Leuk! Veel succes.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:12 schreef kawa4 het volgende:
Hoi, ik lees al een tijdje in het topic,
en ik wil deze vakantie ook een klein beginnetje maken,
ik wil beginnen met een eurootje of 150 ( en dan per maand wat extra inleggen)
ik verwacht natuurlijk geen wonderen, maar een beetje spelen met die inversteringen
lijkt me wel leuk.
ik heb me ook al aangemeld voor de mail lijst
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan ga ik toch niet investeren in 020....
Welkom!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:12 schreef kawa4 het volgende:
Hoi, ik lees al een tijdje in het topic,
en ik wil deze vakantie ook een klein beginnetje maken,
ik wil beginnen met een eurootje of 150 ( en dan per maand wat extra inleggen)
ik verwacht natuurlijk geen wonderen, maar een beetje spelen met die inversteringen
lijkt me wel leuk.
ik heb me ook al aangemeld voor de mail lijst
wil eerst idd even kijken,quote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welkom!
Kleine beginnen is wel een aanrader, alhoewel dit wel heel erg klein is. Maar dan kun je in elk geval wel even kijken hoe het loopt ja.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef leolinedance het volgende:
Deze is ook al vaker geweest:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=5731
.quote:Noot van geldvoorelkaar.nl
Eshuis Holding BV diende een aanvraag voor ¤ 600.000,-- in. In overleg is besloten de crowdfunding op te splitsen in twee tranches van ¤ 300.000,-- die elkaar zullen opvolgen. Met deze tweede tranche wordt het bankkrediet doorgehaald; de eerste tranche kunt u hier nazien. De risicoclassificatie is vastgesteld op basis van een funding van ¤ 600.000,--.
Verder wijzen we u er nog op dat bij de beoordeling van deze crowdfunding veel nadruk is gelegd op een goed liquiditeitenbeheer
Laat ik het zo zeggen, ik kom er alleen als ik voor het werk MOET.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop niet dat je het meent Tha_Duck
Duurt meestal wel zoiets ja, weet niet precies waar dat aanligt maar kan me voorstellen dat niet iedereen het meteen overmaakt ofzo? Dat dat altijd iets langer duurt en daarna zal nog het een en ander gedaan moeten worden ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef p00f het volgende:
Wat is jullie ervaring met de wachttijd tussen de mail dat je je investeringsbedrag over mag maken en het daadwerkelijk starten van een project? Ik vind de tijd die eroverheen gaat nogal lang duren (twee,drie weken??) Of heb ik gewoon pech..
Ik heb die gemiddeld staan op 12 dagen. Snelste was 2 dagen, langzaamste 18 dagen. Is maar net hoe snel iedereen overmaakt, of iedereen overmaakt en nog een paar dingen. Maar ach na overmaken maak ik mij daar niet druk over.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef p00f het volgende:
Wat is jullie ervaring met de wachttijd tussen de mail dat je je investeringsbedrag over mag maken en het daadwerkelijk starten van een project? Ik vind de tijd die eroverheen gaat nogal lang duren (twee,drie weken??) Of heb ik gewoon pech..
Zegt ie nergens natuurlijk, bakken met geld is toch iets heel anders dan een prima salaris.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Nieuwste project is iemand die zogezegd bakken met geld verdiend, alleenstaand zonder kinderen en in een goedkoop huurhuis. En dan 15k moeten lenen voor een auto.
Ik sla over
Met een dergelijke omschrijving moet je 15k zelf wel kunnen sparen binnen 2 jaar. En anders met wat minder genoegen nemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Zegt ie nergens natuurlijk, bakken met geld is toch iets heel anders dan een prima salaris.
idd, als hij niet all risk verzederd is en hij ijdt hen binnen 1 week in puin, moet ie weer een andere auto kopen en blijven betalen voor de vorigequote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met een dergelijke omschrijving moet je 15k zelf wel kunnen sparen binnen 2 jaar. En anders met wat minder genoegen nemen.
Moet er wel bij zeggen dat ik lenen in elke vorm voor een auto not done vind. Net als voor scooters of een keuken.
Dat ben ik dan weer wel met je eens en is het ook nog eens een aardig bedrag ja. Ik zou dat zelf ook nooit en te nimmer doen want enigste lening die ik hoef is voor een huis en verder niks.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met een dergelijke omschrijving moet je 15k zelf wel kunnen sparen binnen 2 jaar. En anders met wat minder genoegen nemen.
Moet er wel bij zeggen dat ik lenen in elke vorm voor een auto not done vind. Net als voor scooters of een keuken.
Ik ook natuurlijk. Wat een waardeloze 'projecten' zijn dit...quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Nieuwste project is iemand die zogezegd bakken met geld verdiend, alleenstaand zonder kinderen en in een goedkoop huurhuis. En dan 15k moeten lenen voor een auto.
Ik sla over
Best sneu eigenlijk... (En ik woon ook in Utrecht)quote:Op woensdag 18 december 2013 17:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik kom er alleen als ik voor het werk MOET.
Ik denk dat ie aan het trollen isquote:Op woensdag 18 december 2013 18:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Best sneu eigenlijk... (En ik woon ook in Utrecht)
Net of iemand iets kan doen aan het feit dat die ergens geboren wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |