Oke, wel netjes hoor. Ik zou gekozen hebben voor de looptijd, ik denk dat 48 maanden succesvoller zou zijn. Maar goed, ik weet niet wat voor jou makkelijker te realiseren is. Misschien leg ik nu wel wat inquote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef monkeytown het volgende:
[..]
Ik geloof dat projecten bij geldvoorelkaar maximaal voor 120 dagen open staan. Maar dat moet ook haalbaar zijn:).
Allen bedankt voor je reactie!. Op basis hiervan en mijn eigen afweging heb ik besloten om het rentepercentage te verhogen naar 10%. Daarnaast krijg je al een extra bij een bedrag vanaf ¤ 250. Zo kunnen bijna alle potentiële investeerders in de toekomst kennis maken met Monkey Town.
Er zijn wel projecten geweest die een tweede termijn van 120 dagen zijn in gegaan, dus dat is zeker mogelijk hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef monkeytown het volgende:
[..]
Ik geloof dat projecten bij geldvoorelkaar maximaal voor 120 dagen open staan. Maar dat moet ook haalbaar zijn:).
Allen bedankt voor je reactie!. Op basis hiervan en mijn eigen afweging heb ik besloten om het rentepercentage te verhogen naar 10%. Daarnaast krijg je al een extra bij een bedrag vanaf ¤ 250. Zo kunnen bijna alle potentiële investeerders in de toekomst kennis maken met Monkey Town.
Haha. Ja heel goed!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef leolinedance het volgende:
Oke, wel netjes hoor. Ik zou gekozen hebben voor de looptijd, ik denk dat 48 maanden succesvoller zou zijn. Maar goed, ik weet niet wat voor jou makkelijker te realiseren is. Misschien leg ik nu wel wat in
Ik wist niet dat deze verlenging mogelijk is. Ga ervan uit dat het niet nodig is.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef RicDan het volgende:
Er zijn wel projecten geweest die een tweede termijn van 120 dagen zijn in gegaan, dus dat is zeker mogelijk hoor.
Trouwens een kaartje voor iedere 250 euro, dat zou je in theorie 1200 kaartjes kunnen kosten bij een investeringsbedrag van 3 ton. Die extraatjes zijn leuk, maar ze moeten je natuurlijk niet de kop gaan kosten.
Ach, om te beginnen moet er in veelvouden van 100 euro wordn geïnvesteerd dus is de werkelijke aanbieding een vrijkaartje bij 300 Euro :-) Niet elke investeerder zal het vrijkaartje claimen en daarnaast denk ik dat een geclaimd vrijkaartje gelijk ook een paar betaalde bezoekers binnenbrengt (of werkt dat niet zo met kinderen?).quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef RicDan het volgende:
Trouwens een kaartje voor iedere 250 euro, dat zou je in theorie 1200 kaartjes kunnen kosten bij een investeringsbedrag van 3 ton. Die extraatjes zijn leuk, maar ze moeten je natuurlijk niet de kop gaan kosten.
Bedankt!. Ik hoop je dan te mogen verwelkomen in Helmond en anders in een van de andere vestigingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef BartNH het volgende:
Ach, om te beginnen moet er in veelvouden van 100 euro wordn geïnvesteerd dus is de werkelijke aanbieding een vrijkaartje bij 300 Euro :-) Niet elke investeerder zal het vrijkaartje claimen en daarnaast denk ik dat een geclaimd vrijkaartje gelijk ook een paar betaalde bezoekers binnenbrengt (of werkt dat niet zo met kinderen?).
Alleen kinderen betalen entreekaartje. Naast entree hebben we ook horeca. En inderdaad hebben we uiteraard ook baat bij veel bezoekers.
Maar goed, ondanks mijn eerdere verklaring niet in dit soort projecten te investeren heb ik dat toch een beetje gedaan. De openheid van monketown hier op het forum waardeer ik zeker en dat mag best 'beloont' worden. Succes.
Die extra'tjes zien er zo al wel beter uit ja! Maar je ziet niet dat er iets aangepast is aan het project ofwel dat is wel weer een nadeel. Maar het zal nu wel vol gaan lopen langzaam maar zeker.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef monkeytown het volgende:
[..]
Ik heb ook een (kleine) buit duit in het zakje gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef monkeytown het volgende:
[..]
Bedankt!. Ik hoop je dan te mogen verwelkomen in Helmond en anders in een van de andere vestigingen.
Bedankt!. Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb ook een (kleine) buit duit in het zakje gedaan
Net even dat nieuwsbericht gekeken ja, indrukwekkend hoe snel het groot aan het worden is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Tikbalang het volgende:
Zo de 20 miljoen gepasseerd gaat allemaal de goede kant op met GvE. Er word nu 2 miljoen per maand geïnvesteerd en stijgende.
Net nog geïnvesteerd in dit project voornamelijk omdat ik zelf super graag mag kamperen en die kampwinkels zeer prettig vindt. Vooral als ik op de fiets aan het vakantie vieren ben.
Ja dat is wel het leuke er aan ja zoals ik dat ook had bij dat hotel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb om persoonlijke redenen contact opgenomen met contactpersonen van enkele van mijn projecten. Erg leuk hoe ze reageren! Allemaal even enthousiast over GvE, dankbaar voor de investering etc. Tot nu toe vind ik het erg leuk gaan
Waarin?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef amp25 het volgende:
is het verstandig om hier in te investeren
Ik ga nu echt niet in vastgoedprojecten investeren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef Blik het volgende:
Nieuw project: http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=5655
Ik zet serieus mijn vraagtekens bij de cijfers die ik hier zie. omzet van nog geen 500k, winst van 155k (winstmarge van 30+%). 4 miljoen vreemd vermogen tov 1 miljoen eigen vermogen. Daarnaast rij ik regelmatig langs het pand wat ze bedoelen, is nog aardig wat leegstand, kleine appartementen. Ook niet bijzonder aantrekkelijk.
Welkom!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:32 schreef Machello het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Jullie hebben er een nieuwe bezoeker bij :-). Eind vorig jaar zat ik met de gedachte om ook eens wat meer met geld te doen dan alleen maar tegen een lage rente op de bank te zetten. Beleggen en dergelijke vind ik nog even net wat te lastig en moet ik me nog verder in verdiepen. Na wat verder speuren kwam ik terecht bij het concept 'crowdfunding' met in het bijzonder de site geldvoorelkaar.nl. Ik heb me ondertussen wat ingelezen en opgezocht en moet zeggen dat ik enthousiast ben geworden. Daarom heb ik gister besloten om hier deel aan te gaan nemen.
Om wat breder op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen en meningen / reacties over GvE heb ik dit draadje bij mijn favorieten gezet.
In de eerste post zie ik staan dat ik 'µ' een PM kan sturen als ik een mailtje wil ontvangen als er een nieuw project op geldvoorelkaar staat. Ik zou dit ook graag willen ontvangen alleen moet ik nog 7 dagen wachten omdat ik me vandaag pas geregistreerd heb. Is er een mogelijkheid dat ik al eerder de beschikking heb over het ontvangen van de mailtjes ?
Vriendelijke groet,
Machello
Ik stuur jou een PM met mijn mailadres, als je mij daar op mailt zet ik je op de lijstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:32 schreef Machello het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Jullie hebben er een nieuwe bezoeker bij :-). Eind vorig jaar zat ik met de gedachte om ook eens wat meer met geld te doen dan alleen maar tegen een lage rente op de bank te zetten. Beleggen en dergelijke vind ik nog even net wat te lastig en moet ik me nog verder in verdiepen. Na wat verder speuren kwam ik terecht bij het concept 'crowdfunding' met in het bijzonder de site geldvoorelkaar.nl. Ik heb me ondertussen wat ingelezen en opgezocht en moet zeggen dat ik enthousiast ben geworden. Daarom heb ik gister besloten om hier deel aan te gaan nemen.
Om wat breder op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen en meningen / reacties over GvE heb ik dit draadje bij mijn favorieten gezet.
In de eerste post zie ik staan dat ik 'µ' een PM kan sturen als ik een mailtje wil ontvangen als er een nieuw project op geldvoorelkaar staat. Ik zou dit ook graag willen ontvangen alleen moet ik nog 7 dagen wachten omdat ik me vandaag pas geregistreerd heb. Is er een mogelijkheid dat ik al eerder de beschikking heb over het ontvangen van de mailtjes ?
Vriendelijke groet,
Machello
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |