China kan heulemaal niet kopen. Hoax.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef govert_goudglans het volgende:
[ afbeelding ]
Weer die chinezen. Horen die niet te slapen?
Heb hem ook openstaan, dat plaatje is niet van nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef govert_goudglans het volgende:
[ afbeelding ]
Weer die chinezen. Horen die niet te slapen?
het is geen rummikubquote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit te denken om mijn USD in te wisselen voor BTC, BTC naar OKcoin, BTC naar CNY, CNY naar LTC en LTC weer terug naar BTC-e
Maar dan ga ik denk ik wel erg ver
Jawel, 1 min geleden ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb hem ook openstaan, dat plaatje is niet van nu?
En dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit te denken om mijn USD in te wisselen voor BTC, BTC naar OKcoin, BTC naar CNY, CNY naar LTC en LTC weer terug naar BTC-e
Maar dan ga ik denk ik wel erg ver
Maar als het blijft zoals het is zal ik wel een winst pakken van 15%quote:
Kan nooit. 10k BTC in 1 minquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Jawel, 1 min geleden ofzo
En 10 seconde na deze post kwam er actie.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Thieske het volgende:
Ik wil mijn BTC van Bitstamp afhalen. Nu staat er al een tijdje "waiting to be processed".
Iemand enig idee hoe lang dat gaat duren?
Weet je wat, ik hou jullie wel van een gokje. Ik ga het proberen.quote:
Bulltrap in 3...2....1quote:Op woensdag 18 december 2013 19:23 schreef Wijnbo het volgende:
Heb m'n LTC weer terug. Denk een beartrap nu. See u @ 17! (of 13)
Verkoop dan ff wat LTC. dank u! grgr.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef lf2 het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind
elke keer als ik koop of verkoop (long ga of short) het maakt letterlijk geen reet uit.
de koerst gaat dan altijd de andere kant op ?
beïnvloed ik de fucking koers ofzo ?
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Er staat ook 124.4 bij 1m. Die 10K is totaal. Heb hem al ff open.
Ik wil serieus antwoord hier opquote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef lf2 het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind
elke keer als ik koop of verkoop (long ga of short) het maakt letterlijk geen reet uit.
de koerst gaat dan altijd de andere kant op ?
beïnvloed ik de fucking koers ofzo ?
Betaald in die valuta, dollar veruit het meest.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef tralalala het volgende:
Europa 425Veel te laag
Edit: ik kijk fout denk ik.![]()
Vreemd, bij mij vliegen de Bitcoins geregeld in relatief grote hoeveelheden naar China.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste 57 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |