Sneu hoor om bij zo een wedstrijd te gaan rellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach ja, deze gasten komen er wel vanaf met 100 euro boete of 40 uur taakstraf voorwaardelijk. Kansloos om ze op te pakken als je juridisch stelsel geen hoge minimum straffen heeft voor dergelijke vergrijpen.
Wat is sneuer? Rellen bij zo'n wedstrijd, of hooligan zijn van MVV?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Sneu hoor om bij zo een wedstrijd te gaan rellen.
Ach.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Sneu hoor om bij zo een wedstrijd te gaan rellen.
Mjah de combinatie vooral is heel erg sneu. maar je hebt gelijk, ik ben hooligan bij MVV, stoer!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat is sneuer? Rellen bij zo'n wedstrijd, of hooligan zijn van MVV?
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach.
Als morgen Ajax verliest in Bunschoten gebeurt dat ook
Nee joh dat verliezen ze heus niet. Al heeft IJsselmeervogels dacht ik weleens gewonnen van Ajax, maar hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach.
Als morgen Ajax verliest in Bunschoten gebeurt dat ook
moet je eens indenken... Een reserve belg, die boos tegen je aan het schreeuwen is...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah de combinatie vooral is heel erg sneu. maar je hebt gelijk, ik ben hooligan bij MVV, stoer!
De 1-2 voor Feyenoord bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik verwacht de 2-1 in de 93ste minuut
En dan nog de rest van de verlenging billenknijpenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Laten we het hopen, dan kan ik naar bed.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Nee, Heracles speelt thuisquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De 1-2 voor Feyenoord bedoel je?
Dan roep je: wat zeg jequote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
moet je eens indenken... Een reserve belg, die boos tegen je aan het schreeuwen is...
Hou je je broek toch niet droog?
Ach, Hans Dorrestijn zei het ooit het beste; iemand met een zachte g, kan nooit een hoog IQ hebbenquote:
Gast het is nog niet eens half elfquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dan kan ik naar bed.
Ik bedoelde 'als ze verliezen gaan ajax supporters ook rellen'quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dat verliezen ze heus niet. Al heeft IJsselmeervogels dacht ik weleens gewonnen van Ajax, maar hang me er niet aan op.
Wekker gaat om 01:00.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast het is nog niet eens half elf
Ik wil ook naar bedquote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast het is nog niet eens half elf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |