OPquote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik had gelezen dat Andre Kuipers toch ook zou komen ? iemand een lijst met alle slaapgasten misschien ?
Iets met een O en een Pquote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik had gelezen dat Andre Kuipers toch ook zou komen ? iemand een lijst met alle slaapgasten misschien ?
OP!!!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Ja op www.wieblijfterslapen.nlquote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Andre Kuipers, Jacqueline Govaert, Dennis Weening, Anna Drijver en Iemand Anders. Zo uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Geraldine Kemper toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Andre Kuipers, Jacqueline Govaert, Dennis Weening, Anna Drijver en Iemand Anders. Zo uit m'n hoofd.
Geraldine heeft een goede bips, dus dat gaat wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind de slaapgasten sowieso maar niks. Hoewel Dennis misschien nog wel gezellie kan worden. Maar die was toch vorige al geweest?
die komt pitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
En Laura Jansenquote:
Eensch. Maakt hem wel wat ouder, maar staat hem verder goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kom niet aan de baard van een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |