Ah, natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Betaald in die valuta, dollar veruit het meest.
weer verlies gemaaktquote:Op woensdag 18 december 2013 19:29 schreef Wijnbo het volgende:
JAH WAKKER WORDEN BTC-E LTC KOEKEBAKKERS!
China stijgt al weer. op 70 het fucking zelfde als op 78ze weeeeeten gewoon dat ik LTC heb gekocht en zodra ik verkoop schiet t naar 16.5 +
Dat betekend gewoon dat er transacties gedaan worden op BTCchina.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:28 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij vliegen de Bitcoins geregeld in relatief grote hoeveelheden naar China.
Maar waarom heb ik ze dan niet, hoe kan dat verschillen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat er transacties gedaan worden op BTCchina.
Die Fiatleak kijkt alleen naar grote trade sites en in welke valuta's de trades gebeuren.
Zegt helemaal niks over de echte flow van BTC, die is niet te traceren.
Nee gekocht op 15.60, maar t bleef toen echt heel lang voor mn gevoel op 15.40 15.50 terwijl OKCoin al weer van 70 naar 78 gingquote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef lf2 het volgende:
[..]
weer verlies gemaakt?
Join the Club Of Failers
Snap het ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zie het ook weer richting china gaan. Mag BTChina weer handelen?
Het is nooit verboden geweest voor hen om BTC te verhandelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Ludacriss het volgende:
Ze worden wakker nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Ludacriss het volgende:
Bij mij staat het nog steeds op 1. Al meer dan een uur.quote:
De chinezen mogen alleen geen nieuw geld storten. Alles wat ze er al hebben staan kunnen ze gewoon investeren in BTC.quote:
Nee maar ze mochten geen Yuan storten toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:33 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het is nooit verboden geweest voor hen om BTC te verhandelen.
Gekocht op 15,5 verkocht op 16.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:34 schreef Wijnbo het volgende:
Sell op 16, winst is winst en OKCOin doet al weer ploep
De link in je adresbalk is fiatleak.com he neem ik aan?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:33 schreef govert_goudglans het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds idd.
Ja, is fiatleak.comquote:Op woensdag 18 december 2013 19:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De link in je adresbalk is fiatleak.com he neem ik aan?
Dan snap ik er niks van. hier nog steeds 1 in het afgelopen uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |