SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ach die tikte net de 11 even aan..quote:Op woensdag 18 december 2013 12:19 schreef roislecxe het volgende:
Even LTC op 11.4 kopen.
Hoorde dat dat een goed idee was.
Kan dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:19 schreef roislecxe het volgende:
Het is gewoon een aanloop om extra hard te vallen zometeen.
We're sorry, but something went wrong.quote:[quote]Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, raphbot@gmail.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
bitfinex,quote:
nee joh…quote:Op woensdag 18 december 2013 12:23 schreef roislecxe het volgende:
Jezus wat een groene kaarsen.
Kan toch niet goed gaan
stfuquote:Op woensdag 18 december 2013 12:25 schreef strbo het volgende:
Leuk geweest. Ga maar weer zakken. Nu. Plz.
fuckoffquote:Op woensdag 18 december 2013 12:25 schreef strbo het volgende:
Leuk geweest. Ga maar weer zakken. Nu. Plz.
BUY BUY BUY MOOOOOOOOOOOONquote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef Atomatico het volgende:
Deze topics hebben ook hun waarde wel verloren denk ik zo.. Net een stel kleine kinderen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef Atomatico het volgende:
Deze topics hebben ook hun waarde wel verloren denk ik zo.. Net een stel kleine kinderen.
quote:ik ben volwassen en cool
SELL SELL SELL CRASHHHHHHHquote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef Atomatico het volgende:
Sorry meneer.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef Atomatico het volgende:
Of de huizenmarkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:28 schreef Ame_thyst het volgende:
lijkt een beetje op de griekse economie dit
too little too late.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:29 schreef tofastTG het volgende:
Wauw een mooie poging om de koers omhoog te trappen op gox, 600coins kopen, meteen 3/4 buywalletjes van 170 coins plaatsen.
Twee groene kaarsjes is all in!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
Die swings zijn wel interessant. Zo traden om verliea goed te maken denk ik
daar was ik mee bezig maar steeds als je wil uitstappen of instappen krijg je een crashquote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
Die swings zijn wel interessant. Zo traden om verliea goed te maken denk ik
Ok.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:31 schreef lf2 het volgende:
[..]
daar was ik mee bezig maar steeds als je wil uitstappen of instappen krijg je een crash![]()
Hoezo 2 groene kaarsjes? Elke swing benutten!quote:
Heb ik de harde manier geleerd afgelopen dagen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:31 schreef lf2 het volgende:
[..]
daar was ik mee bezig maar steeds als je wil uitstappen of instappen krijg je een crash![]()
enige manier is constant limit veranderen
Ik heb serieus niks anders gedaan dan de computer opgestart vanmorgen om 09.00. Om vervolgens met mijn laptop ernaast te lopen BTC'enquote:Op woensdag 18 december 2013 12:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij is de 1% vandaag 0 productief op het werk.
holden als een baas… 2016 gaat het naar de maan!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:34 schreef Duuc-nl het volgende:
ik nog helemaal blij met mijn ltc aankoop vannacht @17.5![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:35 schreef lf2 het volgende:
stop maar even met traden aangezien de tyfus website niet behoorlijk werkt.
Jaja nu weten we het welquote:Op woensdag 18 december 2013 12:35 schreef lf2 het volgende:
Jij moet echt je shit naar BTCe verkassen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:35 schreef lf2 het volgende:
Kan niet andersquote:Op woensdag 18 december 2013 12:39 schreef roislecxe het volgende:
Waarom al die korte explosies... het gaat echt nog verder naar beneden lijkt me vandaag.
HOLDquote:Op woensdag 18 december 2013 12:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
holden als een baas… 2016 gaat het naar de maan!
Komt ook allemaal wel goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Buy support lijkt wel toe te nemen.
Als je denkt dat het ergste geweest is gaat get misquote:Op woensdag 18 december 2013 12:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gisteren was er ook zo'n moment als deze, waarin het leek dat het een beetje stabiliseerde... Ik wacht nog een paar nachten af
Jup...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je denkt dat het ergste geweest is gaat get mis
Exact.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:45 schreef Atomatico het volgende:
Alsof China nodig is om Bitcoin groot te laten worden.. Kijk maar naar Facebook. Kwestie van geduld denk ik zo.
Ik durf niet meer in te stappenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je denkt dat het ergste geweest is gaat get mis
HOLDquote:Op woensdag 18 december 2013 12:45 schreef Atomatico het volgende:
Alsof China nodig is om Bitcoin groot te laten worden.. Kijk maar naar Facebook. Kwestie van geduld denk ik zo.
Door deze mensen bestaan noob trapsquote:Op woensdag 18 december 2013 12:46 schreef brombeer_ het volgende:
Crash is voorbij mensen. Stap in de trein
BUY BUY BUYquote:Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Door deze mensen bestaan noob traps
te laat!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:46 schreef brombeer_ het volgende:
Crash is voorbij mensen. Stap in de trein
HA!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:51 schreef Beunhazer het volgende:
KLATS sold op 13.5
Maar dit is toch maar een trap
datquote:
Luier om!quote:
Definieer "overleven"quote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Als BTC deze slag overleeft beloofd dat best wel wat voor de toekomst eigenlijk
Nooit meer Chinees eten inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja inderdaad, dan zal iedereen transacties gaan doen in bitcoins... de prijs van je producten moet je echter wel elke 5 seconden bijstellenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:
Cryptocurrencies zijn de toekomst.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan zal iedereen transacties gaan doen in bitcoins... de prijs van je producten moet je echter wel elke 5 seconden bijstellen
Digitale prijskaartjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan zal iedereen transacties gaan doen in bitcoins... de prijs van je producten moet je echter wel elke 5 seconden bijstellen
Dat als de bediening terug is met je bier je eigenlijk al 8 biertjes voor hetzelfde aantal bitcoins had kunnen kopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Digitale prijskaartjes.Ah lekker flesje wijn 3 euro. Bij de kassa: bliep dat is dan 18 euro alstublieft.
quote:
5 januari gaan alle coins naar de maan.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:04 schreef stripe het volgende:
yey alles verkocht op 510 dollar. Dag BTC! was leuk, voor even
520 nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:04 schreef stripe het volgende:
yey alles verkocht op 510 dollar. Dag BTC! was leuk, voor even
China verbiedt btc.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef tralalala het volgende:
Is dit gewoon een kerstcrash of is er nog meer negatief nieuws uitgekomen vandaag?
Barsten van een bubbel hoeft niet zozeer met negatief nieuws te maken te hebben, het minste of geringste kan dat in gang zetten. De prijs zakt een beetje, mensen worden paniekerig en gaan dan ook verkopen, waarna andere mensen nog meer in paniek raken en voor je het weet stort het zomaar in. De schommelingen die bitcoin vertoont, niet alleen de afgelopen weken/maanden, heeft weinig meer met rationaliteit te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef tralalala het volgende:
Is dit gewoon een kerstcrash of is er nog meer negatief nieuws uitgekomen vandaag?
Hij gaat nog wel wat lager..quote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna jongens!! Nog even wachten en de trein vertrekt weer
Juist. Inkopen weer bij $400quote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna jongens!! Nog even wachten en de trein vertrekt weer
Thanksquote:Op woensdag 18 december 2013 13:07 schreef FastFox91 het volgende:
http://nos.nl/artikel/588039-china-stopt-handel-bitcoins.html
Quote voor het nageslacht.quote:
Sjah ,als je veel wilt dumpen en iedereen dumpt kun je veel beter even een "pauze" inlassen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef Beunhazer het volgende:
Er zit totaal geen logica in, gewoon een paar grote spelers die nog ff willen cashen
hoop ik
Als de NOS het meldt is de crash voorbijquote:Op woensdag 18 december 2013 13:07 schreef FastFox91 het volgende:
http://nos.nl/artikel/588039-china-stopt-handel-bitcoins.html
Daarom, nu instappen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de NOS het meldt is de crash voorbij
baasquote:
Bikkelquote:
Zou een goeie stunt van China zijn om een paar miljard extra binnen te harken door een fake bericht uit te sturen en superlaag in te kunnen kopenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef robin007bond het volgende:
"Sorry mensen, eigenlijk willen we BTC toestaan en als nationale valuta gebruiken."
Liefs,
China.
China is gewoon een beetje schizofreen. Komt wel goed.
Die kun je straks weer kopen op 10.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef Wijnbo het volgende:
faaaaaaaaaal had ik die 120 LTC maar gehouden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef Wijnbo het volgende:
faaaaaaaaaal had ik die 120 LTC maar gehouden.
Hier zie ik de Chinese overheid wel voor aan trouwensquote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou een goeie stunt van China zijn om een paar miljard extra binnen te harken door een fake bericht uit te sturen en superlaag in te kunnen kopen
zou gruwelijk hard zijn van zequote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier zie ik de Chinese overheid wel voor aan trouwens
amerika is alive and kicking.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Waarom stijgen weChina is gone. Ding moet minstens eerst naar $150 voordat we weer naar ~600-700 kunnen
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
amerika is alive and kicking.
Whales back in.
TO THA MOON
Kzou niet te lang meer wachtenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:16 schreef Wijnbo het volgende:
15.1 USD --> sold 15.5. So far so good.
Ja ze kunnen er niks van hier hequote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef se7venbullets het volgende:
al die mensen hier
2 topics hiervoor allemaal zo optimistisch dat het ging dalen
Dat was een buy-sellquote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kzou niet te lang meer wachten
Sta ook verlies, maar wil best wel op 200 ofzo bijkopenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
fck you
stond net ¤400,- verlies. tijd om terug te komen.
~600-700 centquote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Waarom stijgen weChina is gone. Ding moet minstens eerst naar $150 voordat we weer naar ~600-700 kunnen
Ik niet, heb alleen vodka bijgekocht net.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sta ook verlies, maar wil best wel op 200 ofzo bijkopen
Deze stijging schiet niet op.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou een goeie stunt van China zijn om een paar miljard extra binnen te harken door een fake bericht uit te sturen en superlaag in te kunnen kopen
Ik vertrouw ltc niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
LTC schiet pas weer omhoog, had BTC moeten inwisselen
Een een goeie cubaanse sigaarquote:Op woensdag 18 december 2013 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik niet, heb alleen vodka bijgekocht net.
nu nog coke en ik ben net een echte beurshandelaar![]()
Morgen?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef strbo het volgende:
Weten jullie nog. Toen LTC maar $9 was? Damn, goede tijden.
Mooi tijden, een uurtje geleden.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef strbo het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef strbo het volgende:
Weten jullie nog. Toen LTC maar $1 was? Damn, goede tijden.
Weten jullie nog. Toen LTC maar $2.40 was? Damn, goede tijden.
dat zou echt de moeder van alle lolstoelcopters zijnquote:
$2,80 2 maanden geledenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef strbo het volgende:
Weten jullie nog. Toen LTC niet bestond? Damn, goede tijden.
Weten jullie nog. Die ouderwetse gulden? Damn, goede tijden.
Weten jullie nog. Toen ruilhandel het beste betaalmiddel was? Damn, goede tijden.
Captain obvious to the rescue!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Daar gaan we weer. Waarom verkocht ik nou niet op 540Achteraf weet ik altijd perfect wat ik had moeten doen
Gewoon verkopen. Aangezien je niet fysiek de coins bezit, staat verkopen gelijk aan short gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef Byte_Me het volgende:
is er iemand die trade met metatrader4 op BTCe en een screenshotje zou willen posten van een short order?
Ik kom er niet uit
Verder lijkt t wel op BTC, ook te goedkoop verkocht voor euro'squote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef strbo het volgende:
[..]
GuldensDie hadden niet eens een private key toch?
Achteraf weet ik altijd wat ik had moeten doenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Captain obvious to the rescue!
dus je kunt coins die je niet bezit verkopen, en later sluit je de order en worden ze gekocht?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef strbo het volgende:
[..]
Gewoon verkopen. Aangezien je niet fysiek de coins bezit, staat verkopen gelijk aan short gaan.
Democracy?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef Toto69 het volgende:
Hello China?
I have something you may be interested in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |