/care ik had toch de LaPoquote:
Jou heb ik lang niet zien postenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn deurbel doet het niet, nu mis ik waarschijnlijk mijn pakketje weer.
Misschien kom ik wel straks aan je deur staan, ingezeept en klaar ^^quote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik was, en ben nog steeds eigenlijk, ONZ een beetje zat. Het niveau is dieptriest in de andere topics.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet zien posten
Same. Ik win best veel/vaakquote:Op woensdag 18 december 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yay, dingen winnen is mijn hobby.
Sorry, ik moest kloppen want de bel deed het niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef Myraela het volgende:
Het niveau is dieptriest in de andere topics.
Ik win de laatste tijd geen grote dingen meer. Dat frustreert me. Ik heb het afgelopen jaar wel een laptop en een BBQ van 250 euro gewonnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same. Ik win best veel/vaak
En ik vind het leuk om te doen.
Ik ben een mokkel met een kort pittig kapsel
Oeh dat is nicequote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik win de laatste tijd geen grote dingen meer. Dat frustreert me. Ik heb het afgelopen jaar wel een laptop en een BBQ van 250 euro gewonnen.
Oh, jij was dat die met faalreactie die toch won.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh dat is nice
Ik laatst hier op FOK! een ticket naar Parijs voor 2![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij was dat die met faalreactie die toch won.
kquote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Rez, ik vind je nieuwe UI maar niks
Ik had niet eens meegedaan, maar ze moeten de volgende keer niet meer zeggen dat ze de leukste reactie uitzoeken hoor.quote:
Jonge, mijne was iig oprecht.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had niet eens meegedaan, maar ze moeten de volgende keer niet meer zeggen dat ze de leukste reactie uitzoeken hoor.
Fair enough, mis je welquote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was, en ben nog steeds eigenlijk, ONZ een beetje zat. Het niveau is dieptriest in de andere topics.
Er zit taart in je taart. Je mag sowieso al niet klagen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Roburtt het volgende:
Er zit alcohol in de taart die ik eet, goede arbeidsomstandigheden yesss
Ik klaag nietquote:Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zit taart in je taart. Je mag sowieso al niet klagen.
Toffe UI ik wil er ook zo eenquote:
Lokquote pogingquote:
Nee was een poging, maar als ik op HaJee klik kom ik nogsteeds bij jouquote:
Ja, zo'n aantrekkingskracht heb ik nou eenmaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee was een poging, maar als ik op HaJee klik kom ik nogsteeds bij jou
Nieuwe UI gekocht?quote:
Nou, sorry hoorquote:
Sneu voor die baasjesquote:
Klopt, maar vond het stiekem ook wel grappigquote:Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sneu voor die baasjesHelemaal in de stress.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, maar vond het stiekem ook wel grappig
quote:
30 uur werk, en dan heb je ook watquote:
En ello.quote:
Echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
30 uur werk, en dan heb je ook wat
[..]
En ello.
Dank! Credits aan de maker die ik helaas niet meer weet/terug kan vindenquote:
Hoiquote:
Dat staat wel in het contract dat ik met HaJee heb gesloten.quote:
Ik vind je Grohl UI het leukst, dagoquote:Op woensdag 18 december 2013 14:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dank! Credits aan de maker die ik helaas niet meer weet/terug kan vinden
[..]
Hoi
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat staat wel in het contract dat ik met HaJee heb gesloten.
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind je Grohl UI het leukst, dago
quote:
Ik weet nog goed dat het 2005 was.quote:
jhquote:Op woensdag 18 december 2013 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat het 2005 was.
In 2005 had ik het met vrienden erover dat we producten in de kast hadden staan die tot 2011 houdbaar waren.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
2005 gaat wel ver terug, 2010 kan ik me herinneren!
In 2005 probeerde ik m'n kamehameha te verbeteren, dat is me pas gelukt in 2012.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2005 had ik het met vrienden erover dat we producten in de kast hadden staan die tot 2011 houdbaar waren.
Ik ook, hadden we glitterdingetjes in de cijfers '2000'quote:
Ik 6 en 1/3.quote:
Hey Donniequote:
'sup?quote:
Gaat primaquote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Semi-blij, over 3 dagen is het officieel vakantie. Met/bij jou?
Ik ook, maar uitstellen ftwquote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat primaMoet nog heel veel doen
Procrastinationquote:Op woensdag 18 december 2013 14:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook, maar uitstellen ftw
Wat is dat?quote:
Halloquote:Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoi HaJee, Roburtt wil je iets vragen.
Ja, goed hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, nu is Roburtt weg!
Maar hallo, hoe is 't?
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ziet er strak uit. Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Not kiddingquote:
Wat is ping?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ziet er strak uit. Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Dit iddquote:
Ik heb altijd mijn iPod 4G en mijn Nokia 3410 bij mequote:
Klopt. Daar heb je namelijk een telefoonnummer voor nodig en die heeft mijn iPod nietquote:Op woensdag 18 december 2013 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Dago heeft geen WhatsApp, wat is dezen?
Ik ben belangrijk...quote:Op woensdag 18 december 2013 14:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij hebt een blauw kleurtje op je profiel: HaJee
Moet je voor jailbreaken, dacht ikquote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Daar heb je namelijk een telefoonnummer voor nodig en die heeft mijn iPod niet
Ja, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je voor jailbreaken, dacht ik
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Hier waren een paar Grieken die wilden een foto van mijn mobiel maken omdat hij zo awesome is:
[ afbeelding ]
Dat deed ik al sinds hij in deze sc kwam.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Dago nu wel stiekem een baas
Gemaakt weer met die iPod die ook altijd bij me hebquote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
__
Laat ik een foto maken van jouw telefoon die een foto maakt van zijn telefoon_________________
Toen ik zijn UI zag al eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 15:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat deed ik al sinds hij in deze sc kwam.
Wat is met mijn UI?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toen ik zijn UI al eigenlijk
Snugger welquote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
Wel lekker goedkoop, bellen en sms'en doe ik vrij weinig. En ik heb alleen internet als ik wifi heb, dat is tegenwoordig bijna overal omdat ik via Ziggo verbinding heb, of bij de mcdonalds ofzo. Geen abonnement...
Niks.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is met mijn UI?
[ afbeelding ]
quote:
whut, why o.óquote:Op woensdag 18 december 2013 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit Lt.Surge & HaeN82Beiden blauw!
HeaNquote:
quote:
Ik denk dat ik er nog wel eens wat topics moet openen...quote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
R&P is het meest nutteloos en tegelijkertijd het vermakelijkste forum.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nog wel eens wat topics moet openen...
quote:
Paint uiteraard.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
Een beetje...quote:
Corel PhotoImpact voor het knip- en plakwerk.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
Heb je tenminste wat te doen.quote:
Dat kloptquote:
Die man snapt hetquote:
Was 136 dacht ik, niet eens op geletquote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan er 1 deze kant op? Liefst 250 gig
Good enough.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Was 136 dacht ik, niet eens op gelet
effe donnie dokke eerst gquote:
Oh jammerquote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee...
[..]
Verbeterde versie...
[ afbeelding ]
Een 250 gig SSD en een paar ton.quote:
Ook een hele mooie pokémon kerst winter UI zoals Lt.Surgequote:
Maar meer niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een 250 gig SSD en een paar ton.
Wat minder mag ook.
Nee, ik heb al kapsones, dat zal dan alleen maar erger worden.quote:
WannaBquote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ook een hele mooie pokémon kerst winter UI zoals Lt.Surge![]()
![]()
Oké, 12mb en 3 eurocent is de max.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een 250 gig SSD en een paar ton.
Wat minder mag ook.
Alsjeblieft...quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ook een hele mooie pokémon kerst winter UI zoals Lt.Surge![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, 12mb en 3 eurocent is de max.
[..]
Alsjeblieft...
[ afbeelding ]
Deal. Je kwam het ook even brengen toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft...
[ afbeelding ]
30 euro transportkostenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deal. Je kwam het ook even brengen toch?
Dat kan ik wel bij Danny declareren.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
30 euro transportkosten
50 euro voorrijkosten
20 euro verzekering
120 euro gevarengeld
Een magikarp met een kerstmuts op en sneeuw oid aubquote:
Ja via SMS eens geprobeerd. Fok! is er wel op vooruit gegaan moet ik zeggen..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt. Heb je zojuist een abo aangeschaft?
Qua inhoud valt het volgens mij tegenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja via SMS eens geprobeerd. Fok! is er wel op vooruit gegaan moet ik zeggen..
Ik zal me er eens over buigen vandaag of morgen....quote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Een magikarp met een kerstmuts op en sneeuw oid aub
Tofquote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zal me er eens over buigen vandaag of morgen....
Dat heb ik al heel m'n leven, kwestie van gewenning denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb sinds kort volledige verduisterings zolderraamrolgordijnen. Kan het zo zijn dat er te weinig licht is als ik slaap?Slaap echt kut
Ik zal me, op mijn beurt, over HaJee buigen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zal me er eens over buigen vandaag of morgen....
Die whoop ik met mijn team binnen 1 minuut.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Een magikarp met een kerstmuts op en sneeuw oid aub
quote:
* HaJee slikt vork in...quote:Op woensdag 18 december 2013 16:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal me, op mijn beurt, over HaJee buigen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die whoop ik met mijn team binnen 1 minuut.
Welkom.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Daarom begin ik ook weer in ONZ.
En weer dacht ik dat het een slotje was.quote:
Is het ook toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En weer dacht ik dat het een slotje was.
Sterf.quote:
Ja hoor, als ze iets aanbieden wat ik wil, maar geen geld voor heb bv.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe je dat ook bij mensen die spullen te koop zetten in V&A?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sterf.
Ik dacht wtf.
Wacht. Staat er altijd een slotje? o.ó
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hoor, als ze iets aanbieden wat ik wil, maar geen geld voor heb bv.
Mjuh, in het begin had ik meteen die kerel moet de naald krijgen, maar omdat het zo lang heeft mogen duren tot een bekentenis, begin ik mijn twijfels aan dit verhaal te krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-25412675#%22
quote:
Doe maar niet, straks moet ik je nog noten.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zal ik een baggertopic openen in BUG, zodat jij kan slotten?
Ik heb alleen de naam van die band wel eens voorbij zien komen en dacht dat is wel wat meer in jouw straatjequote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, in het begin had ik meteen die kerel moet de naald krijgen, maar omdat het zo lang heeft mogen duren tot een bekentenis, begin ik mijn twijfels aan dit verhaal te krijgen.
Was het inderdaad wel, de eerdere albums waren zeer tof.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb alleen de naam van die band wel eens voorbij zien komen en dacht dat is wel wat meer in jouw straatje
Ik lust nog wel 6 nootjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe maar niet, straks moet ik je nog noten.
Oh noes, dan heb ik er 4quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe maar niet, straks moet ik je nog noten.
Jezus hé die tweede zin. Wat een moeilijke taal. Heb ik toch allemaal geen zin in op woensdag.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
R&P / Genderdysforie #45 : Being ourselves!
Mwap, mwhap, mwaahhhhhh...quote:
[RIMG]...[/RIMG ]quote:
Hahaha...quote:
Hmm, looks weird o.óquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef d4v1d het volgende:
Geeft je wel typeaids in het begin, alle toetsen zitten net iets anders.
[ afbeelding ]
Welke zitten anders dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Got it, dank baas[ afbeelding ]
Nee, geen andere volgorde. Maar er zit iets minder ruimte tussen de toetsen i.t.t. tot mijn vorige toetsenbord.quote:
Ach so!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, geen andere volgorde. Maar er zit iets minder ruimte tussen de toetsen i.t.t. tot mijn vorige toetsenbord.
Nu typ ik dus blind maar tik ik er dus soms naast
Heb je geen hardere gaan?quote:
Jou zocht ik verdommequote:
http://www.melkweg.nl/nl/(...)illed-the-prom-queenquote:
Hmm...Hmm...o.ó Inderdaad eens in de gaten gaan houden!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://www.melkweg.nl/nl/(...)illed-the-prom-queen
Godver
Als ik vrij kan krijgen ga ik kaarten halen
Breakdown of Sanity schijnt ook te komen. fap fap fap
Ja. 5 bands 1 avond hequote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm...Hmm...o.ó Inderdaad eens in de gaten gaan houden!
Maar, 18:00?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ghehe![]()
Hmm ja, goed punt welquote:
Als k ga moet ik ook hotel in de buurt nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm ja, goed punt wel
Maar eens kijken, ivm terug gaan naar huis
Da's die waterproof toch? Die heb ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zal wel nep zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gheheOp woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Kamertje delen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als k ga moet ik ook hotel in de buurt nemen
Je hoeft daar geen spaties in te gebruiken hè,quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[RIMG]...[/RIMG ]
Onderste afbeelding in mijn FOBO is ook zo, kijk maar hoe dat staat
haquote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hoeft daar geen spaties in te gebruiken hè,
[ [url=http://image.com/image.png]afbeelding[/url] ]
fair enoughquote:
quote:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Oehquote:
Yay! Dan ga ik alvast een playlist maken.quote:
Jouw muziekquote:Op woensdag 18 december 2013 17:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yay! Dan ga ik alvast een playlist maken.
Paar jaar terug hier in de winkelstraat 3 wietplantages van 3 verschillende telers op 1 dag opgeroldquote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef Roburtt het volgende:
Hahaha grote wietplantage bij mij in de straat opgerold
Jupquote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's die waterproof toch? Die heb ik ook.
Moest ook even flink wennen ja.
Ik zag er politie staan, vond het al raar.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar terug hier in de winkelstraat 3 wietplantages van 3 verschillende telers op 1 dag opgerold
Te obvious denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee...
[..]
Verbeterde versie...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |