quote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen het nu meteen en snel![]()
Niet mijn keuze nee maar dit soort projecten zijn niet bij voorbaat ''rotzooi'' wat mij betreft.
Dan geloof je het niet... Moet je mijn omgeving maar eens vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat ie aan het trollen isJe gaat toch niet serieus ergens niet in investeren omdat het in een bepaalde stad is? Dat geloof ik niet
Ik ken iemand die niet eens bij een "bepaalde bank" een rekening wil omdat het uit "020" komt.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet... Moet je mijn omgeving maar eens vragen.
Ik heb Rabo, ASN en INGquote:Op donderdag 19 december 2013 08:42 schreef mesaana het volgende:
[..]
Ik ken iemand die niet eens bij een "bepaalde bank" een rekening wil omdat het uit "020" komt.
Is natuurlijk alleen maar beter voor de rest van ons die gewoon kijkt naar goede investeringen. Die goeie lopen al zo snel vol.
Ik wil het eigenlijk niet geloven. Zo'n triestheidquote:Op donderdag 19 december 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet... Moet je mijn omgeving maar eens vragen.
Tja, de gemiddelde voetbal supporters zijn nou eenmaal simpel volk.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet geloven. Zo'n triestheid
En dat door voetbal?
Nee, hekel aan de arrogantie en attitude van de bewoners aldaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet geloven. Zo'n triestheid
En dat door voetbal?
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde voetbal supporters zijn nou eenmaal simpel volk.
Je eigen arrogantie en attitude op dat gebied verdient anders ook geen schoonheidsprijs en is vele malen erger dan de gemiddelde Amsterdammer tentoon spreidquote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, hekel aan de arrogantie en attitude van de bewoners aldaar.
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Je eigen arrogantie en attitude op dat gebied verdient anders ook geen schoonheidsprijs en is vele malen erger dan de gemiddelde Amsterdammer tentoon spreid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan een beetje offtopic. Laten we het weer over crowdfunden hebben.
Er is een aardige eindsprint ingezet wat projecten betreft!
quote:Beste heer/mevrouw,
Graag volgende adreswijziging doorvoeren:
klantnummer xxxx
oud:
xxxx
xxxx
nieuw
xxxx
xxxx
Bij voorbaat dank.
Mvg,
quote:Geachte heer xxxxx,
Zou u voor wijzigingen bijgaand wijzigingsformulier willen gebruiken? Deze kunt u samen met een kopie van uw legitimatie naar info@geldvoorelkaar.nl sturen.
Met vriendelijke groet,
quote:Beste mevrouw xxxxx
Jullie hebben mijn emailadres toch in jullie systeem staan? Mijn klantnummer staat in de mail. Een kopie van mijn legitimatie is ook al in jullie bezit als ik mij niet vergis. Wat ontbreekt er nog aan?
Ik heb geen scanner in mijn bezit dus graag alsnog de wijziging doorvoeren.
Bij voorbaat dank.
Bij LPB, CB, ASN, ING en MY gaat een verhuizing doorgeven zonder gezeik. Maar dit..quote:Geachte heer xxxxxx,
Wij willen graag zeker weten of u daadwerkelijk de heer xxxxx bent, of iemand die uw mailadres gehackt heeft. Wij dienen een correcte administratie te voeren. Daarom zou ik u willen vragen het wijzigingsformulier en uw legitimatie te zenden. Als alleen uw mailadres wijzigt, hoeft u niet alle in te vullen. Vergeet niet uw handtekening.
Een extra veiligheidscheck om te voorkomen dat iemand met een gespoofed adres een wijziging doorvoert, lijkt me toch vrij okay...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:07 schreef leolinedance het volgende:
Dit valt mij toch erg tegen van GvE:
[..]
[..]
[..]
[..]
What the fuck![]()
![]()
Moet er niet aan denken dat ik bij al mijn tientallen adreswijzigingen dit zou moeten doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een extra veiligheidscheck om te voorkomen dat iemand met een gespoofed adres een wijziging doorvoert, lijkt me toch vrij okay...
Dit gaat dan ook om geld. Het heeft een vergunning van de AFM en hierdoor dus verplicht om dit gewoon te doen. Bij je bank krijg je dit ook niet voor elkaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat ik bij al mijn tientallen adreswijzigingen dit zou moeten doen.
Bij een bank krijg je dit PRIMA voor elkaar. Sterker nog, bij alle banken waar ik een rekening heb. Zie bovenstaande post.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit gaat dan ook om geld. Het heeft een vergunning van de AFM en hierdoor dus verplicht om dit gewoon te doen. Bij je bank krijg je dit ook niet voor elkaar.
Ja, jij kunt bij de ING per e-mail je adres wijzigen? (nee; hier moet je óf inloggen in MijnING óf een formulier ondertekenen en opsturen....bij ASN gaat dit op exact dezelfde manier.. en nu?)quote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij een bank krijg je dit PRIMA voor elkaar. Sterker nog, bij alle banken waar ik een rekening heb. Zie bovenstaande post.
Dat is helemaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, jij kunt bij de ING per e-mail je adres wijzigen? (nee; hier moet je óf inloggen in MijnING óf een formulier ondertekenen en opsturen....bij ASN gaat dit op exact dezelfde manier.. en nu?)
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet te vergelijken.
Lees je even in voordat je zomaar iets roept:
http://www.ing.nl/particu(...)ce/adreswijzigingen/
Dusquote:Log voor een online adreswijziging in op Mijn ING. Bij ‘Alles in Mijn ING’ klikt u bij ‘Mijn gegevens en instellingen’ op ‘Woonadres wijzigen’. Hier kunt u uw adreswijziging doorgeven. Nadat u de adreswijziging bevestigt met een TAN-code, wordt deze direct naar de ING verzonden. U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestigingsbrief op uw oude adres. U kunt via Mijn ING ook het woonadres van uw minderjarige kind(eren) wijzigen.
Heeft u geen Mijn ING? Gebruik dan het formulier ‘Gegevens wijzigen’. Stuur het ingevulde en uitgeprinte formulier op naar de ING. Of vraag het papieren formulier ‘Gegevens wijzigen’ op bij de Klantenservice: 0900 0933 (10 cent per minuut). Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Bij ASN:quote:En bij ASN wat het met een berichtje in dit veld zo gepiept, zonder gedoe.
Man, ik zit midden in een verhuizing dus wie weet het hier nou
Heej, precies op dezelfde manier als GvE! Wat raar!?quote:Hoe geef ik een adreswijziging door?
Particulieren kunnen de wijziging op twee manieren doorgeven:
U logt in op ASN Online Bankieren met uw persoonlijke toegangsnaam en wachtwoord. Vervolgens klikt u in de linkernavigatie onder "Overig" op "Adres en contact". Alleen de adresgegevens van de persoon welke ingelogd is worden gewijzigd. Zijn er meer personen waar het adres voor wijzigt, dan moet hiervoor een aparte schriftelijke adreswijziging worden opgestuurd.
U geeft de wijziging schriftelijk door via het wijzigingsformulier (pdf-bestand) of via een korte brief. Daarin vermeldt u uw oude en nieuwe adres. Heeft u mederekeninghouders of gemachtigden die eveneens verhuizen, dan vermeldt u ook hun naam.U voegt een kopie toe van uw geldige legitimatiebewijs en dat van eventuele mederekeninghouders of gemachtigden die ook verhuizen.
Deze brief stuurt u (zonder postzegel) naar:
ASN Bank
Antwoordnummer 1188
2501 WB Den Haag
Ik herhaal het nog 1x:quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Dus
[..]
Bij ASN:
[..]
Heej, precies op dezelfde manier als GvE! Wat raar!?![]()
Dat zijn immers de regels. Laat ik zelf bij één van de door jou genoemde bedrijven gewerkt hebben... (inlezen)
Inloggen is een manier om te identificeren. Dat begrijp je blijkbaar niet. Dat heeft men bij GvE niet. Dus moeten ze dat op een andere manier doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Ik herhaal het nog 1x:
ING: Inloggen, wijzigen, klaar.
ASN: Berichtje sturen, klaar.
Weet je misschien niet hoe het bij GvE werkt omdat je zo raar reageert
Beweer jij nou dat je niet kunt inloggen bij GvE?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Inloggen is een manier om te identificeren. Dat begrijp je blijkbaar niet. Dat heeft men bij GvE niet. Dus moeten ze dat op een andere manier doen.
Bij ASN gelden bovenstaande regels (die dus niét anders zijn dan bij GvE). Dat er een medewerker is die die regels niet opvolgt, wil niet zeggen dat dat normaal is. Fijn om te weten dat een simpel berichtje met wat gegevens ervoor zorgt dat phising werkt.
Maar hey: dan ga je toch crowdfunden bij ING of ASN?(je begrijpt dat een MijnING-omgeving nogal wat geld kost?)
Nee, staat dat daar?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat je niet kunt inloggen bij GvE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |