Voor twee clubs zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord als eerste, PEC als leuke 2e
Cuijk pakt de Europa Leaguequote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord en Cuijk in de finale
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cuijk pakt de Europa League
Nog mooier dat het gewoon kanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het baas dat die Feyenoorders in de thuisvakken rookbommen afsteken en luid meezingen
Heb ik zelf meegemaakt en het is echt tering irritant.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het baas dat die Feyenoorders in de thuisvakken rookbommen afsteken en luid meezingen
Ze zingen namelijk valsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb ik zelf meegemaakt en het is echt tering irritant.
Twee keer per jaar worden de thuisvakken in Heerenveen overspoeld door Ajacieden en Feyenoorders. Honderden fans in de thuisvakken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dit. Vragen echt om een klap op hun bakkes dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
teringirritant altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twee keer per jaar worden de thuisvakken in Heerenveen overspoeld door Ajacieden en Feyenoorders. Honderden fans in de thuisvakken.
Internet hooliganquote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Vragen echt om een klap op hun bakkes dan.
En vooral dat overdreven juichen bij een mooie actie, pure provocatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Vragen echt om een klap op hun bakkes dan.
Whatever. Als mijn team achter staat en zo'n jolige supporter van de tegenpartij gaat mij dat dan recht in mijn gezicht in het thuisvak inwrijven, zou ik flippen ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |