quote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Losse foto baby a en middelste baby B. Daar lijken ze op elkaar zeg!
Wat een prachtduo. Jammer dat je angst niet over is. Dat had ik gehoopt.
Volgens mij moet je bloed in een bepaalde periode getest worden. Althans, ik ga er even vanuit dat dit dezelfde bloedtest is als die van de combitest.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef Olf het volgende:
Maar kan je niet zo'n nieuwe bloedtest doen, Nikki? Natuurlijk moet je het eigenlijk gewoon loslaten bladiebla en is het de kans van het krijgen van een kind, maar als het je wellicht welen rust kan geven?
Ik heb mijn 20 weken echo's gehad in een echocentrum en bij de M heb ik wel een cervixmeting gehad. Dit was onderdeel van de triple P studie. Bij de meisjes deed de gyn dat met 24 weken. Het kan inderdaad een indicator zijn, maar als hij te kort is hoeft het niet te betekenen dat kindjes te vroeg komen maar je kunt er dan wel op anticiperen door voldoende bedrust (en in het geval van die triple P studie kregen vrouwen met een te korte bmm hals een of andere hormonenkuur).quote:Op donderdag 19 december 2013 06:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, hebben jullie bij de 20w echo ook een inwendige echo gehad om te kijken hoe lang de baarmoederhals is? Dat doen ze bij ons in het ziekenhuis tegenwoordig. Blijkbaar is een (te) korte hals een indicator voor vroeggeboorte.
Ik wou dat ik dat iets eerder had geweten though, dan had ik nog wat bossen gekapt
Die NIPT test kan juist hele zwangerschap geloof ik. Maar weet niet hoe duur het is en of het nu al makkelijk in NL kan.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bloed in een bepaalde periode getest worden. Althans, ik ga er even vanuit dat dit dezelfde bloedtest is als die van de combitest.
Toen ik zwanger was van Saar, is er met mijn eerste bloedtest iets mis gegaan, en toen we dat ontdekten, was ik echt te laat om het nog eens te doen.
Vanaf april wordt die in Nederland aangeboden, begreep ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:56 schreef Olf het volgende:
[..]
Die NIPT test kan juist hele zwangerschap geloof ik. Maar weet niet hoe duur het is en of het nu al makkelijk in NL kan.
Klopt, maar er waren wel al ziekenhuizen die daarvoor bloed afnamen en dan het zelf naar België stuurde ofzo. Nouja, als Nikki het echt zou willen is dat denk ik een optie. Maar misschien neemt dan de angst voor dit syndroom af en komen er andere angsten voor in de plaats dus ik weet niet of het echt een duurzame onderneming is.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanaf april wordt die in Nederland aangeboden, begreep ik.
Alleen aan vrouwen bij wie een verhoogd risico uit de combinatietest rolt.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanaf april wordt die in Nederland aangeboden, begreep ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |