SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Baardenquote:
Geluid aan zetten?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef themauster het volgende:
Ben ik de enige die geen geluid heeft op 101tv?
Zal ook nog niet de laatste zijn denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
M&S als allereerste plaat vanuit Leeuwarden.
Prima plaatje.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
M&S blijftquote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat maakt dat uit? Dit is een prima plaatje. Interesseert me niet zo hoe die andere nummers klinken.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niet als al hun andere nummers precies hetzelfde zijn.
Dat zou wel goed zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zie ik nu goed dat de brievenbus verplaatst is direct naast de DJ booth ipv achterin bij het groene scherm?
Zeker in de nachtenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou wel goed zijn eigenlijk.
Volgens mij is het hetzelfde als andere jaren.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zie ik nu goed dat de brievenbus verplaatst is direct naast de DJ booth ipv achterin bij het groene scherm?
quote:
Nee, Krystl vindt dat ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef zeefje het volgende:
Ben ik de enige die paul wel een lekkertje vind
Het gaat ook van hard naar zacht en van mono naar stereo, ik denk dat ze er nog mee bezig zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef cygnusx het volgende:
Hm, vreemd. het geluid klinkt behoorlijk ongeprocessed. Zou dat zo blijven? Je hoort bijv. duidelijk als paul zijn hoofd wat wegdraait van de microfoon, dat is normaal nooit zo...
Hilarisch.twitter:roos3fm twitterde op woensdag 18-12-2013 om 14:13:32We zijn bijna bij het Glazen Huis @michielveenstra en ik! Haarlem here we come! #3fm #sr13 http://t.co/xRV5NSngvx reageer retweet
Denk dat het aan de webcamstream ligt.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef cygnusx het volgende:
Hm, vreemd. het geluid klinkt behoorlijk ongeprocessed. Zou dat zo blijven? Je hoort bijv. duidelijk als paul zijn hoofd wat wegdraait van de microfoon, dat is normaal nooit zo...
Faalhaas die roosquote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef Bronson het volgende:
Hilarisch.twitter:roos3fm twitterde op woensdag 18-12-2013 om 14:13:32We zijn bijna bij het Glazen Huis @michielveenstra en ik! Haarlem here we come! #3fm #sr13 http://t.co/xRV5NSngvx reageer retweet
En dan zijn er nog mensen die happen ookquote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef Bronson het volgende:
Die kop van Michiel is wel onbetaalbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef Bronson het volgende:
Roos heeft echt geen humorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef Bronson het volgende:
Als je genoeg doneert doet hij het nog wel een keer hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kop van Michiel is wel onbetaalbaar.
Ik heb 0 pleuro's dus onbetaalbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je genoeg doneert doet hij het nog wel een keer hoor.
Ah, hmmm, laat je een ander donerenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb 0 pleuro's dus onbetaalbaar.
Veenstra niet in het huis.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kop van Michiel is wel onbetaalbaar.
Link? Al zal die 90% van de tijd wel weer traag zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:20 schreef Pino112 het volgende:
De 360-stream is er ook weer
Paul z'n haar past er net op.
3fm.nl/live.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Link? Al zal die 90% van de tijd wel weer traag zijn.
Ohja.quote:
Ze zaten in 2007 al samen in het huisquote:Op woensdag 18 december 2013 14:23 schreef zeefje het volgende:
Als michiel en gerard ooit samen in het huis komen, moeten ze gewoon een week lang EW maken
Vorig jaar nog.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:23 schreef zeefje het volgende:
Als michiel en gerard ooit samen in het huis komen, moeten ze gewoon een week lang EW maken
Ja maar ew was topquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vorig jaar nog.![]()
En EW is afgelopen.
Ik ook! En die halve lampen boven de bank ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef themauster het volgende:
Vind die houten muur ipv van zo'n witte muur achter de dj ook nog wel wat hebben.
Wehkamp was dat altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
Ikea is geen sponsor meer? Maar nu de lokale kringloop?
Wehkamp was altijd sponsor geloof ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
Ikea is geen sponsor meer? Maar nu de lokale kringloop?
Leuk gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ohja.Via de. Video Surround App zonder haperingen.
![]()
Leuke inrichting dit jaar, niet zo kil als in andere edities.
Dat je Pino wilt voor Kerstmis.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh god wat heb ik nou weer gezegd
Spiegeltje/bolle lensquote:
Ik bedoelde eigenlijk de vorige plaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een danceversie slaat veel beter aan denk ik.
Dat is de hal van Heerenveen of niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er maar druk mee
Jupquote:Op woensdag 18 december 2013 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is de hal van Heerenveen of niet?
Die schuimblokken bakkenquote:
Heb ik ook regelmatig in gelegen ja. Of dat grote donkerblauwe kussen achterin. Ook zo leukquote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die schuimblokken bakken![]()
Was tof altijd
Blauwe kussen? Dat kan ik me niet meer herinneren. Of bedoel je gewoon de springvloer?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig in gelegen ja. Of dat grote donkerblauwe kussen achterin. Ook zo leuk
Nee dat donkerblauwe ding helemaal achterin. Echt super zacht. Kun je rustig een salto maken en op je nek landen zonder dat je wat breekt.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Blauwe kussen? Dat kan ik me niet meer herinneren. Of bedoel je gewoon de springvloer?
Met dat spul wil ik dan graag mijn gehele huis bekleed hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat donkerblauwe ding helemaal achterin. Echt super zacht. Kun je rustig een salto maken en op je nek landen zonder dat je wat breekt.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef alors het volgende:
Er zijn camera's van nationale tv bij. Wilbert is present.
Goeie speech had hij bij het afscheid van EW en MetMichiel.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef alors het volgende:
Er zijn camera's van nationale tv bij. Wilbert is present.
Kippenvelmomentquote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Goeie speech had hij bij het afscheid van EW en MetMichiel.
Oh, green idee. Maar het is dan ook al meer dan 12 jaar geleden dat ik daar turndequote:Op woensdag 18 december 2013 15:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat donkerblauwe ding helemaal achterin. Echt super zacht. Kun je rustig een salto maken en op je nek landen zonder dat je wat breekt.
En wat dacht je die van Atwork. Ongeëvenaardquote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Goeie speech had hij bij het afscheid van EW en MetMichiel.
Wâldpykjes messentrekkers yoloooquote:Op woensdag 18 december 2013 15:14 schreef DeLuna het volgende:
Het Woudfries is een van de vier grote dialecten van het Westerlauwers Fries en wordt gesproken in de Friese Wouden in het oostelijke deel van de provincie Friesland, ruwweg tussen Dokkum in het noorden, Leeuwarden, de Oude Venen en Heerenveen in het westen en de Stellingwerven in het zuiden.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 18 december 2013 15:22 schreef alors het volgende:
Nu gaat Paul zeker SvN draaien ipv die andere plaat
Wie is dat eigenlijk?quote:
Aha, van de stem van Nederland.quote:
quote:
OPquote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ergens al een programma bekend? Ik wil weten wie zondag en maandag te gast zijn
Hierom:quote:
Dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Bronson het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Die hangt hier op een tegeltje....quote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Bronson het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Domme mensenquote:
Die is van zn schijf verdwenenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:45 schreef Pino112 het volgende:
Don Diablo had zo'n mooie liveset toch?
Ik wilde typen "de beste kerstplaat van de afgelopen paar jaar", maar hij blijkt al 10 jaar oud te zijn...quote:
quote:
Lekker nummer ja.quote:
De meeste kabelboeren zenden Serious Request op een gratis themakanaal uitquote:
http://seriousrequest.3fm.nl/live/quote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Via welke stream kijken jullie? 3FM.nl? 101.tv? (beiden hetzelfde)
101tvquote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cam2quote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
De ruimte is afgebrand.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef alors het volgende:
Ze hebben nu een aparte studio gebouwd, meestal zitten ze in een gebouw in de buurt. Geen plek dit jaar zeker...
Nu niet meerquote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef alors het volgende:
[..]
Oefening voor vanavond met schijtlolligheden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze hebben het doorgehad helaas.
op 360 cam wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Geluid loopt niet synchroon
Sirolf heeft het even doorgegeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze hebben het doorgehad helaas.
Dacht ik ook alquote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sirolf heeft het even doorgegeven.
Plastic gaat er al afquote:Op woensdag 18 december 2013 16:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wanneer gaan die hekken weg dan ?
Ik zie hetquote:
Dat Bart Jan Cune dat niet doet...quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wilbert trekt eigenhandig het folie van het raam. Wat een veelzijdige man.
#teamWilbertquote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dan zag ik het tóch goedquote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zit het net te lezen ja.quote:
35 jaar, teringjantjequote:
Yup, en minimaal 29 jaar. Dat doen ze in Engeland goed. Al is levenslang daar weer niet levenslang.quote:
quote:
Michiel was ook gewoon met de auto.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Michiel valt wel een beetje uit de toon zonder een leren jackie.
Nee ik denk een man of 500quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef Mascleta het volgende:
Ik zit nog op werk en moet het met radio doen. Zit dat plein al vol?
Nee joh, er was ook niets te zien want de hekken stonden er nog voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef Mascleta het volgende:
Ik zit nog op werk en moet het met radio doen. Zit dat plein al vol?
Haten op Roosquote:
Als je op de 3FM site gewoon schakelt naar de 360 cam heb je geen updates van buiten zeg maar.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef JaneDoe het volgende:
ik zoek die webcamstream waarbij je kan schakelen tussen geluid van tv en radio
iemand?
Die werkt hier nog niet...quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Keano het volgende:
[..]
Als je op de 3FM site gewoon schakelt naar de 360 cam heb je geen updates van buiten zeg maar.
#TEAMROOSquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je moet een keer extra klikken als je de 360 cam selecteert.
Ah ze hebben hem stiekem geupdate.. ik moest ff herladen..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Keano het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/live/
Hier heb ik hem al een minuut of 20 aan staan..
Spoel je bakkes met accuzuur, mogelijk neutraliseert dat iets.quote:
Ik hang ook al in de vangrails.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zekers de enige die met tranen in de ogen naar de stream kijkt?
Mijn post is compleet serieus, die van jouw niet. Gooi jezelf weg.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn post is compleet serieus, die van jouw niet. Gooi jezelf weg.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Ah ze hebben hem stiekem geupdate.. ik moest ff herladen..
Nu werkt t
Het grijpt me aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zekers de enige die met tranen in de ogen naar de stream kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |