SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tulpenbollen kan je oneindig klonen, BTC nietquote:
Of verliezen. Dat houdt me eigenlijk tegen. Je zal zien dat als ik verkoop het doorstijgtquote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef Ticootje het volgende:
en weer down…
Je kan een geld verdienen nu
Tsja, mensen zijn irrationele wezens en raken snel in paniek.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
maar chinezen kunnen toch gewoon traden op buitenlandse sites? ik zie t probleem niet. onnodig deze kresj.
Roep je ff als 'ie .01btc is?quote:
Tnx, eindelijk geluktquote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef strbo het volgende:
[..]
Gewoon verkopen. Aangezien je niet fysiek de coins bezit, staat verkopen gelijk aan short gaan.
GREEEEEEEEEEEDDDDDquote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef robin007bond het volgende:
Dit is echt een achtbaan.
Ongelofelijk eigenlijk hoe iedereen tript over hoeveel een valuta waard is.Wat voor een wereld leven we in.
BTC-E doet t prima.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef lf2 het volgende:
The last posting from your IP was less than 360 seconds ago. Please try again later.
ALLE WEBSITES ZIJN KUT
Huhquote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef robin007bond het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk hoe iedereen tript over hoeveel een valuta waard is.Wat voor een wereld leven we in.
Bitcointalkquote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef lf2 het volgende:
The last posting from your IP was less than 360 seconds ago. Please try again later.
ALLE WEBSITES ZIJN KUT
Greed & Fearquote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef robin007bond het volgende:
Anders open even een eigen huiltopic voor je continue shitstorm aan schreeuwklachten?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef lf2 het volgende:
ALLE WEBSITES ZIJN KUT
De chaos erbij maakt dit echt briljantquote:
Dat een 'valuta' zo instabiel kan zijn is nog wel redelijk bijzonder. Hyperinflatie is nog te zacht uitgedruktquote:Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
HuhZo ongelofelijk is dat niet
Maar niet dat mensen zich daarom druk makenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat een 'valuta' zo instabiel kan zijn is nog wel redelijk bijzonder. Hyperinflatie is nog te zacht uitgedrukt
Hyperinflatie?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar niet dat mensen zich daarom druk maken
nu dusquote:Op woensdag 18 december 2013 13:38 schreef Wijnbo het volgende:
LTC gaat zo weer instorten als BTC onder de 500 komt
Ze kunnen alleen nog maar bitcoins aankopen en verzilveren doormiddel van hun bankrekening. Hierdoor is het niet meer interessant voor Chinezen om flink geld te verdienen met Bitcoin. De Chinese overheid kijkt nu immers mee en staat bij jou op de stoep als ze verdachte activiteiten zien op je bankrekening.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
maar chinezen kunnen toch gewoon traden op buitenlandse sites? ik zie t probleem niet. onnodig deze kresj.
Het is niet zo dat het vooraf een stabiele investering leek. Jammer als je er echt geld in hebt gestopt, maar het komt op hetzelfde neer als je druk maken over hoe het rouletteballetje valt.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar niet dat mensen zich daarom druk maken
verkopen en over 5 minuten weer kopen op 8.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:39 schreef eXplorer1 het volgende:
gelukkig net LTC gekocht @8¤ p/ltc
zit nu vast in een meetingquote:Op woensdag 18 december 2013 13:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
verkopen en over 5 minuten weer kopen op 8.
Das heel kut.quote:
Als je kunt fokken kun je ook sellenquote:
Bij short gaan bepaal je vooraf wanneer je de coin weer terug moet geven geloof ik. In jouw geval mag je zelf bepalen wanneer je weer gaat kopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef strbo het volgende:
[..]
Gewoon verkopen. Aangezien je niet fysiek de coins bezit, staat verkopen gelijk aan short gaan.
Bij mij. ¤20,- pst.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef makkie88 het volgende:
Kan ik nog ergens LTC kopen? via Ideal bijv
neuh, de LTC heb ik van een vriend gekocht (die wilde er asap van af voor 8¤ p/ltc), ik zit nog niet op een exchange en de info op het web loopt zo uiteen dat ik even niet zo weet welke exchange my best bet is.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Als je kunt fokken kun je ook sellenOverigens : Als BTC down gaat gaat LTC ongeveer 10 seconden later, de ergste drops kun je oppakken.
18quote:
16quote:
short kort bondig hihiquote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap dat hele short gaan niet.
Kan iemand het heel kort en bondig uitleggen?
Ik iets van 1000. Dus don't worry.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
Even gerekend. Heb een koers van 690 dollar nodig voor breakeven
Draait ftb nog?quote:
GTFO!quote:
Ja maar net als je denkt dat er een correctie omhoog gaat is het echt KEIHARD BAM OMLAAGquote:Op woensdag 18 december 2013 13:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jouw woorden waren toch richting de 200?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap dat hele short gaan niet.
Kan iemand het heel kort en bondig uitleggen?
Sinds 11 december is er al een dalende tendens. Kleine piekjes, tergend langzame maar gestage dalingen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar net als je denkt dat er een correctie omhoog gaat is het echt KEIHARD BAM OMLAAG
en sell.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
2 btc maar even sell order op 502 dollar.
ik ben het spoor bijster
Voor jou hoop ik dat het daalt.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
2 btc maar even sell order op 502 dollar.
ik ben het spoor bijster
488 nu weer.quote:
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusdquote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef pimpel1985 het volgende:
480 WAT??.. op gox is hij 537 dollar?
Waar kijken jullie??
Volgens mij gebruikt bijna niemand gox hier...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef pimpel1985 het volgende:
ja maar jullie pakken btc-e als koers..
waarom niet gox? die leid toch het feestje steeds?
Zoek nu het slimmigheidje in je eigen post.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef pimpel1985 het volgende:
WOW NIEUWE STRATEGIE!!!!!!! oneequote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef pimpel1985 het volgende:
Ik BEDOEL
als GOX ineens zou dalen dan daalt btc-e mee..
Soort van VOORAF inspelen
Omdat mensen op BTC-e traden, en niet op Gox?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef pimpel1985 het volgende:
Ergens is dit toch totaal onlogisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef pimpel1985 het volgende:
Ik BEDOEL
Wow dat is een goede strategie. Altijd winst, gratis geld. Dankje!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef pimpel1985 het volgende:
Ik BEDOEL
Deze man.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:01 schreef Wijnbo het volgende:
Zo, heb weer LTC gekocht op 12.9. Nu mag t ff naar de moon.
Prima investering. Wat nou mining rigs!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Wow! Gratis geld!
http://www.marktplaats.nl(...)j1Af1ii9jFwPh-41jBCB
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Wow! Gratis geld!
http://www.marktplaats.nl(...)j1Af1ii9jFwPh-41jBCB
nee bedankt, straks eten ze me opquote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Ga lekker in China wonen ramptoerist
Doet ook maar wat ie denkt dat goed isquote:
Dogecoins eten ze wel hoorde ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee bedankt, straks eten ze me op
Doet iedereen otch.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Doet ook maar wat ie denkt dat goed is
Vanochtend flink op mn bek gegaan met 12.4 --> 10.nogwattes
arme dogesquote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dogecoins eten ze wel hoorde ik.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef mike-amersfoort het volgende:
Dit plaatje wordt deze week aardig bewezen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef pimpel1985 het volgende:
ZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKENZAKKEN ZAKKEN ZAKKEN
Doe!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef se7venbullets het volgende:
Ik denk datik mijn moeders rekening maar even leegroof
zo kan tenminste wat meer BTC kopen
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef Ranjit het volgende:
Pff, saai zeg, zo'n stabiele koers de hele tijd....
Een verwachte groei van ~900% per jaarquote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef mike-amersfoort het volgende:
[ afbeelding ]
Tot 4 nov... is die er niet tot nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef mike-amersfoort het volgende:
[ afbeelding ]
Ach joh, vrijdag krijg je weer zakgeld.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:07 schreef se7venbullets het volgende:
ik had beter alles kunnen vergokken in die slotmachines![]()
![]()
![]()
:')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hé, wat een stoere uitspraak ja weerquote:Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ach joh, vrijdag krijg je weer zakgeld.
Dit plaatje en trouwens ook dat andere plaatje wat hier 1000x gepost is.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef mike-amersfoort het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rijksoverheid.(...)ische-problemen.htmlquote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef pimpel1985 het volgende:
Nee me begeleider is zoekmoet het nu alleen runnen de boel
kk zwaar
mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef ulq het volgende:
Ok ik ga weer kappen. Hier nog een plaatje van een Chinees
[ afbeelding ]
dat werkt niet bij mequote:Op woensdag 18 december 2013 14:13 schreef ulq het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)ische-problemen.html
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef pimpel1985 het volgende:
kk zwaar
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:16 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Top website, werkt echt, test het dagelijks!
Ik hoop niet dat je echt 28 bent trouwensquote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef pimpel1985 het volgende:
kk zwaar
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:16 schreef Ranjit het volgende:
Als er SBS6-programma's gemaakt werden als 'Sterren traden Bitcoin", "Help! Mijn man is Bitcointrader!" en "Effe geen Satoshi te makken" zou ik nooit meer van de bank afkomen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef roislecxe het volgende:
Wordt wel een beetje tijd voor een nieuwe daily low als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:16 schreef Ranjit het volgende:
Als er SBS6-programma's gemaakt werden als 'Sterren handelen Bitcoin", "Help! Mijn man is Bitcointrader!" en "Effe geen Satoshi te makken" zou ik nooit meer van de bank afkomen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:21 schreef se7venbullets het volgende:
Dit is een illustratie van de hedendaagse bitcoin markt.
[ afbeelding ]
haha!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:21 schreef se7venbullets het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig spectaculair.quote:
Waar is die van? Film? Game?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:21 schreef se7venbullets het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is alleen als je USD overmaakt. Coins kun je zonder minimum transferren naar je accountquote:Op woensdag 18 december 2013 14:23 schreef trustychords het volgende:
Oei, aardige tegenvaller dat BTCe min. inleg van 2000 heeft. Beetje spelen met wat kleinere hoeveelheden LTC zit er dus even niet in
Hm, overpriced kopen op bitonic en meteen weer terug naar fiat dan. Beetje sketchy, maar wie weet maar eens wat gaan spelen met een paar tientjes dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:26 schreef Kale het volgende:
[..]
Dat is alleen als je USD overmaakt. Coins kun je zonder minimum transferren naar je account
Heb je er nog steeds je 50 euro inzitten robin?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef robin007bond het volgende:
Dikke stijging. Komt allemaal goed.
Richting de duizend in 2014.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Wave103 het volgende:
Stijging terwijl je net verkocht hebt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef roislecxe het volgende:
5 minuten minder actie en gelijk weer dogecoins in de SC
Waar is dat van?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:21 schreef se7venbullets het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu aan jouquote:Op woensdag 18 december 2013 14:33 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
van reddit geplukt. Geen idee welke cgi clip/game clip
ik zit ook zo… Echt waar komt de stijging opeens weer vandaan?quote:
Uit beliebersquote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik zit ook zo… Echt waar komt de stijging opeens weer vandaan?
Gaat gewoon nergens over...quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik zit ook zo… Echt waar komt de stijging opeens weer vandaan?
Wat is een euro?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:39 schreef Terrorizer het volgende:
Gisteravond LTC's verkocht, vannochtend teruggekocht voor 7,5 euro. En..
BOOOM SHAKALAKA. 11 euro.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:37 schreef Ludacriss het volgende:
en weer verkocht voor 520.
Ik ga er even mee ophouden nu, vertrouw de beurs echt niet op deze manier.
wie heeft dat gezegdquote:Op woensdag 18 december 2013 14:42 schreef Zwappel het volgende:
Al die mensen die even in een paar dagen miljonair denken te worden.
Nop alleen half jaar werk binnen 2 weken.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:42 schreef Zwappel het volgende:
Meerdere mensen denken dat hier schijnbaar de laatste tijd. Ik vind het wel geinig dat het zo hard schommelt, ben benieuwd waar het over 2 jaar bijv terecht komt ipv 2 dagen.quote:
Genoeg geld gemaakt met daytraden vandaag. Kon het een en ander wel redelijk voorspellen maar vandaag stop ik er even mee. Alles in fiat en zie morgen wel wat er gebeurd.quote:
De boot missen en geen miljonair zijn en nu gewoon huilie in dit topic doenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:42 schreef Zwappel het volgende:
En zo niet?quote:
verkopen op 550?quote:
530quote:
Zijn de nieuwe lichting instappers.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:51 schreef Lollertrolle het volgende:
Al die nieuwe mensen hier vind ik maar eng, ga weg!
Omdat nu vooral panic buyers bezig zijn, is volgens mij nog geen realistische prijs. Wacht maar tot alle Chinezen van hun BTC af zijnquote:
En wachten tot LTCChina is opgezetquote:Op woensdag 18 december 2013 14:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Omdat nu vooral panic buyers bezig zijn, is volgens mij nog geen realistische prijs. Wacht maar tot alle Chinezen van hun BTC af zijn
Newsflash, sinds een (erg klein) tijdje is OKCoin groter dan BTCChina. En guess what, die verhandelen LTCquote:Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat China LTC wel goed vindt als ze BTC niet goed vinden
Tjaah opgezet worden kan het altijd. Zou me niks verbazen...quote:Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat China LTC wel goed vindt als ze BTC niet goed vinden
LTC is onder de radar munt.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:54 schreef strbo het volgende:
[..]
Newsflash, sinds een (erg klein) tijdje is OKCoin groter dan BTCChina. En guess what, die verhandelen LTC
Kijk zelfquote:Op woensdag 18 december 2013 14:56 schreef lf2 het volgende:
toen ik keek was het 460 nu 530...
is er herstel ? of toevallig dat ik nu kijk
Kijk over een dag of 2, nu blijft het schommelenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:56 schreef lf2 het volgende:
toen ik keek was het 460 nu 530...
is er herstel ? of toevallig dat ik nu kijk
China gaat alle cryptos tegenwerken, nu is alleen BTC de meest in het oog springende.quote:
pas 3 mil keer gezegd...die doet het niet bij mij...niet hier iigquote:Op woensdag 18 december 2013 14:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Kijk zelfhttp://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd
Tuurlijk, alleen zou het me niks verbazen als er nu een hype rond LTC komt nu BTC wordt beperkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
China gaat alle cryptos tegenwerken, nu is alleen BTC de meest in het oog springende.
datquote:
Apart om te zienquote:Op woensdag 18 december 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen praat elkaar vertrouwen in in de trollbox.
bron ?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Persbericht uit china dat ltc nog wel mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |