Uitgaan & Vrije tijdquote:Op donderdag 19 december 2013 10:52 schreef machtpen het volgende:
Stel anders je vraag eens op het wietforum daar heb je mensen die er ervaring mee hebben.
Mij ook. Wellbutrin is mijn "redding".quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef Swiffer het volgende:
Vraag aan je huisarts Wellbutrin, is een mini-antidepresiva welke tevens de hyper gedachten tegengaat.. Mij helpt het, en het werkt veel minder plotseling uit, kan s'avonds gewoon slapen.
Doel je nu op harddrugs?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
Persoonlijk zou ik niet gaan blowen. Als dat dan de rustgevende factor wordt en jou een fijn gevoel geeft, wil je dit gevoel straks alleen maar meer en misschien ook sterker ervaren. Dat zou ervoor kunnen zorgen dat het blowen een beetje uit de hand loopt.
Nee. Maar dat je misschien wel de hele dag aan een joint gaat lopen lurken omdat het gevoel veel fijner is dan zonder.quote:
Het enige verschil tussen hard- en softdrugs is het feit dat het ene gedoogd wordt en het andere niet.quote:
Haha je hoeft mij niks te vertellen. Als je werkelijk wil beweren dat wiet net zo erg (schadelijk materieel, sociaal en qua gezondheid) is als andere harddrugs inclusief alcohol sla je de plank even finaal mis. Dat is gewoon niet zo. Fluitjhe van een cent om dat te onderbouwen. Kun jij ook www.google.nl Daar wil ik trouwens niet mee zeggen dat wiet per definitie onschuldig is.Zeker niet voor mensen met psychische sores. Wiet maakt niks kapot (zoals hersencellen bij alcohol) en maakt mensen zelden tot nooit roekeloos en agressief. Wiet is veruit de minst schadelijke drug van alle veelgebruikte drugs. Dat is niet opeens niet zo omdat jouw onderbuik knortquote:Op donderdag 19 december 2013 16:27 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen hard- en softdrugs is het feit dat het ene gedoogd wordt en het andere niet.
Mensen die denken dat iets totaal geen nare bijeffecten heeft omdat het er soft voor staat...
Jij denkt anders direct dat het om harddrugs gaat als iets uit de hand kan lopen. Kom op man, ben je zo simpel?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Haha je hoeft mij niks te vertellen. Als je werkelijk wil beweren dat wiet net zo erg (schadelijk materieel, sociaal en qua gezondheid) is als andere harddrugs inclusief alcohol sla je de plank even finaal mis. Dat is gewoon niet zo. Fluitjhe van een cent om dat te onderbouwen. Kun jij ook www.google.nl Daar wil ik trouwens niet mee zeggen dat wiet per definitie onschuldig is.Zeker niet voor mensen met psychische sores. Wiet maakt niks kapot (zoals hersencellen bij alcohol) en maakt mensen zelden tot nooit roekeloos en agressief. Wiet is veruit de minst schadelijke drug van alle veelgebruikte drugs. Dat is niet opeens niet zo omdat jouw onderbuik knort
Waar heb je het over? Geen conclusies in mensen hun monden leggen als je wordt aangesproken op onzin die je verkondigt.Ik reageer hierop:quote:Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Jij denkt anders direct dat het om harddrugs gaat als iets uit de hand kan lopen. Kom op man, ben je zo simpel?
Dit is zo'n onzin. Niet normaal. Foute voorlichting kan heel kwalijk zijn. Kwalijker dan een jointje.Controleer hetgene je roept voordat je zo iemand over zoiets adviseert met kul. (met 3 klikken heb je alle info die jouw bewering naar het land der fabelen stuurt) Aan interessantdoenerij heeft niemand wat, integendeel.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:27 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen hard- en softdrugs is het feit dat het ene gedoogd wordt en het andere niet.
Doe dan, geef die links die mij ongelijk geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:46 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Geen conclusies in mensen hun monden leggen als je wordt aangesproken op onzin die je verkondigt.Ik reageer hierop:
[..]
Dit is zo'n onzin. Niet normaal. Foute voorlichting kan heel kwalijk zijn. Kwalijker dan een jointje.Controleer hetgene je roept voordat je zo iemand over zoiets adviseert met kul. (met 3 klikken heb je alle info die jouw bewering naar het land der fabelen stuurt) Aan interessantdoenerij heeft niemand wat, integendeel.
Maargoed, wil de discussie niet zozeer die kant op laten gaan, maar dit soort lariekoek moet tegengesproken worden. Straks gelooft iemand het nog..
Hier reageerde ik op. Dit is wat jij zei.quote:
Pannenkoek dat was een vraag, geen conclusie. Dacht dat ze wilde zeggen dat je van blowen makkelijker op harddrugs overstapt.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:54 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Doe dan, geef die links die mij ongelijk geven.
[..]
Hier reageerde ik op. Dit is wat jij zei.
Niks er van. Je blaat onzin en dat moet tegen gesproken worden. Nogmaals slechte voorlichting kan kwalijker zijn dan alle wiet in de wereld. Je hebt het zelf op dit openbare forum gepost dus dat verschaft duidelijkheid over waar je foute gedachtengang voorbij komt.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:54 schreef kievitsboom het volgende:
En laat mijn andere posts erbuiten, dit is persoonlijk aanvallen.
Nopu en, daar hadden we het nietover. Voor de laatste keer. Deze onzin reageer ik op. Niet aankomen met geld ofzo. Jij stelt dat je er psychoses van krijgt en doe je voor als iemand die er verstand van heeft en licht mensen foutief in.quote:Ken genoeg mensen bij wie het uit de hand loopt die géén psychische problemen hebben, alleen financieel.
Volgens mij is het wel persoonlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:24 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Niks er van. Je blaat onzin en dat moet tegen gesproken worden. Nogmaals slechte voorlichting kan kwalijker zijn dan alle wiet in de wereld. Je hebt het zelf op dit openbare forum gepost dus dat verschaft duidelijkheid over waar je foute gedachtengang voorbij komt.
[..]
Kerel, het gaat me niet om jou persoonlijk, maar er wordt zoveel onzin over wiet beweerd waar ik me groen en geel aan erger. Nergens voor nodig het overdreven aan te dikken met foute info. Waarom? Als je zelf ondervindt dat je van zijn lang zal zn levensdagen geen psychoses hiervan zal gaan krijgen zou je geneigd kunnen zijn alle voorlichting als onzin te beschouwen.Leer eens onderscheid te maken tussen je eigen situatie en algemene realiteit.
Dat hebben we al eerder gemerkt jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef britneycheers het volgende:
[..]
ik ben nu 19 en heb nog steeds veel moeite met dingen
nog steeds, fuck, dat moet je de wetenschap vertellen, ze weten van nietsquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Gray het volgende:
Het is een bekend middel bij de zogenaamde zelfmedicatie, maar ook een beruchte. Het is namelijk nog steeds verslavend.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:38 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel persoonlijk.
Het is duidelijk waar jouw frustratie vandaan komt. Dus omdat jij geen nog psychose van wiet hebt, mag ik het niet zeggen. Anders denken mensen zonder ervaring met psychische problemen dat ze het ook nooit zullen krijgen.
Zullen we ook maar ophouden over dat sigaretten slecht voor je zijn? Omdat de meeste levende rokers geen kanker hebben.
Verder ga ik niet meer op je in, we begonnen over verslaving en jij trekt direct mijn vroegere posts naar voren waarin ik antwoord wat het ergste is wat er kan gebeuren. Dat is triest en noem ik persoonlijk aanvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |