Heb jij als baby bv gehad?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef GotC het volgende:
Spirit!![]()
![]()
!! Wat enorm bizar zeg!! Ik zou idd doen wat Olf zegt. Zijn ze helemaal gek geworden..
@L0t, ze stonden volledig achter me. Ze hadden het zelfs aan zien komen. Zag ik er dan zo kapot uit?
Ik helemaal niet, ook "gewoon" niet. Omdat mijn vader dan de fles kon geven en ze vonden het in meer opzichten handiger. Ze zaten ook midden in een enorme verbouwing (die ze zelf deden) dus misschien leek ze dat ook niet handig, hoewel mijn broertje ook met fv is grootgebracht.quote:
Ik zat vanavond nog naar mijn baby foto's te kijken, incl een paar borstvoedingsfoto's. Maar hoe geweldig ik het ook vind voor anderen en anderen stimuleer om ermee te beginnen en door te zetten: ik heb er voor mezelf een heel neutraal, afgevlakt gevoel bij. Apartquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik helemaal niet, ook "gewoon" niet. Omdat mijn vader dan de fles kon geven en ze vonden het in meer opzichten handiger. Ze zaten ook midden in een enorme verbouwing (die ze zelf deden) dus misschien leek ze dat ook niet handig, hoewel mijn broertje ook met fv is grootgebracht.
Maar ik heb dus ook geen fotoalbum waarin ik mezelf aan de borst zag ofzo. Ik dacht misschien dat dat ook voor een minder grote bv wens zorgt, maar voor jou geldt dat dus niet!
Oh maar dat heb ik ook niet. Heb geloof amper borstvoeding foto's. Vond het leuk hoor het voeden maar na 10 maanden was ik er ook wel klaar mee. Zou er ook echt niet aan moeten denken nu nog te voeden (en peuter al helemaal niet). Achteraf had ik denk ik eerder moeten stoppen met de bv. Sowieso had ik niet een kind dat graag dronk, althans die dronk alleen als ze honger had en vanaf 4 maanden of zo moest ik afgelegen gaan zitten wegens afleiding. Oh en ze ging pas weer hard groeien toen ze aan de bijvoeding ging (en de eerste 2,3 maanden hoor). Mja achteraf he....quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat vanavond nog naar mijn baby foto's te kijken, incl een paar borstvoedingsfoto's. Maar hoe geweldig ik het ook vind voor anderen en anderen stimuleer om ermee te beginnen en door te zetten: ik heb er voor mezelf een heel neutraal, afgevlakt gevoel bij. ApartHet doet me weinig, een baby aan mijn eigen borst.
Praktisch gezien (zorg echt delen) is fv ook handiger imo
Ik heb ook nooit bv gehad maar wel die bv wensquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Suikertante het volgende:
Maar ik heb dus ook geen fotoalbum waarin ik mezelf aan de borst zag ofzo. Ik dacht misschien dat dat ook voor een minder grote bv wens zorgt, maar voor jou geldt dat dus niet!
quote:
Helpt hier geen zak… Ook niet de slaappapjesquote:Op donderdag 19 december 2013 07:52 schreef Olf het volgende:
Goeiemorgen!
Hier wel geëxperimenteerd met flesjes om te kijken of dat helpt voor doorslapen maar maakte geen zak uit. Helaas
Ik zit hier te wachten tot het 9 uur is, dan mag ik nog even naar bed
Wat is er dan gebeurt?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
Dank jullie welIk twijfel soms echt of het nou aan mij ligt. Mijn moeder vroeg net via whatsapp hoe het gegaan was en toen heb ik alles eruit gegooid. Niet handig via whatsapp, maar ze reageerde verrassend goed. Geen idee of het echt uitmaakt alleen. Mijn zusje nog een keer laten oppassen, no way. Ik wilde het eigenlijk al niet want had wel problemen verwacht, maar zij wilde zo graag en haar kids vonden het zo tof dus was gezwicht, maar nee, vpdat gebeurt me niet nog een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het lange verhaal.![]()
Welk gedeelte?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Is Bram eigenlijk nog steeds zo'n vreetzakkie Tico?
En als je de keuze maakt om bv te geven snap ik ook dat het lastig en jammer is als het op de een of andere manier niet lukt. Je kiest voor de natuurlijke weg en dan gaat het niet natuurlijk.
Jouw verhaal klinkt trouwens ook nog vrij pijnlijk Tally!
Een dikke ja. Want dagelijks had ik last van natte bh's en hemdjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:20 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoel lichamelijkals je zo makkelijk melk geeft en het wordt niet afgenomen, krijg je dan niet vreselijke stuwing?
Het helpt als je ouders in het buitenland wonenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
Klote is dat eigenlijk he, pardon my french, maar dan ben je verdorie 30-ish en zelf moeder en vroeger, vroeger toen je 16 was, dacht je dat mensen van 30 echt al oud en wijs waren en alles wisten en hun zaakjes op orde hadden, maar nu je hebt zelf bent, voel je je nog net zo kind-van-je-ouders als toen je 16 was
Ik sta ook aan zijn kant, begrijp mij goed. Maar nadat mijn pa had opgehangen, ging mijn man gelijk naar bed. Even later kwam hij terug en vertelde hij wat tegen hem gezegd was. Ik ben het er ook niet mee eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Aawww Venco, dat klinkt echt naar! Ik snap alleen niet zo goed waar je ouders het recht vandaan denken te halen om zo tegen jouw man tekeer te gaan, dus eigenlijk sta ik hierin wel een beetje aan zijn kantFijn dat zij regelen dat jij naar het feestje kunt hoor, daar niet van, maar op deze manier... ?! Snap heel goed dat jij je nu gevangen voelt tussen 2 vuren
Misschien heeft het zin om je ouders te bellen om uit te leggen dat je man echt wel heel veel voor jou doet en ze een verkeerd beeld bij hem hebben?
We hebben geen tijd gehad van Ikea te kijken en deze zaak had echt toevallig die aanbieding. Topkwaliteit van 830 euro naar 415 euro!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef pessie het volgende:
Spiritik zou echt zo volledig uit mijn plaat graan hierom! Gelukkig luistert mijn zus heel nauwgezet als zij eens oppast, bij zoiets zou ik haar echt een periode niet willen zien. Heeft ze nog buikpijn gehad vannacht? En als ik jou was zou ik gewoon op zoek gaan naar ander soort oppas en geen familie meer inschakelen.
Venco, dat is erg jammer. Maar bij ons zou het dan betekenen dat er een simpele ikeakast zou komen aangezien het niet anders te regelen valt.
Hoe was je vrijgezellen feest?
Rico. Bram van de dag?
Je vraag net waar het bij mij om ging was dus ook een issue met mijn ouders waar ik in het vorige topic over heb gespuidquote:Op donderdag 19 december 2013 09:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta ook aan zijn kant, begrijp mij goed. Maar nadat mijn pa had opgehangen, ging mijn man gelijk naar bed. Even later kwam hij terug en vertelde hij wat tegen hem gezegd was. Ik ben het er ook niet mee eens.
En mijn ouders hebben al 3 jaar een verkeerd beeld bij hem. Er is al eerder ruzie ontstaan, toen op 1e kerstdag 2 jaar geleden.
Maar ja, heel deze ruzie heb ik echt niet uitgelokt of zien aankomen want dit is mij een vrijgezellenfeestje niet waard.
Mijn ma belde gewoon ineens op dat ze blijkbaar mijn schoonbroer toch overtuigd heeft om het zaterdag te doen.
Ik heb het toen al uitgelegd. Toen ik nog thuis woonde was en met mijn opleiding bezig was, vonden/dachten ze ook dat hij een slechte invloed op mij had.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je vraag net waar het bij mij om ging was dus ook een issue met mijn ouders waar ik in het vorige topic over heb gespuidIk wil het hier niet weer oprakelen want moet me nu op andere zaken concentreren
![]()
Maar ouders.. pffff...Fijn hoor dat ze er zijn, maar soms...!! Maar het heeft dus geen nut om met ze te praten en ze te uit te leggen dat je man jou heel gelukkig maakt en, ook al zien zij dat niet, heel goed voor jou zorgt? Volgens mij als ik het zo hoor willen ze gewoon het beste voor jou, maar dan wel ten koste van jouw man, wat dus niet het beste voor jou is, zeg maar. Als je uitlegt hoeveel verdriet zij jou hiermee doen, denk je dat dat iets zou uitmaken?
Het waren 'gelukkig' maar kleine kruimels dus dat zal hij niet eens gezien hebben maar smerig is het wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
He getver! En A stopt dat natuurlijk meteen in zijn mond als hij dat tussen die pincetvingertjes van hem krijgtIsa is ook echt een kruimeldief geworden als ik haar loslaat op de grond. Hoe kleiner de dingetjes zijn die ze kan pakken, hoe interessanter ze het vindt.
Ook niet als je zegt dat het strafbaar is om je kind los in een reiswieg zonder extra gordels te vervoeren?!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
OudersSoms he.. Zo blijft mijn moeder maar zaniken over liga met sinaasappelsap en vindt ze de maxi cosi maar kindermishandeling. "Waarom kan ze niet gewoon in de reiswieg vervoerd worden?"
Krijg het ook niet uitgelegd.
Nou eigenlijk valt het wel mee… Gewoon normaal voor zn leeftijd denk ik, er zijn dagen dat hij bijvoorbeeld geen groente wilt eten… Of al zn brood op de grond gooit.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Is Bram eigenlijk nog steeds zo'n vreetzakkie Tico?
En als je de keuze maakt om bv te geven snap ik ook dat het lastig en jammer is als het op de een of andere manier niet lukt. Je kiest voor de natuurlijke weg en dan gaat het niet natuurlijk.
Jouw verhaal klinkt trouwens ook nog vrij pijnlijk Tally!
Ja, dat zeg ik ook hoor, van 'het is de wet'. Dat doet het hem dan wel, maar elke keer als we haar in de maxi cosi doen, zit ze echt zo vol medelijden te kijken. "Dat arme kind, ze vindt het helemaal niet leuk!"quote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ook niet als je zegt dat het strafbaar is om je kind los in een reiswieg zonder extra gordels te vervoeren?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |