Ik vind "m wat te katachtig...quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik stuitte vandaag op Felinemaar manlief vind hem veel te zoet voor een kindje van ons...
Optie is Jasper?quote:Op zondag 22 december 2013 11:15 schreef DJMomo het volgende:
Pest is dat de optie er vaak tussen genoemd wordt. En dan zie ik de rest niet meer.
en Felien? (heb een collega gehad die zo heette..)quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik stuitte vandaag op Felinemaar manlief vind hem veel te zoet voor een kindje van ons...
En dat zegt pvoesssquote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Pvoesss het volgende:
Feline is voor mij echt een no-go door het katachtige inderdaad.
Nee we willen het geslacht niet weten, maar de jongensnaam staat al vast, en meisje hadden we ook al, maar daar heb ik niet meer het woohoo gevoel bij...quote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind "m wat te katachtig....
Willen jullie van te voren het geslacht weten?
ik ken een Philine en daar is niks zoets aan. Ik vind het juist een superstoere naam.quote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lastig is dat he... Ik heb ook zo'n jaaaaaaaaaaaa!!!!!!! gevoel bij onze jongensnaam, dat zelfde gevoel mis ik wel een beetje bij onze meisjesnaam, maar ik vind die naam wel erg goed bij ons passen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee we willen het geslacht niet weten, maar de jongensnaam staat al vast, en meisje hadden we ook al, maar daar heb ik niet meer het woohoo gevoel bij...
De kat heet djurrequote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Momo, ik ken iemand met jullie achternaam en die heet T.ibor. Nu denk ik ook te exotisch voor jullie maar wilde 'm toch even genoemd hebben.
Jurre/Jurriaan nog iets?
Goeie poging!quote:Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef Burdie het volgende:
Ik dacht, leuke compromis tussen Vincent en Tygo.
Even denken. Ik heb de voorwaarden niet precies meegekregen maar afgaande op wat ik zie:quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef DJMomo het volgende:
[..]
En dat zegt pvoesss
Viggo, nee te exotisch.en Ruben is leuk, maar niet voor ons
Op gokken ga ik niet in.
daar zit toch een beetje een smetje aan.quote:
Hoesje erom, dan issie weer als nieuwquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar zit toch een beetje een smetje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |