ik vind Quirine best een mooie naam. Heb je een opa en de oma indirect vernoemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Lief! Nouja, mijn opa heette Cornelis Petrus Bartholomeus Quirinus Gerardus![]()
Mijn andere opa heette Gerardus Maria.Mijn oma heet Corrie of waarschijnlijk Cornelia dus. Mijn oma die er niet meer is heette ook iets van Cornelia Maria volgens mij. Oma van mijn man (de andere) die heet Josefina (of met ph?) en noemt zich Jo.
Mijn overgrootmoeder (de moeder van mijn oma) heette Lena, dat vond ik ook nog wel een mooie tweede naamVan Helena denk ik? Ik weet niet wat haar volledige naam is.
Marina?quote:Op zondag 29 december 2013 13:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind Maria ook heel mooi. Zou zo zelfs een eerste naam kunnen zijn voor mij. Lena ook, leuke naam en indirect ook nog vernoeming naar mijn vader (Leendert). Maar zou wel heel raar zijn om op Fok 2x de combi Ivan & Lena te hebben![]()
Neh, een Maurits.quote:
ik ken Adriaan alleen van Bassiequote:Op zondag 29 december 2013 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verstandiger, dan hebben ze iig niet zo'n illuster duo als voorbeeld
Mannenquote:Op zondag 29 december 2013 18:01 schreef laziness het volgende:
Ik had Sebastiaan al geopperd maar meneer schoot het gelijk af.
Zijn jullie er al uit Musje?
Wij hebben echt dezelfde smaak!quote:
Idemquote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zou sowieso voor de complete naam gaan, dan kun je (of je kind) altijd nog kiezen welk deel er gebruikt wordt.
+1/-1quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een andere jongensnaam, dát zou pas een uitdaging worden
Die jaquote:Op zondag 29 december 2013 18:34 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wij hebben echt dezelfde smaak!
Dustin
Laziness, wat vind je van Floris of Simon? Valentijn was té he?
Mijn man heet Alexander en haat het als mensen hem Alex noemenquote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
+1/-1
Ik vind Sebas altijd zo half klinken, maar Alex en Alexander kan allebei prima. Daar zie ik het nut van de langere naam niet. Al vind ik Alexander mooier, maar dat is gewoon smaak.
Mitch/Mitchell is het allebei net niet
Buuf, ik moest even denken welke B je bedoelde
Jack, Jackie, Line, Lina, Eline?quote:Op zondag 29 december 2013 20:04 schreef Lamb29 het volgende:
O & Sebastiaan !
Elke avond even in zn oren fluisteren tot ie eraan gewent is
Namen bedenken hier ook dagelijks
Of nadenken qua vernoemen...
Jacqueline zou een optie kunnen zijn om te vernoemen.. Wat zouden jullie er allemaal van maken met jongens of meisjesnamen? (2de namen)
Man wil graag Valentijn maar ik heb mijn veto uitgesproken.quote:Op zondag 29 december 2013 18:34 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wij hebben echt dezelfde smaak!
Dustin
Laziness, wat vind je van Floris of Simon? Valentijn was té he?
Ja, wij zitten op een lijn! Floris staat hier ook op de lijstquote:Op zondag 29 december 2013 20:15 schreef Mineola het volgende:
Haha, Valentijn niet wou je zeggen?! Ik ken twee broers O en V
Ik wil graag Floris voor een tweede maar man vetoot
Ja, en ik had alleen maar gezegd dat het een kaknaam was met dezelfde laatste letters als zijn naam, maar dat hij in 1 gok zo dichtbij zat deed mij ook zo kijken:quote:
Waarom denk je dat ik hem veto?quote:Op zondag 29 december 2013 20:15 schreef Mineola het volgende:
Haha, Valentijn niet wou je zeggen?! Ik ken twee broers O en V
Ik wil graag Floris voor een tweede maar man vetoot
quote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Man wil graag Valentijn maar ik heb mijn veto uitgesproken.
Floris en Olivier is iets teveel hockey geloof ik
Elias vind ik ook mooiquote:Op zondag 29 december 2013 20:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem veto?
Mijn eerste associatie blijft Valentijn Boeke van de kleine blonde dood trouwens. Dat bekt veel beter dan die drielettergrepige achternaam van ons.
Elias blijft denk ik de beste kanshebber voor nu. Stond ook op het lijstje voor Olivier.
Niks voor jullie? Alles beter dan Dustin!quote:
Ik vind Jackie wel echt iets voor jullie. Niet zo standaard.quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef Lamb29 het volgende:
Jacqueline is mijn schoonzus...
Elina is mijn andere schoonzus waardoor lina, line e.d afvalt om de andere schoonzus goed te kunnen vernoemen
quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Niks voor jullie? Alles beter dan Dustin!
Oh-oh jij overloper![]()
![]()
Gelukkig heb ik die associatie niet pvoesssKen het liedje niet.
Jackie of Jack zijn idd serieuze opties. Past alleen niet echt bij alle huidige namen op t lijstje..quote:Op zondag 29 december 2013 20:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind Jackie wel echt iets voor jullie. Niet zo standaard.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Man wil graag Valentijn maar ik heb mijn veto uitgesproken.
Floris en Olivier is iets teveel hockey geloof ik
Toffe lijst!quote:Op zondag 29 december 2013 20:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik zal nog helpen met een deel van mijn jongensnamenlijst.![]()
Midas
Tobias
Merlijn
Silvijn
Abel
Ezra
Fedde
Julius
Ingmar
Julan
Maron
Jorian