Heb jij als baby bv gehad?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef GotC het volgende:
Spirit!![]()
![]()
!! Wat enorm bizar zeg!! Ik zou idd doen wat Olf zegt. Zijn ze helemaal gek geworden..
@L0t, ze stonden volledig achter me. Ze hadden het zelfs aan zien komen. Zag ik er dan zo kapot uit?
Ik helemaal niet, ook "gewoon" niet. Omdat mijn vader dan de fles kon geven en ze vonden het in meer opzichten handiger. Ze zaten ook midden in een enorme verbouwing (die ze zelf deden) dus misschien leek ze dat ook niet handig, hoewel mijn broertje ook met fv is grootgebracht.quote:
Ik zat vanavond nog naar mijn baby foto's te kijken, incl een paar borstvoedingsfoto's. Maar hoe geweldig ik het ook vind voor anderen en anderen stimuleer om ermee te beginnen en door te zetten: ik heb er voor mezelf een heel neutraal, afgevlakt gevoel bij. Apartquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik helemaal niet, ook "gewoon" niet. Omdat mijn vader dan de fles kon geven en ze vonden het in meer opzichten handiger. Ze zaten ook midden in een enorme verbouwing (die ze zelf deden) dus misschien leek ze dat ook niet handig, hoewel mijn broertje ook met fv is grootgebracht.
Maar ik heb dus ook geen fotoalbum waarin ik mezelf aan de borst zag ofzo. Ik dacht misschien dat dat ook voor een minder grote bv wens zorgt, maar voor jou geldt dat dus niet!
Oh maar dat heb ik ook niet. Heb geloof amper borstvoeding foto's. Vond het leuk hoor het voeden maar na 10 maanden was ik er ook wel klaar mee. Zou er ook echt niet aan moeten denken nu nog te voeden (en peuter al helemaal niet). Achteraf had ik denk ik eerder moeten stoppen met de bv. Sowieso had ik niet een kind dat graag dronk, althans die dronk alleen als ze honger had en vanaf 4 maanden of zo moest ik afgelegen gaan zitten wegens afleiding. Oh en ze ging pas weer hard groeien toen ze aan de bijvoeding ging (en de eerste 2,3 maanden hoor). Mja achteraf he....quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat vanavond nog naar mijn baby foto's te kijken, incl een paar borstvoedingsfoto's. Maar hoe geweldig ik het ook vind voor anderen en anderen stimuleer om ermee te beginnen en door te zetten: ik heb er voor mezelf een heel neutraal, afgevlakt gevoel bij. ApartHet doet me weinig, een baby aan mijn eigen borst.
Praktisch gezien (zorg echt delen) is fv ook handiger imo
Ik heb ook nooit bv gehad maar wel die bv wensquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Suikertante het volgende:
Maar ik heb dus ook geen fotoalbum waarin ik mezelf aan de borst zag ofzo. Ik dacht misschien dat dat ook voor een minder grote bv wens zorgt, maar voor jou geldt dat dus niet!
quote:
Helpt hier geen zak… Ook niet de slaappapjesquote:Op donderdag 19 december 2013 07:52 schreef Olf het volgende:
Goeiemorgen!
Hier wel geëxperimenteerd met flesjes om te kijken of dat helpt voor doorslapen maar maakte geen zak uit. Helaas
Ik zit hier te wachten tot het 9 uur is, dan mag ik nog even naar bed
Wat is er dan gebeurt?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
Dank jullie welIk twijfel soms echt of het nou aan mij ligt. Mijn moeder vroeg net via whatsapp hoe het gegaan was en toen heb ik alles eruit gegooid. Niet handig via whatsapp, maar ze reageerde verrassend goed. Geen idee of het echt uitmaakt alleen. Mijn zusje nog een keer laten oppassen, no way. Ik wilde het eigenlijk al niet want had wel problemen verwacht, maar zij wilde zo graag en haar kids vonden het zo tof dus was gezwicht, maar nee, vpdat gebeurt me niet nog een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het lange verhaal.![]()
Welk gedeelte?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Is Bram eigenlijk nog steeds zo'n vreetzakkie Tico?
En als je de keuze maakt om bv te geven snap ik ook dat het lastig en jammer is als het op de een of andere manier niet lukt. Je kiest voor de natuurlijke weg en dan gaat het niet natuurlijk.
Jouw verhaal klinkt trouwens ook nog vrij pijnlijk Tally!
Een dikke ja. Want dagelijks had ik last van natte bh's en hemdjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:20 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoel lichamelijkals je zo makkelijk melk geeft en het wordt niet afgenomen, krijg je dan niet vreselijke stuwing?
Het helpt als je ouders in het buitenland wonenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
Klote is dat eigenlijk he, pardon my french, maar dan ben je verdorie 30-ish en zelf moeder en vroeger, vroeger toen je 16 was, dacht je dat mensen van 30 echt al oud en wijs waren en alles wisten en hun zaakjes op orde hadden, maar nu je hebt zelf bent, voel je je nog net zo kind-van-je-ouders als toen je 16 was
Ik sta ook aan zijn kant, begrijp mij goed. Maar nadat mijn pa had opgehangen, ging mijn man gelijk naar bed. Even later kwam hij terug en vertelde hij wat tegen hem gezegd was. Ik ben het er ook niet mee eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Aawww Venco, dat klinkt echt naar! Ik snap alleen niet zo goed waar je ouders het recht vandaan denken te halen om zo tegen jouw man tekeer te gaan, dus eigenlijk sta ik hierin wel een beetje aan zijn kantFijn dat zij regelen dat jij naar het feestje kunt hoor, daar niet van, maar op deze manier... ?! Snap heel goed dat jij je nu gevangen voelt tussen 2 vuren
Misschien heeft het zin om je ouders te bellen om uit te leggen dat je man echt wel heel veel voor jou doet en ze een verkeerd beeld bij hem hebben?
We hebben geen tijd gehad van Ikea te kijken en deze zaak had echt toevallig die aanbieding. Topkwaliteit van 830 euro naar 415 euro!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef pessie het volgende:
Spiritik zou echt zo volledig uit mijn plaat graan hierom! Gelukkig luistert mijn zus heel nauwgezet als zij eens oppast, bij zoiets zou ik haar echt een periode niet willen zien. Heeft ze nog buikpijn gehad vannacht? En als ik jou was zou ik gewoon op zoek gaan naar ander soort oppas en geen familie meer inschakelen.
Venco, dat is erg jammer. Maar bij ons zou het dan betekenen dat er een simpele ikeakast zou komen aangezien het niet anders te regelen valt.
Hoe was je vrijgezellen feest?
Rico. Bram van de dag?
Je vraag net waar het bij mij om ging was dus ook een issue met mijn ouders waar ik in het vorige topic over heb gespuidquote:Op donderdag 19 december 2013 09:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta ook aan zijn kant, begrijp mij goed. Maar nadat mijn pa had opgehangen, ging mijn man gelijk naar bed. Even later kwam hij terug en vertelde hij wat tegen hem gezegd was. Ik ben het er ook niet mee eens.
En mijn ouders hebben al 3 jaar een verkeerd beeld bij hem. Er is al eerder ruzie ontstaan, toen op 1e kerstdag 2 jaar geleden.
Maar ja, heel deze ruzie heb ik echt niet uitgelokt of zien aankomen want dit is mij een vrijgezellenfeestje niet waard.
Mijn ma belde gewoon ineens op dat ze blijkbaar mijn schoonbroer toch overtuigd heeft om het zaterdag te doen.
Ik heb het toen al uitgelegd. Toen ik nog thuis woonde was en met mijn opleiding bezig was, vonden/dachten ze ook dat hij een slechte invloed op mij had.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je vraag net waar het bij mij om ging was dus ook een issue met mijn ouders waar ik in het vorige topic over heb gespuidIk wil het hier niet weer oprakelen want moet me nu op andere zaken concentreren
![]()
Maar ouders.. pffff...Fijn hoor dat ze er zijn, maar soms...!! Maar het heeft dus geen nut om met ze te praten en ze te uit te leggen dat je man jou heel gelukkig maakt en, ook al zien zij dat niet, heel goed voor jou zorgt? Volgens mij als ik het zo hoor willen ze gewoon het beste voor jou, maar dan wel ten koste van jouw man, wat dus niet het beste voor jou is, zeg maar. Als je uitlegt hoeveel verdriet zij jou hiermee doen, denk je dat dat iets zou uitmaken?
Het waren 'gelukkig' maar kleine kruimels dus dat zal hij niet eens gezien hebben maar smerig is het wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
He getver! En A stopt dat natuurlijk meteen in zijn mond als hij dat tussen die pincetvingertjes van hem krijgtIsa is ook echt een kruimeldief geworden als ik haar loslaat op de grond. Hoe kleiner de dingetjes zijn die ze kan pakken, hoe interessanter ze het vindt.
Ook niet als je zegt dat het strafbaar is om je kind los in een reiswieg zonder extra gordels te vervoeren?!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
OudersSoms he.. Zo blijft mijn moeder maar zaniken over liga met sinaasappelsap en vindt ze de maxi cosi maar kindermishandeling. "Waarom kan ze niet gewoon in de reiswieg vervoerd worden?"
Krijg het ook niet uitgelegd.
Nou eigenlijk valt het wel mee… Gewoon normaal voor zn leeftijd denk ik, er zijn dagen dat hij bijvoorbeeld geen groente wilt eten… Of al zn brood op de grond gooit.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Is Bram eigenlijk nog steeds zo'n vreetzakkie Tico?
En als je de keuze maakt om bv te geven snap ik ook dat het lastig en jammer is als het op de een of andere manier niet lukt. Je kiest voor de natuurlijke weg en dan gaat het niet natuurlijk.
Jouw verhaal klinkt trouwens ook nog vrij pijnlijk Tally!
Ja, dat zeg ik ook hoor, van 'het is de wet'. Dat doet het hem dan wel, maar elke keer als we haar in de maxi cosi doen, zit ze echt zo vol medelijden te kijken. "Dat arme kind, ze vindt het helemaal niet leuk!"quote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ook niet als je zegt dat het strafbaar is om je kind los in een reiswieg zonder extra gordels te vervoeren?!
Mijn kind vindt wel meer niet leuk wat ik doequote:Op donderdag 19 december 2013 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook hoor, van 'het is de wet'. Dat doet het hem dan wel, maar elke keer als we haar in de maxi cosi doen, zit ze echt zo vol medelijden te kijken. "Dat arme kind, ze vindt het helemaal niet leuk!"
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurt?![]()
Mag ik even iets kwijt mbt bemoeienissen met familie?![]()
![]()
Even in een spoilertje want lang:Waar halen je ouders het lef vandaan om jullie op die manier te woord te staan? Alsof je je moet verantwoorden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het lange verhaal.
En dat zij het wel even regelen verder? wtf?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Kijk, dan vallen mijn ouders toch nog mee op bepaalde puntenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:56 schreef vencodark het volgende:
Vorige keer deed ik A naar bed bij mijn ouders. Mijn ma wil het altijd doen maar de poging mislukte dus ik deed het de 2e keer.
Heb alles eruit gesmeten wat er niet in hoort. Ik had namelijk al uitgelegd dat A alleen een hoeslaken over het matras hoeft en verder alleen een slaapzakje. Is thuis ook.
Tref ik weer 3 lagen lakens en dekens aan met, als klap op de vuurpijl, een zeiltje uit 1983. Zo'n lekker dik, plastic of rubberachtig zeiltje.![]()
Ze vroeg me waarom ik alles eruit gesmeten had dus ik heb het vriendelijk doch dringend voor de 3e keer uitgelegd.
In de box tref ik zo'n hilarisch muziekbeestje aan, vastgebonden zand e box met zo'n heerlijk dun touwtje waar A zo lekker zijn vingertje om kan winden en vast kan knellen. Grrrr!
Tijden veranderen mam! 1970 belde!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
OudersSoms he.. Zo blijft mijn moeder maar zaniken over liga met sinaasappelsap en vindt ze de maxi cosi maar kindermishandeling. "Waarom kan ze niet gewoon in de reiswieg vervoerd worden?"
Krijg het ook niet uitgelegd.
Ja, precies. En ik kan me niet voorstellen dat ik als baby alles lachend onderging, maar dat is ze allemaal heel erg vergeten ofzoquote:Op donderdag 19 december 2013 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn kind vindt wel meer niet leuk wat ik doeKleren aantrekken bijvoorbeeld, of wachten op haar eten, of in de box liggen, en zo kan ik nog wel even doorgaan
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tijden veranderen mam! 1970 1980 belde!
Tja, ze vonde het zo erg dat ik dan niet naar dat vrijgezellenfeest kon dat ze steeds vroegen of het opgelost was. En ik had gezegd van niet maar wel: als je iets weet, hoor ik het wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar halen je ouders het lef vandaan om jullie op die manier te woord te staan? Alsof je je moet verantwoorden?
En dat zij het wel even regelen verder? wtf?
Ja geen idee…quote:Op donderdag 19 december 2013 10:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ze vonde het zo erg dat ik dan niet naar dat vrijgezellenfeest kon dat ze steeds vroegen of het opgelost was. En ik had gezegd van niet maar wel: als je iets weet, hoor ik het wel.
Maar ja...wat moet ik nou? Met mijn ouders praten?
Mijn man is beleefd gebleven omdat het toch mijn ouders zijn. Hij zei ook dat hij dit van niemand zou pikken. Mijn man is ook direct en laat niet over zich heen lopen. Maar uit respect voor mij en toch ook voor hen, liet hij het nu toe.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja geen idee…
Ik ben vrij direct en zeg op het moment zelf dat ik zulke bemoeienis niet op prijs stel. Maar ik zou het me dan ook niet kunnen indenken dat mijn vader eist dat J aan de telefoon komt en hem zo zou toespreken. Dat zou hier regelrecht leiden dat er geen contact meer zou zijn tussen J en mijn ouders. J accepteert zulke woorden al niet eens van zn eigen ouders.
Ook als ik het zou omdraaien, als J zn moeder op die manier zou uitvallen tegen mij, dan zou ik haar ook vertellen dat ze niet meer welkom is…
Ik vind het gewoon een hele rare manier van met elkaar omgaan.
Ja. Het is ook gewoon een hele vervelende situatie. Maar het is nog geen kerst, en ik denk dat het daarom ook belangrijk is om dit uit de wereld te helpen. En dat kan alleen in een gesprek. Ik denk dat ze zich misschien niet eens beseffen dat dit je heel verdrietig maakt. Alleen door te vertellen dat je hiermee niet geholpen bent, kan ze doen inzien dat het effect van hun actie toch een hele andere uitwerking heeft dan zij zich indenken.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn man is beleefd gebleven omdat het toch mijn ouders zijn. Hij zei ook dat hij dit van niemand zou pikken. Mijn man is ook direct en laat niet over zich heen lopen. Maar uit respect voor mij en toch ook voor hen, liet hij het nu toe.
En ik ben er verschrikkelijk verdrietig over. Natuurlijk wil mijn man niet meer daar met kerst heen en ik zie nu gewoon alle gezellige avondje (ook buiten kerst) in de soep lopen.
Oh als mn schoonmoeder in de buurt is dan is Bram gewoon haar kind…quote:Op donderdag 19 december 2013 10:23 schreef Limone het volgende:
Ouders... wat een vreselijke mensen eigenlijk!![]()
Mijn moeder is zoooooo verliefd op M. dat ze volledig aan mij voorbij gaat. Ik kan honderdmiljoenmiljard voorbeelden noemen, maar ze bedoeld het goed en dat hou ik mijzelf maar voor. Super irritant, maar met tot tien tellen gaat het tot nu toe prima. En ik eet altijd wat extra voordat ze komt, dat helpt ook!![]()
Disclaimer: M. eet nog geen vast voedsel. Wie weet spreek ik over een half jaar wel heel anders!
Melk monstertje...quote:Op donderdag 19 december 2013 10:09 schreef Suikertante het volgende:
Tico dat klinkt heel netjes! Hij was in het begin toch echt een smikkelkind?
Ja dat dusquote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh als mn schoonmoeder in de buurt is dan is Bram gewoon haar kind…
Nee ik kan erg goed tot 10 tellen en het is mijn 3e… Dat maakt misschien een hoop uit. Bovendien heb ik J die er wel iets van zegt. Het is zijn moeder en misschien de manier waarop hij het soms brengt kan wat minder, maar dan nog hij kan het beter melden dan ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:29 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja dat dusZeg jij er iets van? Ik moet altijd een beetje verbaasd lachen van de absurdheid van de situatie en krijg het met goed fatsoen mijn bek niet uit.
Ja!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh als mn schoonmoeder in de buurt is dan is Bram gewoon haar kind…
Ach, ze verbetert zichzelf tenminste nogquote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!
En dan verspreekt ze zich ook heel vaak! Zal mamm...eeh oma even een flesje voor jou maken?"
Mja. Ik kan niet inschatten hoe zo'n gesprek gaat verlopen. Mijn ouders gaan op mij inpraten, negatief, over mijn man. Zij gaan benoemen hoe góed ze het voor míj bedoelden etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Het is ook gewoon een hele vervelende situatie. Maar het is nog geen kerst, en ik denk dat het daarom ook belangrijk is om dit uit de wereld te helpen. En dat kan alleen in een gesprek. Ik denk dat ze zich misschien niet eens beseffen dat dit je heel verdrietig maakt. Alleen door te vertellen dat je hiermee niet geholpen bent, kan ze doen inzien dat het effect van hun actie toch een hele andere uitwerking heeft dan zij zich indenken.
En dat soort gesprekken zijn niet leuk…
Wees sterk. Alleen door je sterk en als volwassen vrouw op te stellen gaan ze inzien dat je niet meer de kleine meid bent die ze moesten beschermen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja. Ik kan niet inschatten hoe zo'n gesprek gaat verlopen. Mijn ouders gaan op mij inpraten, negatief, over mijn man. Zij gaan benoemen hoe góed ze het voor míj bedoelden etc.
En ik zit vervolgens alles uit te leggen over mijn man en moet alle vragen over hem (zijn denken en doen) ook weer beantwoorden.
Fuck hé.![]()
![]()
Mijn man zei nog: als zij zo graag willen dat jij naar dat restje gaat, dan komen ze toch zelf oppassen?!
Maar nee, dat kan niet. En nu hebben ze dus mijn schoonbroer overgehaald om zijn plannen voor zaterdag te wijzigen voor mijn feestje. En mijn man moet nu oppassen.
Waarom heb ik dit laten gebeuren?
Begin positief en breng dan het nieuws en eindig weer positief…quote:Op donderdag 19 december 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Venco, hou eens op met jezelf de schuld geven johJij kon toch ook niet weten dat het zo zou lopen? En als je echt bang bent dat het gesprek een hele andere wending gaat krijgen, zet dan je gevoelens op papier! Misschien als houvast voor jou tijdens het gesprek, of in een brief aan je ouders? En vermeld er dan voor je begint alvast bij dat je weet ze het goed bedoelen omdat ze het beste voor jou willen.
Ja maar het is ook emotioneel. Het zijn je ouders. Ik heb daar ook zitten janken hoor. Maar dat doet geen afbreuk aan je boodschap die je brengt. Het zou raar zijn als het je niets zou doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
Dat is het toch ook Tico![]()
En respect voor je post! Alleen op papier klinkt het zo mooi, maar als je dan emotioneel wordt (en wees eerlijk, we zijn allemaal weekdieren op het moment), dan is het moeilijk om je zo sterk te houden en de lijn te blijven volgen. Nonetheless is het wel de enige oplossing..
Als je niets doet, verandert er ook niets.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
Dat is het toch ook Tico![]()
En respect voor je post! Alleen op papier klinkt het zo mooi, maar als je dan emotioneel wordt (en wees eerlijk, we zijn allemaal weekdieren op het moment), dan is het moeilijk om je zo sterk te houden en de lijn te blijven volgen. Nonetheless is het wel de enige oplossing..
Oh dat herken ik wel een beetje… Zo zijn wij slordig met sokken of een jas… Bram droeg nooit sokken, die trok hij toch uit, dus we deden ze gewoon niet aanquote:Op donderdag 19 december 2013 10:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Waar ik zo'n jeuk van krijg... mijn moeder durft sommige zaken niet rechtstreeks bij mij aan te kaarten dus dat deed/doet ze dus via mijn baby/dreumes. 'Ja, kom je wat vaker bij oma spelen?' of 'Zo'n broodje met alleen boter zou ik ook niet lekker vinden hoor E, groot gelijk dat je het niet eet'...
.
En verder lees ik hier verhalen... Mijn moeder kan er wat van maar sommige dingen hier zijn echt nog veel erger
En zo heeft Féline nu 6! winterjassenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel een beetje… Zo zijn wij slordig met sokken of een jas… Bram droeg nooit sokken, die trok hij toch uit, dus we deden ze gewoon niet aan. En dan de hele tijd, heb je geen koude voeten?
Of als zn jas niet goed genoeg is volgens de oma's, dan wordt er een nieuwe jas gekocht.
jaquote:Op donderdag 19 december 2013 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En zo heeft Féline nu 6! winterjassen
Isa heeft er geeneen (onze ouders houden niet van haarquote:Op donderdag 19 december 2013 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En zo heeft Féline nu 6! winterjassen
'Ahh krijg je geen papfles? Bah, moet je saaie melk drinken..'quote:Op donderdag 19 december 2013 10:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Waar ik zo'n jeuk van krijg... mijn moeder durft sommige zaken niet rechtstreeks bij mij aan te kaarten dus dat deed/doet ze dus via mijn baby/dreumes. 'Ja, kom je wat vaker bij oma spelen?' of 'Zo'n broodje met alleen boter zou ik ook niet lekker vinden hoor E, groot gelijk dat je het niet eet'...
.
En verder lees ik hier verhalen... Mijn moeder kan er wat van maar sommige dingen hier zijn echt nog veel erger
Is toch fruit?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha venco, zo wilde mijn moeder Noor laatst een stukje appeltaart geven. Ehm. Nee dus. "Ohja, daar zit natuurlijk suiker in."
Hmja.
Met eten zijn wij ook erg makkelijk hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik een beetje erg makkelijk ben met eten… Bram heeft ook al garnaaltjes gegeten
Laatst hadden we visite met 2 kindjes. En die kindjes kregen wat chipjes, en 1 van die kindjes gaf bram een chipje, dus er werd meteen door de moeder gecorrigeerd, nee dat mag niet. (Terecht natuurlijk) Maar wij vinden dat soort dingen dus prima. Hij heeft 2 zussen die m van alles toestoppen in een onbewaakt moment. Dus dat ene chipje, ach prima. Zo is hij ook gek op knakworst.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Met eten zijn wij ook erg makkelijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |