/care ik had toch de LaPoquote:
Jou heb ik lang niet zien postenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn deurbel doet het niet, nu mis ik waarschijnlijk mijn pakketje weer.
Misschien kom ik wel straks aan je deur staan, ingezeept en klaar ^^quote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik was, en ben nog steeds eigenlijk, ONZ een beetje zat. Het niveau is dieptriest in de andere topics.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet zien posten
Same. Ik win best veel/vaakquote:Op woensdag 18 december 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yay, dingen winnen is mijn hobby.
Sorry, ik moest kloppen want de bel deed het niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef Myraela het volgende:
Het niveau is dieptriest in de andere topics.
Ik win de laatste tijd geen grote dingen meer. Dat frustreert me. Ik heb het afgelopen jaar wel een laptop en een BBQ van 250 euro gewonnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same. Ik win best veel/vaak
En ik vind het leuk om te doen.
Ik ben een mokkel met een kort pittig kapsel
Oeh dat is nicequote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik win de laatste tijd geen grote dingen meer. Dat frustreert me. Ik heb het afgelopen jaar wel een laptop en een BBQ van 250 euro gewonnen.
Oh, jij was dat die met faalreactie die toch won.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh dat is nice
Ik laatst hier op FOK! een ticket naar Parijs voor 2![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij was dat die met faalreactie die toch won.
kquote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Rez, ik vind je nieuwe UI maar niks
Ik had niet eens meegedaan, maar ze moeten de volgende keer niet meer zeggen dat ze de leukste reactie uitzoeken hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |