quote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Losse foto baby a en middelste baby B. Daar lijken ze op elkaar zeg!
Wat een prachtduo. Jammer dat je angst niet over is. Dat had ik gehoopt.
Volgens mij moet je bloed in een bepaalde periode getest worden. Althans, ik ga er even vanuit dat dit dezelfde bloedtest is als die van de combitest.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef Olf het volgende:
Maar kan je niet zo'n nieuwe bloedtest doen, Nikki? Natuurlijk moet je het eigenlijk gewoon loslaten bladiebla en is het de kans van het krijgen van een kind, maar als het je wellicht welen rust kan geven?
Ik heb mijn 20 weken echo's gehad in een echocentrum en bij de M heb ik wel een cervixmeting gehad. Dit was onderdeel van de triple P studie. Bij de meisjes deed de gyn dat met 24 weken. Het kan inderdaad een indicator zijn, maar als hij te kort is hoeft het niet te betekenen dat kindjes te vroeg komen maar je kunt er dan wel op anticiperen door voldoende bedrust (en in het geval van die triple P studie kregen vrouwen met een te korte bmm hals een of andere hormonenkuur).quote:Op donderdag 19 december 2013 06:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, hebben jullie bij de 20w echo ook een inwendige echo gehad om te kijken hoe lang de baarmoederhals is? Dat doen ze bij ons in het ziekenhuis tegenwoordig. Blijkbaar is een (te) korte hals een indicator voor vroeggeboorte.
Ik wou dat ik dat iets eerder had geweten though, dan had ik nog wat bossen gekapt
Die NIPT test kan juist hele zwangerschap geloof ik. Maar weet niet hoe duur het is en of het nu al makkelijk in NL kan.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bloed in een bepaalde periode getest worden. Althans, ik ga er even vanuit dat dit dezelfde bloedtest is als die van de combitest.
Toen ik zwanger was van Saar, is er met mijn eerste bloedtest iets mis gegaan, en toen we dat ontdekten, was ik echt te laat om het nog eens te doen.
Vanaf april wordt die in Nederland aangeboden, begreep ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:56 schreef Olf het volgende:
[..]
Die NIPT test kan juist hele zwangerschap geloof ik. Maar weet niet hoe duur het is en of het nu al makkelijk in NL kan.
Klopt, maar er waren wel al ziekenhuizen die daarvoor bloed afnamen en dan het zelf naar België stuurde ofzo. Nouja, als Nikki het echt zou willen is dat denk ik een optie. Maar misschien neemt dan de angst voor dit syndroom af en komen er andere angsten voor in de plaats dus ik weet niet of het echt een duurzame onderneming is.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanaf april wordt die in Nederland aangeboden, begreep ik.
Alleen aan vrouwen bij wie een verhoogd risico uit de combinatietest rolt.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanaf april wordt die in Nederland aangeboden, begreep ik.
Het is idd een goed idee fysiotherapie te gaan doen, waarschijnlijk weet zo'n therapeut er ook meer van dan wij.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:22 schreef Trebo het volgende:
Ik heb even een vraagje.. mijn vrouw heeft last van haar bekken en wil fysiotherapie gaan doen.. ook heeft ze pijn in haar rechterarm, rechterschouder en nek. Meer vrouwen last van? Wat zou het kunnen zijn?
Ja, een beetje wel. Zolang ik zit gaat het ook nog wel, maar zodra ik ga lopen trekt heel mn buik strak. Ik heb me nu neergevleid op mn werk en ik ga denk ik pas weer lopen als ik naar huis gaquote:Op donderdag 19 december 2013 08:51 schreef Burdie het volgende:
@Dot, geen idee, maar ik heb dat ook regelmatig. Soms voelt het ook alsof je je plas te lang hebt opgehouden? Bij mij iig. Bij blaasontsteking zou je volgens mijn vk wel echt vaker moeten plassen of idd ook andere klachten hebben. Bij twijfel kan je wat urine naar de huisarts brengen.
Spannende weken zijn dat in het begin he. Helemaal niet fijn eigenlijk vond ikzelf. Maar wel heel erg gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:26 schreef marel88 het volgende:
dames, ik breek even in. Ik heb 2 weken geleden (op dinsdag om precies te zijn) 2 streepjes gepiest (
) maar vanwege eerdere miskraam doe ik nog even de kop-in-het-zand-methode. Maar nu heb ik toch jullie kennis vast nodig
![]()
Ik heb m'n eerste vroege echo op 27 dec. Ik weet niet precies wanneer m'n eisprong was, maar ik ben dan tussen de 7.5 en 8.3 weken. Nu denk ik erover om de afspraak misschien toch te vervroegen, in de hoop wat geruster de kerstdagen in te gaan. Maar misschien ben ik dan pas 7.1 weken. Mijn vraag: wanneer hebben jullie bij vroege echo's een hartje gezien? Mijn vk zegt dat 7.4 het minimum is, is dat ook jullie ervaring?
Als ik een eerste goede echo heb gehad ga ik hier gezellig meedoen, maar durf het meepraten nu nog even niet aan ivm het doorbreken van de eerder genoemde k-i-h-z-methode
Oh bij mij is het omgekeerd, ik krijg juist last van gewone wol. Als er angora inzit merk ik er niks van. Maar volgens mij is het ook afhankelijk van de bewerking van de wol. Vroegaaaaahhhh.... had je alleen maar priktruienquote:Op donderdag 19 december 2013 09:43 schreef Enfermera het volgende:
Chanty whaha jaik kan ook alleen tegen zachte wol, lamswol ofzo. Niet die angora die ze tegenwoordig overal instoppen, idd speldenkussen
Burdie; ik had hier bij mn dochter wel wat dingen op de commode staan. Bakje met thermometer, vaseline etc. Als ze jong zijn kun je er nog van alles op zettennu issie zowat leeg
In de commode hebben wij deurtjes en bovenste en onderste plank zeg maar; boven liggen luiers, spuugdoeken enzo. Op de plank boven de commode staat zinkzalf en een klein voorraaadje spuugdoeken & hydrofielluiers.
Dot; heb ook een tweedehands bedje + matrasje. Was voor 1 kindje gebruikt, zag er nog prima uit.. Kraam zei er hier niks van.
Ze hebben niet eens het kamertje bekeken trouwenstis volgens mij meer een idee krijgen wat voor gezin we zijn en hoe we over dingen denken, hoe het huis er uit ziet zeg maar..
Roomsnoes jeetje wat zondeHopelijk idd volgende keer dan..
Flowerbox fijn dat alles goed was!!idd rustig aan doen maar heerlijk thuis!
Kim bijzonder van dat zh.. hier deden ze er totaal niet moeilijk over![]()
![]()
Nikki die echo'sen idd, wat werk jij veel zeg
wordt het niet teveel zo langzamerhand?
Wat vervelend dat je er nog steeds zo bang voor bent joh..
Ongeduldig; ik kon hier niet kiezen van vk, alhoewel ik het idee heb dat ik dichter bij een ander woon in het dorp hiernaast moet ik naar de dichtsbijzijnde stad.. iets met aanrijtijd..
Momo bijna verlof!![]()
Coco; nee bij mijn weten kijken ze hier niet naar mn baarmoederhals inwendig, misschien wel uitwendig maar dat weet ik niet meer.
Vanmiddag mn geslachtsbepaling, vind 't nu al zo spannend!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb een testverbod van manlief gekregen ( geheel terecht)Heel verstandig van je ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik heb een testverbod van manlief gekregen ( geheel terecht)Bij mij klopte de CB ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb een testverbod van manlief gekregen ( geheel terecht)Moet je ook niet doen,die testen zijn okk nog eens reteduur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net de Blije Doos en Babydumpdoos opgehaald.Echt leuk zeer bruikbaar spul zit er in!
Wat vliegt deze zwangerschap voorbij,alweer bijna 22 weken!
Gister start gemaakt met babykamertje.Als het klaar is tzt plaats ik wel foto in het daarvoor bestemde topic“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Ik heb een testverbod van manlief gekregen ( geheel terecht)Ik zou er ook mee kappen als ik jou was. Ik heb de laatste keer misschien wel meer dan 100 euro uitgegeven aan testen en je hebt er helemaal niks aan. Het geeft alleen maar onnodige stress en totaal geen zekerheid, want als het goed is gaat het goed en als het mis gaat gaat het mis. En ik kon het geld dan ook nog eens missen, jij volgens mij niet, dus laat het afglijden en heb vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Buk maarquote:Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef DJMomo het volgende:
kan iemand even checken of ik van achteren nog leef?
Sorryquote:
gewoon zó druk en geleefd deze dagen dat ik van voren niet weet dat ik van achteren nog leef.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:31 schreef ikke_84 het volgende:
Wat heb je gedaan mo? Toch niet gevallen ofzo?
Mogen we al jompelen voor je verlof?
Oeh, jij kan de minuutjes aftellen nu.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:48 schreef DJMomo het volgende:
[..]
gewoon zó druk en geleefd deze dagen dat ik van voren niet weet dat ik van achteren nog leef.
verlof jompels neem ik graag ná 17h in ontvangst![]()
Blijdschap? Geniet lekker van de feestdagen en de laatste weken met relatieve rustquote:Op donderdag 19 december 2013 18:00 schreef DJMomo het volgende:
Dank dames! Moest best een beetje huilen toen ik naar mijn auto liep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |