Ik word het echt zó zat, dat ik voor gek word verklaard omdat anderen denken het beter te weten. Ben al eens eerder met je in discussie geweest in een ander topic en daar kwam je uiteindelijk niet verder dan dat ik alle reclameborden wit moest verven. Tabee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je krijgt geen psychoses van wiet, door de wiet. je kan er een krijgen tijdens je wietgebruik als je die gaat krijgen, maar het kon ook op het werk, onder douche, tijdens een date zijn
ik snap dat je persoonlijke ervaringen het wat kleuren maar probeer de wereld objectief te zien
he, ik heb geen psychoses hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:50 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Ik word het echt zó zat, dat ik voor gek word verklaard omdat anderen denken het beter te weten. Ben al eens eerder met je in discussie geweest in een ander topic en daar kwam je uiteindelijk niet verder dan dat ik alle reclameborden wit moest verven. Tabee.
Neem eens een kijkje bij psychiatrische instellingen. Het is echt niet zeldzaam hoor. Maar verder ga ik niet op je in, je lijkt er niet veel van te weten en alleen maar te tegen te spreken om het tegen spreken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
he, ik heb geen psychoses hoor
ja want reclameborden leiden af, meer dan die ene in de 16 miljoen die een keer in zijn leven een psychose krijgt
hoe veel hebben dr een gekregen tijdens het autorijden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:53 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje bij psychiatrische instellingen. Het is echt niet zeldzaam hoor. Maar verder ga ik niet op je in, je lijkt er niet veel van te weten en alleen maar te tegen te spreken om het tegen spreken.
Niemand, veel. Wat dat ermee te maken heeft mag Joost weten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe veel hebben dr een gekregen tijdens het autorijden?
en hoe veel reclameborden staan er langs de nederlandse wegen?
Ik snap dat het verwarrend kan lijken.. maar je bent het gewoon met mij eens hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:10 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Niemand, veel. Wat dat ermee te maken heeft mag Joost weten.
Een psychose is vaak sluimerend en komt ongemerkt. Juist omdat je het niet merkt ga je achter het stuur zitten en kunnen gewone alledaagse dingen je behoorlijk afleiden. Bijvoorbeeld reclameborden. Of iets simpels als het nummerbord van de auto voor je. Je kan het je niet voorstellen totdat je zelf uit een psychose komt. En nee, ik zeg niet dat we voor die mensen in een neutrale wereld moeten leven, ik bedoel dat mensen moeten oppassen als ze van een arts te horen hebben gekregen dat ze psychotisch zijn.
Waarom ik alsnog op je inga weet ik niet, in dit topic begon ik over verslaving en geen woord gerept over psychose en vraag me af waarom ik juist hier mezelf moet verdedigen.
Dan moet je je posts wat beter verwoorden, want dit leek op onwetend gegil.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik snap dat het verwarrend kan lijken.. maar je bent het gewoon met mij eens hoor
cannabis daarintegen welquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:11 schreef Re het volgende:
ach, er is genoeg wetenschappelijke literatuur die aantoont dat als je een genetische aanleg hebt de kans op zware psychische ziektes wordt verhoogd door gebruik van THC, dat zegt verder niets dat iedereen er dan maar een psychose van kan krijgen.
Maar dat is het onderwerp hier niet, THC werkt over het algemeen niet voor ADHD symptomen.
vertel…quote:
Net zo dat iemand laten schrikken of een horrorfilm een 'trigger' kan zijn, dat is de grap..quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef Fera het volgende:
Van wat ik heb begrepen is dat THC een 'trigger' kan zijn voor een psychose. Maar wel alleen bij mensen die er al gevoelig voor zijn. Dan lijkt het vaak de oorzaak van die psychose, puur omdat je er dan één voor de eerste keer ervaart.
Een keertje schrikken verkloot niet direct je hele stofhuishouding in je hersenen, Veel blowen doet dat wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Net zo dat iemand laten schrikken of een horrorfilm een 'trigger' kan zijn, dat is de grap..
Het is een genetische afwijking, die heb je of heb je niet, en dan komt de afwijking naar boven of niet, zo simpel is het, heb je die afwijking niet, dan heb je hem niet.
99% van de mensen heeft hem niet, de mensen die hem wel hebben kunnen dat al bijna aanvoelen omdat het (joh) in de genen zit, en dus vaak familieleden hebben met een geschiedenis
en 1 keer tabak = kanker, kloptquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef kievitsboom het volgende:
Een keertje schrikken verkloot niet direct je hele stofhuishouding in je hersenen, Veel blowen doet dat wel.
Dat kan.quote:
Ja, en als je alles wegschuift onder het mom dat het 'kan' doe je maar lekker alles wat fout voor je is. Want ja, het kan fout gaan. Kan hè, kan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
één keer ademen ook, alles past achter het woordje 'kan'
Vaak is de reden -dat- ze gaan experimenteren, het feit -dat- ze psychische problemen hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef Lyrebird het volgende:
Mensen die (mentale) problemen hebben, moeten sowieso niet gaan experimenteren met drugs.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat dokters het wel altijd weten.
Verspil je moeite niet aan deze gast, zonde van je tijdquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:44 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Ja, en als je alles wegschuift onder het mom dat het 'kan' doe je maar lekker alles wat fout voor je is. Want ja, het kan fout gaan. Kan hè, kan.
Nee momenteel niet. Ik eet ook niet super gezond. ik ben bang om nog meer af te vallen, dus ik wil eerst wat vet aankomen om vervolgens om te zetten in spierkracht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:17 schreef Lyrebird het volgende:
TS, loop je wel eens hard? Eet je gezond?
Ja daar heb je gelijk in maar dat gevoel had ik ook met medicatie. Ik vraag mij af dan welke van de 2 slechter is? op langer termijn Ritalin of wiet?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Ik heb niets tegen blowen. Een jointje op zijn tijd vind ik ook wel lekker. Maar ik denk dat het in een geval van ADHD nog best gevaarlijk kan worden. Als het werkt en je wordt lekker rustig, zoals TS graag zou willen, kan het zijn dat je afhankelijk wordt van dat jointje (of meerderen). Je wil dat gevoel dan namelijk altijd hebben. Dan ben je eigenlijk alleen op je best als je een joint hebt gehad. Een verslaving dus.
Is dat zo? Ik ken best wat mensen, waaronder ikzelf, die stoeiden met ontwenningsverschijnselen na het stoppen met wiet of hasj.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nog steeds, fuck, dat moet je de wetenschap vertellen, ze weten van niets
Begin dan eerst eens met gezond eten. Voeding heeft een connectie met ADHD, dus een specifiek dieet zou je symptomen ook al kunnen verminderen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee momenteel niet. Ik eet ook niet super gezond. ik ben bang om nog meer af te vallen, dus ik wil eerst wat vet aankomen om vervolgens om te zetten in spierkracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |