Eens.quote:
Echt een typisch Feyenoord-doelpunt. Vanaf kop zestien in de hoek een rolletje. Kan er zo meer opnoemenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef Cara het volgende:
Belabberd ingrijpen de Vrij, naar mijn idee ook houdbaar schot.
Vooral verdedigend heel zwak ingegrepen, zo'n bal heb je dan misschien nog met wat geluk maar dit is niet Mulders foutquote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef Cara het volgende:
Belabberd ingrijpen de Vrij, naar mijn idee ook houdbaar schot.
Klopt, had hem kunnen hebben, maar hoofd fout bij verdediging, met name de vrij... Zonde.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Vooral verdedigend heel zwak ingegrepen, zo'n bal heb je dan misschien nog met wat geluk maar dit is niet Mulders fout
Het is inderdaad niet bestquote:
Dreigend? Scrummie, valt wel mee toch?quote:In het Polman Stadion van Heracles Almelo heerst woensdagavond tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord een onrustige sfeer. Een paar honderd aanhangers van de Rotterdamse club hebben verspreid over enkele vakken tussen de fans van de thuisploeg plaats genomen. Stewards proberen de ietwat dreigende situatie in de hand te houden.
De supporters van Feyenoord konden via de officiële kanalen niet aan kaarten komen. De Rotterdamse clubleiding ging niet akkoord met de verplichte buscombi-regeling, die de burgemeester van Almelo had opgelegd. Daardoor is het 'veilige' uitvak in het stadion volledig leeg.
De Rotterdamse fans zijn waarschijnlijk op de zwarte markt toch aan tickets gekomen voor het duel, met als groot nadeel dat ze nu tussen de fans van Heracles de wedstrijd bekijken.
Hij mag wel uitkijken dat hij geen 2e geel pakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef Vasion het volgende:
Wekelijks foutje van De Vrij uiteraard.
Ook al weer 2,5 jaar geleden. Maar dit is niet z'n beste wedstrijd nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef Vasion het volgende:
Je zou niet zeggen dat Joris een wk finale heeft gespeeld. Tering..
Telegraaf?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dreigend? Scrummie, valt wel mee toch?
Zwarte markt?
Gewoon via een clubkaart toch?
Mathijsen kan gewoon echt niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Vasion het volgende:
3-2 Heracles
Als je zo slecht verdedigd..
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Mathijsen kan gewoon echt niet meer.
Kwam het weekend ook al een aantal keer bizar veel snelheid te kort en is niet in staat dit fatsoenlijk te corrigeren.
Contract loopt wel af neem ik aan?
Hierna nog een jaartje doorquote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwam het weekend ook al een aantal keer bizar veel snelheid te kort en is niet in staat dit fatsoenlijk te corrigeren.
Speelt nu 1 slechte wedstrijd...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Groningen was het ook dramatisch. Een aantal van die grote kansen kwam direct tot stand doordat hij zijn mannetje meerdere keren liet lopen. Heb je alleen geluk dat ze het niet afstraffen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Speelt nu 1 slechte wedstrijd...
Volgens mij nog 1 jaar.
Wel het type speler dat je mist ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:55 schreef mega-worstje het volgende:
Met Kwidetti hadden we de beker nu al in onze zak
Vraag me af of hij niet naast Pelle kan...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel het type speler dat je mist ja.
Zou die als rechtsbuiten kunnen functioneren?
In een 4-4-2?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Vraag me af of hij niet naast Pelle kan...
Ja dat is t grote nadeel, of John achter Pelle en Immers terugschuiven, Vilhena bank. Maar we hebben in principe wel een rechtsbuiten nodigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
In een 4-4-2?
Waar laat je Boëtius dan?
Wie zou Vilhena moeten vervangen?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heeft letterlijk geen wedstrijd goed gespeeld dit seizoen
Klopt... Waaarom is het probleem om hem een paar wedstrijdjes op de bank te laten zitten?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heeft letterlijk geen wedstrijd goed gespeeld dit seizoen
Vormertquote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie zou Vilhena moeten vervangen?
Vormer of Bakkal. Ik zou Vormer zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie zou Vilhena moeten vervangen?
Speelde goed aan het begin van het seizoen als vervanger van Clasie. Invalbeurten altijd ook prima.quote:
Mja, zou kunnen...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja dat is t grote nadeel, of John achter Pelle en Immers terugschuiven, Vilhena bank. Maar we hebben in principe wel een rechtsbuiten nodig
Dan gaat die Pizzaboer hem wegbrengen naar een andere clubquote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt... Waaarom is het probleem om hem een paar wedstrijdjes op de bank te laten zitten?
Met zo'n mentaliteit kun je dan ook maar beter weggaanquote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan gaat die Pizzaboer hem wegbrengen naar een andere club
Haha, je kunt je toch niet laten gijzelen door zo'n kerel. Gewoon een tijdje in de luwte. Die jongen is pas 18, dus het is helemaal niet erg om een tijdje te banken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan gaat die Pizzaboer hem wegbrengen naar een andere club
Dat terwijl het onze sprint neger hoort te zijn. Maar hij is zo traag met de bal en zo ontzettend voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Sunri5e het volgende:
Ik word zo moe van Schaken. Hij vertraagt constant het spel.
Gewoon Robben kopen deze winterquote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dat terwijl het onze sprint neger hoort te zijn. Maar hij is zo traag met de bal en zo ontzettend voorspelbaar.
Dat ik de wedstrijd boven het dictee verkoos is inderdaad een fout geblekenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Het Groot Dictee der Nederlandse Taal op Ned.1 is nog opwindender dan deze wedstrijd.
Ja, gewoon wisselen die jongen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef PIETR het volgende:
Tering wat een slappe gast die Vilhena. Bakt er echt geen kut van.
en RvP wil ook een transfer dus laat maar komenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gewoon Robben kopen deze winter
Met Theo Reitsmaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Het Groot Dictee der Nederlandse Taal op Ned.1 is nog opwindender dan deze wedstrijd.
Op penalties verliezen we tquote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dit gaan we sowieso nooit binnen 120 minuten winnen
Strafschoppenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dit gaan we sowieso nooit binnen 120 minuten winnen
Die Pasveer is wel een goed keepertje.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Op penalties verliezen we t
Beter pakken we die beker dit jaar. Een prijsje is wel weer eens fijn zeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef macca728 het volgende:
slechte wedstrijd zeg, terwijl je zo de beker kan winnen.
Dat vraag ik me ook altijd af ja...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef Haringkop het volgende:
Waarom wordt er altijd gewacht met wisselen tot het laatste kwartier, iedereen ziet toch dat niet het loopt?
Staat nogal eens 'vast'quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef mega-worstje het volgende:
Mulder kijkt ze wel graag naast vandaag
Mulder heeft zo z,n Henk Timmer momentjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef mega-worstje het volgende:
Mulder kijkt ze wel graag naast vandaag
Geen dolle duikavond.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Divje het volgende:
Hoezo duikt mulder amper deze wedstrijd?
Dit.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Elan het volgende:
Snap niet dat ze met het verhaal van Ronald in het achterhoofd niet hun stinkende best doen. Allemaal weer zo gezapig als de tyfus.
Ja die Reitsma is ook echt een vermoeiende vent.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
Pffffff.... het spel icm Reitsma doet me echt in slaap sukkelen![]()
Wat een treurnis
Ik snap niet dat ze niet elke wedstrijd hun stinkende best doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Elan het volgende:
Snap niet dat ze met het verhaal van Ronald in het achterhoofd niet hun stinkende best doen. Allemaal weer zo gezapig als de tyfus.
Hij zal wel denken: als ik niks doe, doe ik ook niks fout.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef Haringkop het volgende:
Doet Boetius nog mee, of istie lekker naar huis toe?
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet elke wedstrijd hun stinkende best doen.
Zou voor Vilhena nog een verbetering zijn ookquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij zal wel denken: als ik niks doe, doe ik ook niks fout.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Zou voor Vilhena nog een verbetering zijn ook
Kun je wel stellen ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef mr-green het volgende:
Vilhena speelt trouwens al een tijdje matig
Hele seizoen al..quote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef mr-green het volgende:
Ja, maar ook niet echt goed vandaag.quote:
johquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef mr-green het volgende:
Wisselen is eng, snap dat dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:15 schreef Sejt het volgende:
Waar blijven die wissels. Het is wachten op de tegentreffer.
Heb hem wel weer een paar cruciale ballen zien afpakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar ook niet echt goed vandaag.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Durft Van Gastel niet te wisselen ofzo? Wil ie geen ruzie met Vilhena
en dat maakt nou juist het verschilquote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef mr-green het volgende:
haha nou Vormer gaat het veschil ook niet echt maken denk ik
maar is wel beter dan Vilhena
Hoeft ook niet, hij hoeft het slechts niet te verkloten, dat helpt al een stuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef mr-green het volgende:
haha nou Vormer gaat het veschil ook niet echt maken denk ik
maar is wel beter dan Vilhena
Bijna nooitquote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef mega-worstje het volgende:
Hoevaak is Vilhena gewisseld dit seizoen, veel te weinig toch?
Ach, waarom niet. Wie weet verrast hij ons.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Sejt het volgende:
Nu nog Schaken eruit voor Verh... oh, wacht.
Tja, waarom niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef mega-worstje het volgende:
Cisse voor schaken volgende weekuhh van t weekend sorry
Anders ik wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Verbaas me toch elke x weer over die wissels
als.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef macca728 het volgende:
Cisse mag er best weer eens in als hij fit is ja.
Hahaha ik had een afwerkoefening van hem gezien en hij kwam geen 1 x ook maar een beetje in de buurtquote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef macca728 het volgende:
Cisse mag er best weer eens in als hij fit is ja.
Daar hebben we Pelle voor !!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hahaha ik had een afwerkoefening van hem gezien en hij kwam geen 1 x ook maar een beetje in de buurt
Typisch gevalletje Nederlandse scheidsrechtersquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef H.FR het volgende:
Jezus wat smerig en dan Clasie geel geven![]()
Nijhuis
Schaken wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hahaha ik had een afwerkoefening van hem gezien en hij kwam geen 1 x ook maar een beetje in de buurt
Had gewoon een vrije trap voor Ruudje moeten zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Typisch gevalletje Nederlandse scheidsrechters
Voor Schaken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef mr-green het volgende:
doe Bakkal er maar in
maakt niet uit waar
jullie worden kampioenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Vasion het volgende:
Hopelijk volgend seizoen een heel nieuw elftal.
nou nouquote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Vasion het volgende:
Hopelijk volgend seizoen een heel nieuw elftal.
Je kijkt gewoon twee jaar lang naar hetzelfde voetbal. Erg wisselvallig altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
nou nou
zo erg is het ook weer niet
ze spelen bij vlagen best leuk voetbal. een paar goede versterkingen zijn wel gewenst maar dat zit er de komende seizoenen gewoon nog niet in..
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef Elan het volgende:
Haal die Schaken er lekker uit joh, zet je Lamprou daar neer.
ik ken bijna geen enkel team in de NL competitie dat altijd hetzelfde presteertquote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon twee jaar lang naar hetzelfde voetbal. Erg wisselvallig altijd.
In uitwedstrijden spelen ze op 60%.
Gisteren nog met 2 vuisten uitgewoond. Stomme hoer.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Nijhuis' moeder schijnt een prostitué te zijn
geen enkel team in de wereldquote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ken bijna geen enkel team in de NL competitie dat altijd hetzelfde presteert
Ja precies. Dat valt me ook opquote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef mega-worstje het volgende:
Pelle: komop jongens harder werken, vechten voor die bal. en dan zelf een beetje rondsjokken.
eensquote:Op woensdag 18 december 2013 22:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mathijsen speelt wel een sterke pot trouwens.
Bayernquote:Op woensdag 18 december 2013 22:28 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
geen enkel team in de wereld
Barbera is een mindere potquote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Zelfs die hebben wel eens een mindere pot
Maar niet zo slecht als Feyenoord uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
maar het minst van alle. omdat zij voor elke positie een persoon hebben die kan uitblinken op zijn positiequote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Tis inderdaad een fantastische ploegquote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
maar het minst van alle. omdat zij voor elke positie een persoon hebben die kan uitblinken op zijn positie
Vilhena blinkt ook uitquote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
maar het minst van alle. omdat zij voor elke positie een persoon hebben die kan uitblinken op zijn positie
hij is moequote:Op woensdag 18 december 2013 22:31 schreef mega-worstje het volgende:
Pelle wandelt gewoon naast de laatste man terwijl die de bal heeft, echt zet eens een stap joh laat nou eens zien dat je een aanvoerder bent
en man-u en city, Arsenal ook laatste tijd, Premier league is ook hartstikke wisselvalligquote:Op woensdag 18 december 2013 22:31 schreef mr-green het volgende:
aan de andere kant heb je dan weer Chelsea met ook allemaal toppers en ook veel wisselvalligheid.
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef mr-green het volgende:
ach ja misschien ook wel beter voor de competitie als Feyenoord uit de beker ligt...
Die paar wedstrijdjes maken het verschil niet hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef mr-green het volgende:
ach ja misschien ook wel beter voor de competitie als Feyenoord uit de beker ligt...
niemand heeft fut vandaag.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die paar wedstrijdjes maken het verschil niet hoor.
Nee, door die matige fysiek trainer.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
niemand heeft fut vandaag.
komt echt niet alleen omdat ze niet gemotiveerd zijn.
Geen bal geraakt vandaagquote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Haringkop het volgende:
Lexie laten ze staan voor de pingels, iets anders kan ik mij niet bedenken
dat is dus onzin. dat is echt wel goed geregeld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, door die matige fysiek trainer.
Nee, Lex is heel slecht vandaag...quote:
Mwa, was vorige 2 seizoenen beter had ik de indruk. Maar dat maakt ook het verschil niet. Maar die bekerwedstrijden zijn echt wel goed voor zo'n ploeg hoor. Voor de ervaring.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
dat is dus onzin. dat is echt wel goed geregeld.
als je als top ploeg weinig uefa of cl of beker speelt haal je nooit dat niveau. En feyenoord heeft de afgelopen jaren weinig extra's gespeeld
Goed quotje van Boszquote:'Lulverhaal. Onzin. Als je geen drie wedstrijden in een week kunt spelen moet je een ander vak kiezen.
Net als vorig jaar tegen NEC?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Vasion het volgende:
Lexie gaat het beslissen in de 121e minuut
want 10 tegen 10 schiet je iets mee opquote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Nu iemand van Heracles kapotschoppen ze kunnen toch niet meer wisselen muhahaha
behalve als je bv een schaken de keeper kapot laat trappenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Nu iemand van Heracles kapotschoppen ze kunnen toch niet meer wisselen muhahaha
Die man is ook aan z'n pensioen toe inderdaad.quote:
Goed idee wel!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:39 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
behalve als je bv een schaken de keeper kapot laat trappen
Maakt mij niet uit hoe we winnen hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
mehh niet echt iets om trots op te zijn
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef mega-worstje het volgende:
"De Hagenees besluipt zijn prooi"
Mij wel, ik zou t nu ook niet terecht vinden om te winnen eigk, maar je kunt niet gelijkspelen in de beker dus doe dan maar die overwinningquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoe we winnen hoor.
Haha, inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef mega-worstje het volgende:
Ach zijn in ieder geval van Schaken af
Jacob Lenskyquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef mega-worstje het volgende:
http://www.transfervrijevoetballers.nl/
Mark van Bommel kreeg ikquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef mega-worstje het volgende:
Geen rechtsbuitensquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef mega-worstje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |