Hoezo slap?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef eefje801 het volgende:
Ben ik nou de enige die het een beetje een slappe actie van die man vind?
Dat bedoelde ik niet. Bedoelde meer dat je dat ook weet wanneer je eraan begint, toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Hoezo slap?
Ik heb het ook al een keer afgekapt. Niet zozeer vanwege de leeftijd (scheelde 5 jaar) maar vanwege datgene wat iemand anders hier ook al noemde, namelijk kinderwens.
Voor haar stond vast dat ze kinderen wilde, voor mij is dat een heel groot vraagteken, waarbij ik vooral naar nee neig. Ondanks dat het allemaal leuk, fijn etc was heb ik er toch een punt achter gezet.
Is dat slap? Of is gewoon doorgaan of er niks aan de hand is en dan over x maanden er een punt achter zetten omdat je er niet uitkomt qua kids slap?
Inderdaad het is altijd zuur als je er toch net iets anders over denkt dan de ander, maar je kunt er vooral vrij weinig aan doen. Dus gewoon flink op stap of met een wijntje en reep chocolade op de bank, en door maar weer!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:37 schreef Sannne het volgende:
Ik weet wel zeker dat hij me niet gebruikt heeft. We kenden elkaar al zolang.. En we zullen ook gewoon bevriend blijven. Bovendien is dat ook helemaal niet zoals hij zich gedroeg, hij is enorm lief en wilde alles voor me doen en verder ga ik me niet verdedigen![]()
Ik vind het fijn dat hij eerlijk is over zijn twijfels. Maar die twijfels kan ik voor hem niet oplossen..
En slap, nee, vind ik niet.
Jammer dat te horen meidquote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Sannne het volgende:
Hoi!
Ik ben inmiddels 3 dates rijker met de oudere man. Wat een lieverd, wat voel ik me fijn bij hem.. Ik geloof niet dat ik het ooit zo leuk heb gehad met een man. Wat mij betreft mag het zo doorgaan. Misschien heb ik zelfs wel een paar vlinders..
Maar.. Hij had zelf toch wel veel twijfels over het leeftijdsverschil, de afstand.. Hij dacht enorm ver in de toekomst. Over dat ik moest verhuizen naar hem, over dat mijn kind uit haar vertrouwde omgeving weg zou moeten, om wat mijn familie zou zeggen van zo'n leeftijdsverschil. Hij is een enorme piekeraar.
Dus nu hebben we het beeindigd![]()
En it sucks. Misschien is het beter, ik weet het niet. Zo voelt het niet. Hij sprak uit ook wat vlinders te hebben, ik weet ook zeker dat hij mij echt leuk vond.
Ik weet ook niet of ik dit nu maar moet laten of dat ik hem aan zn kop moet gaan zeuren.. Heb hem vanmorgen een appje gestuurd dat ik hem mis, maar hij is op zn werk en reageert dus niet.
Bah. Liefde en ik, hopeloos.
een peter jan rensje zeg maarquote:Op donderdag 19 december 2013 18:42 schreef DSVM het volgende:
[..]
Zeg maar een Onno Hoesje , maar dan de hetero versie
Sorry te horen, hoe het is gelopen voor je... maar iets zegt mij dat je niet erg lang single zal blijven hoor...quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:26 schreef Sannne het volgende:
Het is ook wel beter zo ja. Gisteravond wel lekker geskyped (zonder cam, voor jullie weer gaan etterbakken, lol) zoals we steeds deden, wat ongemakkelijker dan voorheen maar ik ben blij dat dat nog gewoon kan.
Ik heb een vriendin die met een vriend van hem omging, zij net zo oud als ik en hij net zo oud als mijn date, en ook dat liep mis, dus dat is wel even fijn om te kunnen delen!
Lief jullie reacties! 2014 dan maar?
Dear lord.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:43 schreef Sannne het volgende:
Ach, ben ook even druk met mezelf. Afvallen, wat enorm goed gaat, opleiding starten.. Misschien eerst dat, en dan weer een man?
Maar ach, die feestdagen hè?
En idd, iets meer begrip voor elkaar zou schelen! Ik weet het soms écht niet, wat ik nou met 'de man' aan moet. Wel berichten, niet berichten, laten gaan, aandringen, aandacht geven, hem laten komen.
2013 was voor mij in het algemeen al een kutjaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:26 schreef Sannne het volgende:
Het is ook wel beter zo ja. Gisteravond wel lekker geskyped (zonder cam, voor jullie weer gaan etterbakken, lol) zoals we steeds deden, wat ongemakkelijker dan voorheen maar ik ben blij dat dat nog gewoon kan.
Ik heb een vriendin die met een vriend van hem omging, zij net zo oud als ik en hij net zo oud als mijn date, en ook dat liep mis, dus dat is wel even fijn om te kunnen delen!
Lief jullie reacties! 2014 dan maar?
Voor mij ook inderdaad...quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2013 was voor mij in het algemeen al een kutjaar
Hi-ha-hoquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Noe, ik had mie gister tog n lekkere scheet als deet, wie zollen nor de bijosgoop gon mor ik had van die lofziets bestelt, dus toen konnen we dor al beginnen rampetampen, was een grot suckzes.
Ik vinne t wol mooi hor, dat deeten!
Moi van Tinus
hahaha, ik kom niet meer bij van het lachen, you made my dayquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Noe, ik had mie gister tog n lekkere scheet als deet, wie zollen nor de bijosgoop gon mor ik had van die lofziets bestelt, dus toen konnen we dor al beginnen rampetampen, was een grot suckzes.
Ik vinne t wol mooi hor, dat deeten!
Moi van Tinus
Sorrie dan van je bakkie drap dat noe op je toetsnbord legquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hahaha, ik kom niet meer bij van het lachen, you made my day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |