SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meisjes. 100%quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Pvoesss het volgende:
Vinden jullie Brecht een jongens of een meisjesnaam?
brecht is echt een meisjesnaam.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind Brecht juist echt een jongensnaam. Brechtje een meisjesnaamquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Pvoesss het volgende:
Dat. En dan moet het voor een meisje ook nog met een g en zonder t.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind Brecht juist echt een jongensnaam. Brechtje een meisjesnaam
Neequote:
Och, je hebt nog een paar jaar om aan de namen te wennenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:03 schreef Suikertante het volgende:
...
En GrijsDat is in elk geval niét mijn smaak maar toch lief dat ik nu al een lijstje krijg
Ik probeer op te warmen voor een tweede. Over een jaar of twee..
Maar het is zo leuk om al over namen na te denken!
Die naam weet ik ook nog wel! Heb je wel vaker gespamd hier volgens mij.quote:
In BE is Brecht echt een jongensnaamquote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind Brecht juist echt een jongensnaam. Brechtje een meisjesnaam
Ik droom nog steeds van vier kinderen. Ik hoop dat als R. straks gesetteld is en als het ook goed gaat dat er dan nog een bijkomt. Als het dan Jildau wordt zou dat super zijn, want voor een jongensnaam heb ik geen idee.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die naam weet ik ook nog wel! Heb je wel vaker gespamd hier volgens mij.
Ik dacht dat er bij jullie sowieso geen derde meer kwam,maar spannend dat die optie nog open staat!
Hier is het gezin straks compleet
Stomme man!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef Vlindur het volgende:
Al vind ik pvoess d'r naam steeds geweldiger (Maar ik gok dat ik manlief dan niet mee krijg)
Ik skip. Maar wij skippen Vajèn (en ieder andere mogelijke schrijfwijze) ook omdat dat 'vagina ' betekent in het Turks (en booming is). Terwijl we dat wel een heel mooie naam vinden. 'Fayenne/a' schijnt iets van sterke vrouw te betekenen, dat vind ik heel mooi, maar wordt ook gemakkelijk uitgesproken als Vajèn, dus nope.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:39 schreef mapima het volgende:
Stel je vind een naam als Priscilla, Deveney, Cheyenne, Danny, Ricardo of Dylano leuk. Zou jij je kind dan zo noemen, of niet vanwege de associaties en reputaties ervan?
quote:Op zondag 22 december 2013 11:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Amelie is altijd een mooie naam![]()
Leon is je corpulente oom met snor en sigaar.
Ik vind "m wat te katachtig...quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik stuitte vandaag op Felinemaar manlief vind hem veel te zoet voor een kindje van ons...
Optie is Jasper?quote:Op zondag 22 december 2013 11:15 schreef DJMomo het volgende:
Pest is dat de optie er vaak tussen genoemd wordt. En dan zie ik de rest niet meer.
en Felien? (heb een collega gehad die zo heette..)quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik stuitte vandaag op Felinemaar manlief vind hem veel te zoet voor een kindje van ons...
En dat zegt pvoesssquote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Pvoesss het volgende:
Feline is voor mij echt een no-go door het katachtige inderdaad.
Nee we willen het geslacht niet weten, maar de jongensnaam staat al vast, en meisje hadden we ook al, maar daar heb ik niet meer het woohoo gevoel bij...quote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind "m wat te katachtig....
Willen jullie van te voren het geslacht weten?
ik ken een Philine en daar is niks zoets aan. Ik vind het juist een superstoere naam.quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lastig is dat he... Ik heb ook zo'n jaaaaaaaaaaaa!!!!!!! gevoel bij onze jongensnaam, dat zelfde gevoel mis ik wel een beetje bij onze meisjesnaam, maar ik vind die naam wel erg goed bij ons passen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee we willen het geslacht niet weten, maar de jongensnaam staat al vast, en meisje hadden we ook al, maar daar heb ik niet meer het woohoo gevoel bij...
De kat heet djurrequote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Momo, ik ken iemand met jullie achternaam en die heet T.ibor. Nu denk ik ook te exotisch voor jullie maar wilde 'm toch even genoemd hebben.
Jurre/Jurriaan nog iets?
Goeie poging!quote:Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef Burdie het volgende:
Ik dacht, leuke compromis tussen Vincent en Tygo.
Even denken. Ik heb de voorwaarden niet precies meegekregen maar afgaande op wat ik zie:quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef DJMomo het volgende:
[..]
En dat zegt pvoesss
Viggo, nee te exotisch.en Ruben is leuk, maar niet voor ons
Op gokken ga ik niet in.
daar zit toch een beetje een smetje aan.quote:
Hoesje erom, dan issie weer als nieuwquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar zit toch een beetje een smetje aan.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoesje erom, dan issie weer als nieuw.
het broertje van twee van mijn zonen ook.quote:
Die naam heeft mijn vader aan ons ukkie gegeven... Hij weet ook zeker dat ik een zoon draag.... En hij gaat n voetbalveldje in de tuin maken...O+ (mijn pap is bijna 2 mtr lang 1.50 breed en grote mond klein hartje typequote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het broertje van twee van mijn zonen ook.
*smelt*quote:Op zondag 22 december 2013 22:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die naam heeft mijn vader aan ons ukkie gegeven... Hij weet ook zeker dat ik een zoon draag.... En hij gaat n voetbalveldje in de tuin maken...O+ (mijn pap is bijna 2 mtr lang 1.50 breed en grote mond klein hartje type
Hebben jullie al een naam eigenlijk? Ik dacht, als je Fayenne mooi vindt, maar vanwege de betekenis niet wilt kiezen, misschien is Jenneke een alternatief? Ietwat ouderwets, dat wel, maar ik vind 'mquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:54 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik skip. Maar wij skippen Vajèn (en ieder andere mogelijke schrijfwijze) ook omdat dat 'vagina ' betekent in het Turks (en booming is). Terwijl we dat wel een heel mooie naam vinden. 'Fayenne/a' schijnt iets van sterke vrouw te betekenen, dat vind ik heel mooi, maar wordt ook gemakkelijk uitgesproken als Vajèn, dus nope.
Zo zijn er voor ons meer namen waarbij we bijv. cheap skank associaties heb waardoor ze hun schoonheid verloren zijn. Die worden het dus nooit niet.
We hebben al een naamquote:Op zondag 22 december 2013 22:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben jullie al een naam eigenlijk? Ik dacht, als je Fayenne mooi vindt, maar vanwege de betekenis niet wilt kiezen, misschien is Jenneke een alternatief? Ietwat ouderwets, dat wel, maar ik vind 'm!!!
quote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef Kyara het volgende:
gespot in een fb groepje, tweeling: D.elano & D.estiny!
Prachtig
Vooral Destiny. Delano stond op onze lijst voor een j/j tweeling. Samen met Djayden.
op onze werktitellijst dus
Wat grappig, ik vind dat juist extra leuk aan die namenquote:Op zondag 22 december 2013 19:40 schreef DJMomo het volgende:
Ik ken een jongens ilja en een meisjes ilja. En daardoor vind ik de naam toch minder leuk. Beetje rijtje René, Robin, etc
Brrrr die naam is de all time favourite van mijn man.quote:
Omg dat meen je!quote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Brrrr die naam is de all time favourite van mijn man.![]()
Gelukkig voor het kind had ik ook nog wat in te brengen.
![]()
En nu heeft hij L. zover gekregen dat ze haar baby born pop Chelsea genoemd heeft.
Mijn neefje ook!quote:Op donderdag 26 december 2013 08:36 schreef DJMomo het volgende:
Hier beide jongens een vernoeming. Wel als tweede voornaam. De eerste naar de opa's. Die hadden allebei dezelfde tweede voornaam. Wel iets gemoderniseerd. De tweede naar de oma's. Die delen ook een voornaam. Hier wel iets creatiever moeten zijn, omdat die voornaam een uitgesproken meisjesnaam is. (En stiekem een beetje extra vernoemd naar mijn vader...)
Mijn neefje is zg ook vernoemd. Alleen is dat dusdanig gedaan dat het compleet niet te herleiden is. Zeg maar: hij heet cobus, en is zg vernoemd naar opa's die Harry en Berend heten. (Namen gefingeerd) sja, mijn mening: zeg het dan niet dat ie vernoemd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |