Kapsalon?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en 3maal raden wat ik gegeten heb...
Ik aardappelen met sperziebonen en gehaktbal!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ook een verse pizza met salami van appie heijn
ik sie se piemol niequote:
quote:
discriminatiequote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is trouwens het radiotopic, mensen die TV kijken moeten maar weg.
OK ik moet wegquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sssshtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
pizza!quote:
ja, anders zijn die luxepizza's me echt te duur...quote:
Ineens stil hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook 2m zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
IK ben heul niet zielig
nee ik vind hem nogsteeds niks anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:
Tsssquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steenoven?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders zijn die luxepizza's me echt te duur...
Heb je digitale televisie?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Heb geen eventkanaal hier geloof ik
Een plaat waar nog iets uit kan groeien dus?quote:
Nee, jij niet...jij bent gezelligquote:
Radioquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet naar de radio luisterenFalers.
BEPquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je geen digitale tv?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik kijk btw via 3fm.nl/socialradio, de webcamstream. heb geen 101, geen eventkanaal, maar wel ned3.
Je hebt een nieuwe UI, ik herkende je nietquote:
Ja ik ook. Had nog 4 andere topics openstaan. Kan dus niet meer de komende weekquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was wel vergeten hoe kanjertjedruk dit altijd was. Kan echt bijna niets bijlezen
Niet weggaanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was wel vergeten hoe kanjertjedruk dit altijd was. Kan echt bijna niets bijlezen
in zo'n zwarte doos, uit de koeling....belachelijk duur en eigenlijk viel de smaak me ook nog tegen. er zat ook zo'n los zakje rucola bij...dat ligt nu in 't jiskefet!quote:
TV is radio met beeld als bonusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kunnen we tenminste wat mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |