Welcome back Bosjequote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef Bos81 het volgende:
en ik heb nu ook i-net op de laptop![]()
![]()
![]()
Zo maar slapen. Nog drie dagen werken deze week
Whehehe.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit kerstkaarten te schrijven het lijkt wel strafwerk
Thanks, al was ik er al mobiel zo dan en nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Wat fijn/goed/tof/jompel.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:10 schreef Barbaaf het volgende:
La Bastille, ik wist dat ik iets gemist heb in Parijs, dan moeten we nog een keer![]()
Wat kut dat Strega nog zo lang in het zh moet blijven, woon je nog een beetje in de buurt? Ik heb nog een paar contacten in Stad, als je denkt dat Strega 't op prijs stelt kan ik wel iets vertier regelen, denk ik. Laat maar weten
Mailtje vangehad, ze wil me graag snel weer zien, ik denk dat ze me mist
Ja ze is leuk he! Mooi ook!quote:
Nou idd, prachtige vrouw!quote:
Dat de kerstbonus maar dik is dit jaarquote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs in de pauze laten ze me niet met rust ook he.
Sta ik in de rij bij t postkantoor om zegels voor mijn europakaarten te kopen, belt de baas, of ik aub onmiddelijk naar kantoor wil hollen want hij moest persé voor 13.30 iemand spreken en hij zat in de auto .... Dus die kaarten heb ik ook voor piet snot tot zo laat zitten schrijven vannacht
Haha,quote:Op donderdag 19 december 2013 05:10 schreef Barbaaf het volgende:
Hahaha die wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat de kerstbonus maar dik is dit jaar
Goed. Ik kan zelfs het Philips Stadion zienquote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker bezig, Bos!
Hoe bevalt je uitzicht?
Ik? Nou vandaag een paar, de eersten, de rest moet ik nog schrijven, ik zal gelukkig nieuw jaar wensenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb je al kaarten verstuurd? Ik maandag naar nog niemand die ze heeft, kutpostanaal
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik? Nou vandaag een paar, de eersten, de rest moet ik nog schrijven, ik zal gelukkig nieuw jaar wensen![]()
Ja die zitten nu al lang en breed vast in de drukte... Mijnes ook hoor. Volgend jaar mik ik ze echt de 10e de deur uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb je al kaarten verstuurd? Ik maandag naar nog niemand die ze heeft, kutpostanaal
Er waren er al een paar weg, die van jou combineerde ik met je verhuizingquote:Op donderdag 19 december 2013 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]Ik kreeg zaterdag van jou al een kerstkaart..
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je vrijevrijdag oh-oh, hoe gaat het met het nieuwe vogelbeestje?Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:00 schreef Pagan het volgende:
Weer thuis. Indaha en Mr. Indaha bedankt voor de lieve kaart en het leuke boek.![]()
Er is meer duidelijkheid, hartfalen. Wat er wanneer en waarom faalt weten ze nog niet, maar ze proberen nu met medicatie vast bij te sturen. Ze voelt zich nu sowieso al een stuk beter als een week geleden.
En dan ook nog goed nieuws:Nou dat is nog redelijk snel aangekomen gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je vrijevrijdag oh-oh, hoe gaat het met het nieuwe vogelbeestje?
Wat fijn dat ze naar huis mag voor kerst, moet ze daarna weer terug naar het ziekenhuis of dan verder poliklinische onderzoeken?
Hartfalen dus, dat ze maar snel vinden waardoor dat veroorzaakt wordt en het dan verhelpen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Wat liefquote:Op donderdag 19 december 2013 05:10 schreef Barbaaf het volgende:
La Bastille, ik wist dat ik iets gemist heb in Parijs, dan moeten we nog een keer![]()
Wat kut dat Strega nog zo lang in het zh moet blijven, woon je nog een beetje in de buurt? Ik heb nog een paar contacten in Stad, als je denkt dat Strega 't op prijs stelt kan ik wel iets vertier regelen, denk ik. Laat maar weten
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:00 schreef Pagan het volgende:
Weer thuis. Indaha en Mr. Indaha bedankt voor de lieve kaart en het leuke boek.![]()
Er is meer duidelijkheid, hartfalen. Wat er wanneer en waarom faalt weten ze nog niet, maar ze proberen nu met medicatie vast bij te sturen. Ze voelt zich nu sowieso al een stuk beter als een week geleden.
En dan ook nog goed nieuws:Fijn dat in ieder geval duidelijk is wat er aan de hand is, dan kan er behandeld worden. Ik duim dat ze snel weer thuis isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je vrijevrijdag oh-oh, hoe gaat het met het nieuwe vogelbeestje?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Kaar+boek waren gier gisteravond al toe ik thuis kwam. Greetz is natuurlijk het huismerk van PostAnaal, die krijgen vast voorrang.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat is nog redelijk snel aangekomen gelukkig.
Wat fijn dat ze naar huis mag voor kerst, moet ze daarna weer terug naar het ziekenhuis of dan verder poliklinische onderzoeken?
Hartfalen dus, dat ze maar snel vinden waardoor dat veroorzaakt wordt en het dan verhelpen
Pics!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat fijn dat ze met kerst naar huis mag!
En ook dat er duidelijkheid is, ik hoop dat ze er iets mee kunnen!
Nieuwe vogelbeest doet het erg goed, hij zit heel lief op me te fluiten nu
Eet smalelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Pics staan in het parkietentopic! Ik ben even aan het eten!
Wat mooi dat liedje van Alain Clark op bestelling zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |