SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ze is iets minder labiel...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef JaneDoe het volgende:
anna drijver is ook zangeres?
á la carice van houten?
ik hoop haarlem!!!1!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
Volgend jaar Serious Request in?
Poll: Waar moet SR14 komen?
• Rotterdam
• Rotterdam
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Deze TT heeft weer niks met voetbal te maken
Haarlem.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
• Rotterdam
• Rotterdam
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik bied een miljoen!quote:
Maar het greenscreen van veilingtv weer wel...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Dat was twintig jaar geleden al bekendquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
• Rotterdam
• Rotterdam
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Doneer NU, sms Poepon naar 1234quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Nog altijd 1-1quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wanneer wordt de tussenstand geupdate?
Huh, er waren toch ook topics van 4 minuten?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Arcee het volgende:
De topics van vandaag horen gelijk al bij de snelste van dit forum.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Melleyn het volgende:
Daar had ze de lyrics op dr telefoon voor nodig?
Kan ik dan een dak winnen..?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doneer NU, sms Poepon naar 1234
Dat kan heul nietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat was twintig jaar geleden al bekend
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Arcee het volgende:
Anna Drijver, tv, en films.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is dit eigenlijk, waar zou ik haar van moeten kennen?
MVV kan anders wel wat donaties gebruiken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Klopt, maar toen stonden ze nog in TV: http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=0&forum=7&order=0quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Mansjester het volgende:
Huh, er waren toch ook topics van 4 minuten?
Geen idee. Waar kennen mensen Kim Kardashian van, behalve South Park?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Komt omdat er in 2008 geen SER was?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Arcee het volgende:
Goedzo, positief blijven! Ik wil het ook heel graag ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat was twintig jaar geleden al bekend
Lekkerquote:
actrice. oa uit Bitches, Komt een vrouw bij de dokter en Levenslied. en lekker wijf.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dat weet ik ook niet... maar dat geeft niets.....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Nee want het enige wat ze doen is hun trainer in elkaar slaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
MVV kan anders wel wat donaties gebruiken.
Ja als de helft niet in SER staatquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Arcee het volgende:
Haarlem. Voor mij ook weer bereikbaarquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
• Rotterdam
• Rotterdam
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik vind het origineel van The Voice beterquote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het origineel van Lange Frans beter.
Niet zo kwaad!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar toen stonden ze nog in TV: http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=0&forum=7&order=0
Ah.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaar, kijk geen Nederlandse films/series
zaagt men plankenquote:
Net Dire Straits.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Draaien ze ook wat gouwe ouwe?
Ja, Heintje Davids,quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
''hè'' bedoel je.quote:
De helft is dan ook geen SER topic, maar een 3fm topic.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja als de helft niet in SER staat.
Ah,dat verklaart een hoop. Jammer, ik dacht even een grotere cijferfetisjist dan jij te zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar toen stonden ze nog in TV: http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=0&forum=7&order=0
Jimmy LaFave of Gretchen Peters?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Dik Hout uit Den Helderquote:
Autorefresh op FOK!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
God het gaat weer zoals vanouds lekker hard!
Matt Anderson of JW Royquote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jimmy LaFave of Gretchen Peters?
Pierrequote:
Qua snelsten vd reeks? Jawel toch.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De helft is dan ook geen SER topic, maar een 3fm topic.
Dit ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Autorefresh op FOK!blijft geniaal, is anders echt niet te doen
Nee kloptquote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Autorefresh op FOK!blijft geniaal, is anders echt niet te doen
wat zeg jij nou??quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pfft kan iemand die Anna drijver afvoeren.... Wat n droefkut!
Voer jij jezelf even af aub.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pure jaloezie.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
het is geen Muziek voor volwassenenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pics van je kontquote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb net soundgarden - fell on black days aangevraagd voor 25 euro
Je bent zelf een afvoerquote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb net soundgarden - fell on black days aangevraagd voor 25 euro
Wat een geniaal goed nummerquote:
Niet van het totaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua snelsten vd reeks? Jawel toch.
die eerste, gadverquote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je post steeds een plaatje die al is geweest.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dat dan van te voren...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je post steeds een plaatje die al is geweest.
Godsammequote:
Mja, dat is destijds door de modjes dan niet goed geregeld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua snelsten vd reeks? Jawel toch.
Nah.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze draaien op 3FM alleen maar schijtplaten.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen die schijtplaatjes weg blijven?
Toen was er nog geen SER toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, dat is destijds door de modjes dan niet goed geregeld.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Soundgarden - Fell On Black Days in HMH
hahahaha ik moest echt veel te hard lachen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ze heeft gewoon 10 kleuren diarree op een doek gekwakt
Ik vond het te prijzig, maar misschien dat ik naar Graspop ofzo ga. Daar staan ze ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]idd
ik ben er op 10 & 11 juni weer bij
het liefst op handjes en knietjesquote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef Melleyn het volgende:
Ze moet gewoon lekker in de hoek gaan staan met d'r mond dicht en d'r kleren uit.
Libelle huisvrouw in spequote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ze heeft gewoon 10 kleuren diarree op een doek gekwakt
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef Melleyn het volgende:
Ze moet gewoon lekker in de hoek gaan staan met d'r mond dicht en d'r kleren uit.
mijn sinas lightquote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
25 oude okki's opsturen en dan zeggen dat je het verkeerd verstaan hebt
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Melleyn het volgende:
Heee, Bastille stond nog steeds op pauze
56 euro voor een bazenband is te prijzig?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond het te prijzig, maar misschien dat ik naar Graspop ofzo ga. Daar staan ze ook.
Ze heeft te weinig tietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef Melleyn het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
25 oude okki's opsturen en dan zeggen dat je het verkeerd verstaan hebt
In 2008 ook? Toen was dat met SHE zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SER is er al een tijdje hoor.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Roburtt het volgende:
Die Anna houdt wel erg veel van zichzelf
ik heb wel 50 ekkis voor het goede doel over voor om anna een goed doel te geven.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
DENK NOU EENS NA MENSEN! ZE DOET HET VOOR HET GOEDE DOEL! NIET ZO ZEUREN!
Hou jij dan niet van jezelf?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Roburtt het volgende:
Die Anna houdt wel erg veel van zichzelf
En kont.quote:
Het is dat hier geen naaktfoto's mogen.....quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou met d'r gezicht naar de muur dan
Ja dat dan wel weer.. beetje kippekontje hoor...quote:
Ik heb het afgelopen jaar al 1100 euro aan concerttickets uitgegeven. Zonder werk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
56 euro voor een bazenband is te prijzig?
Wow spannend zeg. Hoe was dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
iig dat jaar met de legendarische ajax - az... toen kwam ik voor het eerst buiten VBL.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
iig dat jaar met de legendarische ajax - az... toen kwam ik voor het eerst buiten VBL.
Ik zou die ass eaten als een beestquote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer.. beetje kippekontje hoor...
Maar goed zaterdag maakt Gerrie een hoop goed
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Zhero het volgende:
Die stomme balk zit iedere keer voor haar kontje
oh anders had je die van mij uit KPD hier gepost?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is dat hier geen naaktfoto's mogen.....
Met Wesley?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er ging een wereld voor me dicht.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow spannend zeg. Hoe was dat?
Nou geweldigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met nadruk op kontje
Oh je hebt gelijk, 2011 pas.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2008 ook? Toen was dat met SHE zeker?
Geen idee. Wacht eerlijk gezegd nog op de dag dat ik dat aan Stijn en René kan vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow spannend zeg. Hoe was dat?
Jaquote:
Jij zou zelfs een steen met een gat doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Roburtt het volgende:
denkt wel erg hoog over zichzelf kon ik beter zeggen.
ja ja zou dr wel doen maar mag dr niet.
Als je voorover bukt heb je sowieso weinig ass. Niks mis met de tieten en kont van Anna.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met nadruk op kontje
Kneitergoeie plaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef richolio het volgende:
Is Lilly Allen zo achteruit gegaan met d'r muziek joh?
Dit.. anders was hier elk uur de piemel van giel te zienquote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is dat hier geen naaktfoto's mogen.....
Beter dan jasje van Gielquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met nadruk op kontje
Als die van mij niet op je scherm stonden, waren ze helemaal kapot gesopt...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh anders had je die van mij uit KPD hier gepost?![]()
Oh die ga ik ff luisterenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Sirolf het volgende:
De clean version van Hard Out Here is echt volslagen hilarisch trouwens, half instrumentaal...
Die had ik al een poosje terug gevonden ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, zo wel: SR @ 3FM-reeks in TV en SER
Doet pijn aan mn eikel mangquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij zou zelfs een steen met een gat doen.
GGMM is ook mod in KLB geweest, ook daar had iedereen een hekel aan hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen idee. Wacht eerlijk gezegd nog op de dag dat ik dat aan Stijn en René kan vragen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit.. anders was hier elk uur de piemel van giel te zien
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk te weinig naar mijn TV, omdat ik alle posts wil lezen dus ik zie haar kont niet..
Via een andere deurquote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef marcodej het volgende:
Epke had de deur toch op slot gedaan? Hoe komen al die mensen dan binnen?
Gewoon die 360 cam erbij pakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk te weinig naar mijn TV, omdat ik alle posts wil lezen dus ik zie haar kont niet..
Ik kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als die van mij niet op je scherm stonden, waren ze helemaal kapot gesopt...![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Sirolf het volgende:
De clean version van Hard Out Here is echt volslagen hilarisch trouwens, half instrumentaal...
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat iemand die in deze reeks post de meeste posts van iedereen op dit forum vandaag heeft
De clean versie van you is ook leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Door de achterdeur.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef marcodej het volgende:
Epke had de deur toch op slot gedaan? Hoe komen al die mensen dan binnen?
die heeft dan ook geen levenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
Ik ga voor Pino.
ik zou je doenquote:
Ik denk Mexicano. Maar heb er verder niet echt op gelet en weet niet wie waar nog meer allemaal postquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
Ik ga voor Pino.
Pino ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
Ik ga voor Pino.
Doe maar een poging..quote:
Mwah, heb de hele dag college gehad.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk Mexicano. Maar heb er verder niet echt op gelet en weet niet wie waar nog meer allemaal post
doe maar elitair.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, heb de hele dag college gehad.
Hmm vind je? Ik vind die oude dingen van haar beter, Smile en The Fear enzo. Niet zo techno achtig, vind ik beter bij d'r passenquote:
Ook al deed je dat wel weet je het nog niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk Mexicano. Maar heb er verder niet echt op gelet en weet niet wie waar nog meer allemaal post
Zo hops in mn poepertje zeker. Klop dan maar aan bij Rezania.quote:
The Fear en 22 zijn duidelijk haar beste.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Hmm vind je? Ik vind die oude dingen van haar beter, Smile en The Fear enzo. Niet zo techno achtig, vind ik beter bij d'r passen
Ze hebben rond 5/6'en nog in het glazen restaurant gegeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zag Giel trouwens vanmiddag rond 4 nog de Subway induiken. Weet je ook direct wat voor bodem hij heeft.
Ook? Kwam rond 4 er uit lopen, liep toen na station.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze hebben rond 5/6'en nog in het glazen restaurant gegeten.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo hops in mn poepertje zeker. Klop dan maar aan bij Rezania.
Weet nog wel in Leiden dat er pizza gehaald werd voor zequote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze hebben rond 5/6'en nog in het glazen restaurant gegeten.
Dan slaan ze een ruit kapot.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef richolio het volgende:
Als iemand de sleutel kwijt raakt, hoe komen ze dan weer buiten? Blijven ze dan voor altijd binnen?
Hmm, dan wordt het lastig ja. Gewoon FOKken tijdens college, doe je tenslotte ook in het stadionquote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, heb de hele dag college gehad.
n niet een handtekening gevraagd op je harige mantieten?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zag Giel trouwens vanmiddag rond 4 nog de Subway induiken. Weet je ook direct wat voor bodem hij heeft.
GLAZEN huis.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef richolio het volgende:
Als iemand de sleutel kwijt raakt, hoe komen ze dan weer buiten? Blijven ze dan voor altijd binnen?
Ja ze blijven voor altijd binnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef richolio het volgende:
Ik ga er alvast voor biddenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef richolio het volgende:
Blijkbaar 'ook' dan ja. Lijkt me alleen sterk, gezien die drie al de hele dag op pad zijn met z'n drieën.quote:
Ja... dan gaan ze in de opslag tot volgend jaar..quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef richolio het volgende:
Ja ik zat ook in het topic tijdens college.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het lastig ja. Gewoon FOKken tijdens college, doe je tenslotte ook in het stadion
Nee, durfde niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
n niet een handtekening gevraagd op je harige mantieten?
Zelfde als het Sinterklaasjournaal, het komt altijd goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef richolio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |