Ik zou ook even op de gratis sites als OKCupid en POF.com kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef master_X het volgende:
Owh eigenlijk nog niet over na gedacht. Wat zijn de opties?
Geen dank. En andere users hier kunnen je ongetwijfeld wel meer tips biedenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef master_X het volgende:
[..]
kijk ik ga daar even kijken. Bedankt voor jou reactie.
Succes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef master_X het volgende:
Inmiddels een acount aangemaakt op paiq. Nog even alles ontdekken.
Good luck!quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mijn voornemen om ff 2 weken rustig aan te doen, niet te gaan daten en meer met andere dingen bezig te zijn heeft welgeteld 1,5 dag geduurd.Vanavond weer een afspraakje met een dame van Tinder.
Veel plezier vanavond!quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mijn voornemen om ff 2 weken rustig aan te doen, niet te gaan daten en meer met andere dingen bezig te zijn heeft welgeteld 1,5 dag geduurd.Vanavond weer een afspraakje met een dame van Tinder.
Ben jij ook al zo'n slet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:05 schreef eefje801 het volgende:
Mijn voornemen om niet meer met mijn fwb af te spreken lukt ook nog niet echt.. toch de donkere dagen voor kerst die zwaarder wegen dan principes. Ach, het is leuk en ik zie het in januari wel weer
Veel plezier!quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
En jij ook!quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef PeterPastoor het volgende:
Vanavond ga ik laat richting mijn 'date'. Ze werkt tot 23.15 en dan ben ik daar ook. Morgen is ze ook vrijWoohoow
En jij ook natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 16:05 schreef eefje801 het volgende:
Mijn voornemen om niet meer met mijn fwb af te spreken lukt ook nog niet echt.. toch de donkere dagen voor kerst die zwaarder wegen dan principes. Ach, het is leuk en ik zie het in januari wel weer
Dankjequote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
En jij ook!
[..]
En jij ook natuurlijk
Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.quote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zand in je vagina of wil je erover praten?
Whaha een 'fatsoenlijke vrouw' zijn en casual seks gaan niet samen?quote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.
Ze heeft (naar mijn weten) één FWB. Dus zo sletterig is het al helemaal niet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.
Nou geloof ik echt niet meer dat je een vrouw bent hoor, dit kan nooit door een vrouw geschreven zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Ach, gewoon een troll.quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha een 'fatsoenlijke vrouw' zijn en casual seks gaan niet samen?
Ik verbaas mij elke keer opnieuw als jij post...
wanneer gaan wij eens casual seksen?quote:
Iig echt een zure muts, troll of niet. Je moet er toch niet aan denken om met zo iemand op date te gaan.quote:
Die goede vriendin van ''haar'' daarentegen...quote:Op zondag 22 december 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iig echt een zure muts, troll of niet. Je moet er toch niet aan denken om met zo iemand op date te gaan.
Nou ja, ergens in januari, he, want eerder heb je geen tijd voor me.quote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wanneer gaan wij eens casual seksen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |