Jij hebt echt teveel gemist hier hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
En er zijn toch wel geschikte liefhebbers op andere tijdstippen beschikbaar??
(nu sluit ik echt af)
Ze snapt de hints toch nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat haar pakken?
ik zou een harnas omdoen
Uhu,vastquote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wordt morgen gewoon verholpen
Hij weet niet eens wie vlinderman isquote:
Beetje jammer dit.... he?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze snapt de hints toch niet
[..]
Uhu,vast
nu welquote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij weet niet eens wie vlinderman is
Ik snap de hint heus wel, ik ben geen man!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze snapt de hints toch niet
[..]
Uhu,vast
Grapjas jij!!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
Je bent sowieso al gewend nu, dus gewoon nog 2 maanden eraan plakken
Oef da's klote.... vooral als je dan ook nog es niet effies gewoon lekker zo nu en dan her en der een hotelletje kan scoren voor een feestje.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt teveel gemist hier he![]()
Korte samenvatting: hups verliefd >> kerel woont ver weg en ligt in scheiding >> hups celibaat bestaan
Jij hebt niks te willen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap de hint heus wel, ik ben geen man!![]()
Ik wil het je gewoon horen zeggen (oftewel zwart op wit getypt zien staan)
ik las in het no fap topic dat je dan echt stuk gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
Je bent sowieso al gewend nu, dus gewoon nog 2 maanden eraan plakken
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik las in het no fap topic dat je dan echt stuk gaat
libido ver te zoeken enzo
Ik weet niet of dat een optie is
Wel veeleisend hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap de hint heus wel, ik ben geen man!![]()
Ik wil het je gewoon horen zeggen (oftewel zwart op wit getypt zien staan)
quote:
Nee hoor, ik wil gewoon duidelijke taalquote:
Duidelijk genoeg?quote:
Neuken?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon duidelijke taal
Dat kan jij toch heul niet aan pupkequote:
Mooiquote:
Is goed, zeg niet dat ik het niet gezegd heb morgen hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan jij toch heul niet aan pupke
Je kon vin ook aanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan jij toch heul niet aan pupke
[..]
Mooi
Het is een eenmalig aanbod?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is goed, zeg niet dat ik het niet gezegd heb morgen he
Dat was niet na 2 maanden droogstand hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |