!
Ik zat vanavond nog naar mijn baby foto's te kijken, incl een paar borstvoedingsfoto's. Maar hoe geweldig ik het ook vind voor anderen en anderen stimuleer om ermee te beginnen en door te zetten: ik heb er voor mezelf een heel neutraal, afgevlakt gevoel bij. Apart :P Het doet me weinig, een baby aan mijn eigen borst. :@

Praktisch gezien (zorg echt delen) is fv ook handiger imo :Y
pi_134433582
Spirit :o :( :(
OMFG!! Is ze helemaal bepleurt?? Dat zou echte einde oefening voor mij zijn. Die zou nooit, maar dan ook nooit meer oppassen.

En Is, tis zonde, er nog zo van moeten spugen ook. Volgens mij is het dan ook heel zuur :'(
pi_134433636
Hier doet vriend vaak iets nuttigs als ik baby voor het slapengaan voed, afwassen ofzo. Dus ik vind het qua taakverdeling juist zeer voordelig uitpakken. :+

Wat ik trouwens nog wel grappig vind is dat ik nooit er over nagedacht heb of ik wel of niet borstvoeding zou geven. Het was gewoon zo, ofzo. Er is iig geen beslismoment geweest. Ooit heeft de vk het gevraagd en toen zei ik ja, en toen was baby er en lag ze op me en begon ze te drinken.
pi_134438776
:O
pi_134438841
Jeetje Spirit. Wat ontzette stom zeg. Ik denk dat je er echt niet onder uit gaat komen om er jets van te zeggen. Ze negeren jouw ideeën over jouw kind totaal. :*
En bij mij precies als bij Suiker. Ik heb een keer op mijn neefje gepast die toen nog een baby was en mijn nichtje had een supermooi schema gemaakt (avondritueel). Ik heb me daar helemaal aangehouden. Niet meer dan logisch.

Loj dat is echt een megalange werkdag zeg. Ben je vandaag vrij?

Leuk om al die bv verhalen te lezen. Ik heb een foto van mezelf dat ik aan de borst ligt. En van Riley heb ik er een paar O+

Loj jij was er weer vroeg bij. Hopelijk was het een korte sessie :*

Riley heeft goed geslapen. Ze mag nog 15 minuten slapen en dan moet ze eruit, omdat ik ons klaar moet maken voor werk/kdv
Maar voor nu heb ik het idee dat ze niet al teveel last heeft van de prikjes gelukkig.
En volgende week maar 2 dagen werken *O*
Riley gaat die dagen niet naar het kdv, maar naar mijn ouders O+
pi_134438904
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zat vanavond nog naar mijn baby foto's te kijken, incl een paar borstvoedingsfoto's. Maar hoe geweldig ik het ook vind voor anderen en anderen stimuleer om ermee te beginnen en door te zetten: ik heb er voor mezelf een heel neutraal, afgevlakt gevoel bij. Apart :P Het doet me weinig, een baby aan mijn eigen borst. :@

Praktisch gezien (zorg echt delen) is fv ook handiger imo :Y
Oh maar dat heb ik ook niet. Heb geloof amper borstvoeding foto's. Vond het leuk hoor het voeden maar na 10 maanden was ik er ook wel klaar mee. Zou er ook echt niet aan moeten denken nu nog te voeden (en peuter al helemaal niet). Achteraf had ik denk ik eerder moeten stoppen met de bv. Sowieso had ik niet een kind dat graag dronk, althans die dronk alleen als ze honger had en vanaf 4 maanden of zo moest ik afgelegen gaan zitten wegens afleiding. Oh en ze ging pas weer hard groeien toen ze aan de bijvoeding ging (en de eerste 2,3 maanden hoor). Mja achteraf he....

Bij peuter 3 maanden gevoed en toen ging hij zo onrustig drinken dat ik gestopt ben. Het ging me zo tegenstaan, aan de borst slokken, loslaten, aanhappen, 3 slokken enz.

Oh en bij dreumes vond ik het doorslapen na een flesje 120/4 ook wel een tekem dat ze aan de borst niet genoeg had/er niet genoeg uithaalde. Want met de bv kwam ze nog 1 of 2 keer per nacht en op 120/4 sliep ze van 7 tot 7.
pi_134438961
Bij oudste springt hij op het moment dat ik begon met de overstap van fv van onder het gemiddelde naar boven het gemiddelde qua lijntje. Bij V. is het nu niet zo extreem, maar ze werd van de overstap naar fles wel een stuk rustiger en blijer.
pi_134438972
Spirit :o :o :o :o :o :o :( zit er in lasagne behalve kruiden ook geen melk trouwens? (ik lust het niet dus maak het nooit :P ) Je arme meisje

Daar zou ik wel wat van durven zeggen, maar dan zou er ook wel meteen ruzie zijn ja

L is vannacht een paar keer wakker geweest, keihard huilen en stoppen als wij kwamen. Toen heb ik hem op schoot genomen en ging hij liggen keten. Grapjas :O
pi_134439167
Bij mij is Riley na het stoppen van de bv blijven groeien op haar eigen lijntje. En ze eet echt heel goed bijvoeding ook. Een boterham, fruit, groente, soepstengel of rijstwafel. En dan nog drie of vier flessen. Ik weet niet waar ze het laat soms :D

Fieder gelukkig dat je weekend hebt :D :*
pi_134439182
Spirit, dat meen je niet :o

Ik sluit me helemaal bij Olf aan. Inclusief de plaatsvervangende boosheid. :(

quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Suikertante het volgende:

Ik heb ook nooit bv gehad maar wel die bv wens :)

Ik vind bv trouwens wel echt makkelijker. Zeker met die k#tnachten. Ben bang dat ik zonder bv echt nachten op zou zitten om kinderen te troosten of ik zou tig keer naar beneden moeten voor flesjes. Nu zijn het gebroken nachten, anders zouden het slapeloze nachten zijn. (en nee, van kv slapen ze niet langer, daar hebben we al mee geëxperimenteerd).

Vanochtend echt sacherijnig door het slaapgebrek. Daar kon zelfs geen babylach wat aan veranderen :{
pi_134439195
Goeiemorgen!

Hier wel geëxperimenteerd met flesjes om te kijken of dat helpt voor doorslapen maar maakte geen zak uit. Helaas ;)

Ik zit hier te wachten tot het 9 uur is, dan mag ik nog even naar bed :D
pi_134439200
Flesjesexperimenteerboks Kyara ;)
pi_134439469
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 07:53 schreef Olf het volgende:
Flesjesexperimenteerboks Kyara ;)
:D

Slaap lekker alvast. Ik ga straks met M naar mijn nichtje. Na zo'n nacht vind ik het wel even fijn om bij de meiden weg te zijn :@ /slechtemoedermodus.
pi_134439551
Ik werk nog 20 uur en ik vind het zelfs fijn als F na een leuke week een dagje weg is. Dus eigenlijk beledig je mij nu Kyara :+
Geniet van je tijd met M! O+
pi_134439601
Dank jullie wel O+ Ik twijfel soms echt of het nou aan mij ligt. Mijn moeder vroeg net via whatsapp hoe het gegaan was en toen heb ik alles eruit gegooid. Niet handig via whatsapp, maar ze reageerde verrassend goed. Geen idee of het echt uitmaakt alleen. Mijn zusje nog een keer laten oppassen, no way. Ik wilde het eigenlijk al niet want had wel problemen verwacht, maar zij wilde zo graag en haar kids vonden het zo tof dus was gezwicht, maar nee, vpdat gebeurt me niet nog een keer.
Sarcasme. Herken het.
pi_134439708
Bv was voor mij ook vanzelfsprekend. Heb het zelf ook gehad, maar nooit foto's gezien ofzo. Wel vaker over gehoord, maar het meeste pas nadat ik zelf gestopt was. Dat mijn moeder na 3 weken opgedroogd was en de instructies destijds waren "10 min links, 10 min rechts en dan is het klaar" (absurd als ik daar over nadenk). Mijn zusjes kinderen weigerden de borst (in hoeverre dat waar is weet ik niet) dus heeft ze 2 weken ofzo gekolfd. Dat maakt me best trots dat Isa toch nog tot 9 weken bv. heeft gehad, ook al had ik liever langer gegeven. Ik was gewoon helemaal op en ging het Isa kwalijk nemen als ze weer honger had. Dat was voor mij het sein dat ik moest gaan afbouwen.

Kyara, heel begrijpelijk hoor! Geniet van M vandaag :* wat betreft troosten trouwens! dat vindt heel makkelijk een weg als je stopt met bv. Hier helpt een speen en knuffelen of een flesje echt net zo goed als een borst destijds.
Sarcasme. Herken het.
pi_134439753
Bij 3 maanden wilde Féline niet meer en dat heeft me veel verdriet gedaan. Zoë hield het vol tot 13 maanden terwijl ik zo'n moeilijk begin had. Bij Féline spoot het er letterlijk uit maar ze bleef de borst weigeren terwijl de flessen er wel in gingen. Kolven wilde mn borsten niet want er kwam gewoon echt niets uit.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134439894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 07:52 schreef Olf het volgende:
Goeiemorgen!

Hier wel geëxperimenteerd met flesjes om te kijken of dat helpt voor doorslapen maar maakte geen zak uit. Helaas ;)

Ik zit hier te wachten tot het 9 uur is, dan mag ik nog even naar bed :D
Helpt hier geen zak… Ook niet de slaappapjes :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134440243
Is Bram eigenlijk nog steeds zo'n vreetzakkie Tico?

En als je de keuze maakt om bv te geven snap ik ook dat het lastig en jammer is als het op de een of andere manier niet lukt. Je kiest voor de natuurlijke weg en dan gaat het niet natuurlijk.

Jouw verhaal klinkt trouwens ook nog vrij pijnlijk Tally! :X
pi_134440276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
Dank jullie wel O+ Ik twijfel soms echt of het nou aan mij ligt. Mijn moeder vroeg net via whatsapp hoe het gegaan was en toen heb ik alles eruit gegooid. Niet handig via whatsapp, maar ze reageerde verrassend goed. Geen idee of het echt uitmaakt alleen. Mijn zusje nog een keer laten oppassen, no way. Ik wilde het eigenlijk al niet want had wel problemen verwacht, maar zij wilde zo graag en haar kids vonden het zo tof dus was gezwicht, maar nee, vpdat gebeurt me niet nog een keer.
Wat is er dan gebeurt? :)

Mag ik even iets kwijt mbt bemoeienissen met familie? :@ ;(
Even in een spoilertje want lang:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor het lange verhaal. :@
pi_134440283
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:

En als je de keuze maakt om bv te geven snap ik ook dat het lastig en jammer is als het op de een of andere manier niet lukt. Je kiest voor de natuurlijke weg en dan gaat het niet natuurlijk.

Welk gedeelte? :P
pi_134440300
Ik bedoel lichamelijk :P als je zo makkelijk melk geeft en het wordt niet afgenomen, krijg je dan niet vreselijke stuwing?
pi_134440368
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:20 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoel lichamelijk :P als je zo makkelijk melk geeft en het wordt niet afgenomen, krijg je dan niet vreselijke stuwing?
Een dikke ja. Want dagelijks had ik last van natte bh's en hemdjes.
Dan maar met de hand wat melk er uit masseren. Gekke is dat ik nu geen last meer heb van stuwing maar dat mn borsten nog wel melk produceren. Terwijl Fee al 5 maanden niet drinkt!
pi_134440413
Aawww Venco, dat klinkt echt naar! Ik snap alleen niet zo goed waar je ouders het recht vandaan denken te halen om zo tegen jouw man tekeer te gaan, dus eigenlijk sta ik hierin wel een beetje aan zijn kant :@ Fijn dat zij regelen dat jij naar het feestje kunt hoor, daar niet van, maar op deze manier... ?! Snap heel goed dat jij je nu gevangen voelt tussen 2 vuren :* Misschien heeft het zin om je ouders te bellen om uit te leggen dat je man echt wel heel veel voor jou doet en ze een verkeerd beeld bij hem hebben?
Sarcasme. Herken het.
pi_134440481
Klote is dat eigenlijk he, pardon my french, maar dan ben je verdorie 30-ish en zelf moeder en vroeger, vroeger toen je 16 was, dacht je dat mensen van 30 echt al oud en wijs waren en alles wisten en hun zaakjes op orde hadden, maar nu je hebt zelf bent, voel je je nog net zo kind-van-je-ouders als toen je 16 was :(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 19 december 2013 @ 09:30:33 #35
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134440533
Spirit :o ik zou echt zo volledig uit mijn plaat graan hierom! Gelukkig luistert mijn zus heel nauwgezet als zij eens oppast, bij zoiets zou ik haar echt een periode niet willen zien. Heeft ze nog buikpijn gehad vannacht? En als ik jou was zou ik gewoon op zoek gaan naar ander soort oppas en geen familie meer inschakelen.

Venco, dat is erg jammer. Maar bij ons zou het dan betekenen dat er een simpele ikeakast zou komen aangezien het niet anders te regelen valt.
Hoe was je vrijgezellen feest?

:W Rico. Bram van de dag? O+
  donderdag 19 december 2013 @ 09:32:08 #36
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134440574
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
Klote is dat eigenlijk he, pardon my french, maar dan ben je verdorie 30-ish en zelf moeder en vroeger, vroeger toen je 16 was, dacht je dat mensen van 30 echt al oud en wijs waren en alles wisten en hun zaakjes op orde hadden, maar nu je hebt zelf bent, voel je je nog net zo kind-van-je-ouders als toen je 16 was :(
Het helpt als je ouders in het buitenland wonen :P en manlief is met het overlijden van z'n vader pater familias geworden ;) . Heeft het allemaal toch nog voordelen :')
pi_134440579
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Aawww Venco, dat klinkt echt naar! Ik snap alleen niet zo goed waar je ouders het recht vandaan denken te halen om zo tegen jouw man tekeer te gaan, dus eigenlijk sta ik hierin wel een beetje aan zijn kant :@ Fijn dat zij regelen dat jij naar het feestje kunt hoor, daar niet van, maar op deze manier... ?! Snap heel goed dat jij je nu gevangen voelt tussen 2 vuren :* Misschien heeft het zin om je ouders te bellen om uit te leggen dat je man echt wel heel veel voor jou doet en ze een verkeerd beeld bij hem hebben?
Ik sta ook aan zijn kant, begrijp mij goed. Maar nadat mijn pa had opgehangen, ging mijn man gelijk naar bed. Even later kwam hij terug en vertelde hij wat tegen hem gezegd was. Ik ben het er ook niet mee eens.
En mijn ouders hebben al 3 jaar een verkeerd beeld bij hem. Er is al eerder ruzie ontstaan, toen op 1e kerstdag 2 jaar geleden.
Maar ja, heel deze ruzie heb ik echt niet uitgelokt of zien aankomen want dit is mij een vrijgezellenfeestje niet waard.
Mijn ma belde gewoon ineens op dat ze blijkbaar mijn schoonbroer toch overtuigd heeft om het zaterdag te doen. :?
pi_134440635
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef pessie het volgende:
Spirit :o ik zou echt zo volledig uit mijn plaat graan hierom! Gelukkig luistert mijn zus heel nauwgezet als zij eens oppast, bij zoiets zou ik haar echt een periode niet willen zien. Heeft ze nog buikpijn gehad vannacht? En als ik jou was zou ik gewoon op zoek gaan naar ander soort oppas en geen familie meer inschakelen.

Venco, dat is erg jammer. Maar bij ons zou het dan betekenen dat er een simpele ikeakast zou komen aangezien het niet anders te regelen valt.
Hoe was je vrijgezellen feest?

:W Rico. Bram van de dag? O+
We hebben geen tijd gehad van Ikea te kijken en deze zaak had echt toevallig die aanbieding. Topkwaliteit van 830 euro naar 415 euro!
Daarbij: probleem blijft hetzelfde qua tijd. ;)
pi_134440774
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik sta ook aan zijn kant, begrijp mij goed. Maar nadat mijn pa had opgehangen, ging mijn man gelijk naar bed. Even later kwam hij terug en vertelde hij wat tegen hem gezegd was. Ik ben het er ook niet mee eens.
En mijn ouders hebben al 3 jaar een verkeerd beeld bij hem. Er is al eerder ruzie ontstaan, toen op 1e kerstdag 2 jaar geleden.
Maar ja, heel deze ruzie heb ik echt niet uitgelokt of zien aankomen want dit is mij een vrijgezellenfeestje niet waard.
Mijn ma belde gewoon ineens op dat ze blijkbaar mijn schoonbroer toch overtuigd heeft om het zaterdag te doen. :?
Je vraag net waar het bij mij om ging was dus ook een issue met mijn ouders waar ik in het vorige topic over heb gespuid ;) Ik wil het hier niet weer oprakelen want moet me nu op andere zaken concentreren :@

Maar ouders.. pffff... ;) Fijn hoor dat ze er zijn, maar soms...!! Maar het heeft dus geen nut om met ze te praten en ze te uit te leggen dat je man jou heel gelukkig maakt en, ook al zien zij dat niet, heel goed voor jou zorgt? Volgens mij als ik het zo hoor willen ze gewoon het beste voor jou, maar dan wel ten koste van jouw man, wat dus niet het beste voor jou is, zeg maar. Als je uitlegt hoeveel verdriet zij jou hiermee doen, denk je dat dat iets zou uitmaken?
Sarcasme. Herken het.
pi_134440776
Oh en spirit: ik las wat je zus had gedaan! Damn!
Ik geef ook altijd goeie instructies maar ik ben altijd bezorgd dat men daar niet overheen gaat. We hebben bijv. al 20 keer gezegd dat A geen rund krijgt. Ook niet als er rund tussen de aardappelen zitten en dan het rund eruit vissen zodat hij welk e aardappel kan eten, nee!
Steeds zegt mij mam: ja, ik heb zelf ook nog potjes thuis! Ja...met rund. }:|
En dan zeg ik dat hij 's middags een boterham mag, geeft ze een fruitpotje.

Laatst vond ik shagkruimels in zijn box. :( Die staat onder de bar in de woonkamer en mijn broertje rookt daar altijd. Nu rookt hij daar niet meer maand raait er dus nog wel zijn shag. Lekker fris. :{
pi_134440829
He getver! En A stopt dat natuurlijk meteen in zijn mond als hij dat tussen die pincetvingertjes van hem krijgt }:| Isa is ook echt een kruimeldief geworden als ik haar loslaat op de grond. Hoe kleiner de dingetjes zijn die ze kan pakken, hoe interessanter ze het vindt.
Sarcasme. Herken het.
pi_134440855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je vraag net waar het bij mij om ging was dus ook een issue met mijn ouders waar ik in het vorige topic over heb gespuid ;) Ik wil het hier niet weer oprakelen want moet me nu op andere zaken concentreren :@

Maar ouders.. pffff... ;) Fijn hoor dat ze er zijn, maar soms...!! Maar het heeft dus geen nut om met ze te praten en ze te uit te leggen dat je man jou heel gelukkig maakt en, ook al zien zij dat niet, heel goed voor jou zorgt? Volgens mij als ik het zo hoor willen ze gewoon het beste voor jou, maar dan wel ten koste van jouw man, wat dus niet het beste voor jou is, zeg maar. Als je uitlegt hoeveel verdriet zij jou hiermee doen, denk je dat dat iets zou uitmaken?
Ik heb het toen al uitgelegd. Toen ik nog thuis woonde was en met mijn opleiding bezig was, vonden/dachten ze ook dat hij een slechte invloed op mij had.
Ik weet nog dat ik 1 nacht in de week bij hem was blijven slapen en die ochtend daar lekker bleef. Belt mijn moeder om half 2 op: ja, je had het toch zo druk? We dachten dat je eerder thuis zou zijn.
Ben je 26. -O-
pi_134440885
Whehehehe _O- dat klinkt echt precies als mijn ouders :D Ze bedoelen het zo goed, maar je zou ze soms echt het liefst wurgen :D En dat ze gewoon niet snappen wat ze fout doen ook, zo frustrerend!! Tja, wat moet je daar dan mee... ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_134440905

[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 19-12-2013 09:44:56 ]
pi_134440914
Ouders :') Soms he.. Zo blijft mijn moeder maar zaniken over liga met sinaasappelsap en vindt ze de maxi cosi maar kindermishandeling. "Waarom kan ze niet gewoon in de reiswieg vervoerd worden?"

Krijg het ook niet uitgelegd :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134440979
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
He getver! En A stopt dat natuurlijk meteen in zijn mond als hij dat tussen die pincetvingertjes van hem krijgt }:| Isa is ook echt een kruimeldief geworden als ik haar loslaat op de grond. Hoe kleiner de dingetjes zijn die ze kan pakken, hoe interessanter ze het vindt.
Het waren 'gelukkig' maar kleine kruimels dus dat zal hij niet eens gezien hebben maar smerig is het wel.
Sowieso is het niet zo schoon meer thuis nu mijn broertje daar weer woont. :@
Ik voel gewoon hoe het in mijn buik kriebelt als ik A daar zie rondschuiven. Bij mijn man nog meer. Ze zijn zó anders dan zijn ouders.
Maar ik durf er niets over te zeggen.
pi_134441103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ouders :') Soms he.. Zo blijft mijn moeder maar zaniken over liga met sinaasappelsap en vindt ze de maxi cosi maar kindermishandeling. "Waarom kan ze niet gewoon in de reiswieg vervoerd worden?"

Krijg het ook niet uitgelegd :').
Ook niet als je zegt dat het strafbaar is om je kind los in een reiswieg zonder extra gordels te vervoeren?!
Sarcasme. Herken het.
pi_134441145
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:

Nou eigenlijk valt het wel mee… Gewoon normaal voor zn leeftijd denk ik, er zijn dagen dat hij bijvoorbeeld geen groente wilt eten… Of al zn brood op de grond gooit.

Hij eet in de ochtend een boterham, fruit en ik maak iets van 90 tot 120 cc melk voor m. Als lunch eet hij ook een boterham en soms wel 2. Dan krijgt hij een beetje sap of water. In de latere middag krijgt hij een fles met pap. En avond eten een potje groente en nog wat drinken als hij wilt. En hij drinkt dan nog 2 tot 3x bij mij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134441182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ook niet als je zegt dat het strafbaar is om je kind los in een reiswieg zonder extra gordels te vervoeren?!
Ja, dat zeg ik ook hoor, van 'het is de wet'. Dat doet het hem dan wel, maar elke keer als we haar in de maxi cosi doen, zit ze echt zo vol medelijden te kijken. "Dat arme kind, ze vindt het helemaal niet leuk!"
pi_134441201
Vorige keer deed ik A naar bed bij mijn ouders. Mijn ma wil het altijd doen maar de poging mislukte dus ik deed het de 2e keer.
Heb alles eruit gesmeten wat er niet in hoort. Ik had namelijk al uitgelegd dat A alleen een hoeslaken over het matras hoeft en verder alleen een slaapzakje. Is thuis ook.
Tref ik weer 3 lagen lakens en dekens aan met, als klap op de vuurpijl, een zeiltje uit 1983. Zo'n lekker dik, plastic of rubberachtig zeiltje. :(
Ze vroeg me waarom ik alles eruit gesmeten had dus ik heb het vriendelijk doch dringend voor de 3e keer uitgelegd.
In de box tref ik zo'n hilarisch muziekbeestje aan, vastgebonden zand e box met zo'n heerlijk dun touwtje waar A zo lekker zijn vingertje om kan winden en vast kan knellen. Grrrr! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')