SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
lekker faxen heel de dag echt genot
Wat is dat?quote:
Omdat dat het lijflied is van de cheeky girls.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom heb jij cheeky girls in jouw sig
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc
??quote:Op woensdag 18 december 2013 00:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc
Ok, zal het noteren en meenemen in de volgende vergadering.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leuke jongeman maakt leuke liedjes.
Noteer als extra agendapunt dat hij strikjes draagt en dat dat blits is.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ok, zal het noteren en meenemen in de volgende vergadering.
Correct, jammer dat ik de fashionsense er niet voor hebquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Noteer als extra agendapunt dat hij strikjes draagt en dat dat blits is.
Ik heb een bordeauxrood strikje. Past goed bij mijn bordeauxrode broek.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Correct, jammer dat ik de fashionsense er niet voor heb
Ik heb geen bordeauxrode broek helaas. Ik ben vrij jaloers.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb een bordeauxrood strikje. Past goed bij mijn bordeauxrode broek.
Iedere zelfrespecterende man moet toch wel een bordeauxrode broek bezitten?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb geen bordeauxrode broek helaas. Ik ben vrij jaloers.
Nou ik heb wel, maar hij is ietsje gekrompen met de was en qua lengte kan het nu niet meer. Daarbij zijn bijpassende schoenen lastig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Iedere zelfrespecterende man moet toch wel een bordeauxrode broek bezitten?
Gewoon bruin leer ofzo? Hoewel ik eigenlijk alleen maar blauwe vans draag...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou ik heb wel, maar hij is ietsje gekrompen met de was en qua lengte kan het nu niet meer. Daarbij zijn bijpassende schoenen lastig.
Ik heb geen blauwe vans helaas D:quote:Op woensdag 18 december 2013 00:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Gewoon bruin leer ofzo? Hoewel ik eigenlijk alleen maar blauwe vans draag...
wat? Waarom niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe vans helaas D:
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:05 schreef Furdinand het volgende:
Ik doe dit jaar niet aan cadeautjes.
Ach so. Al die tijd verkeerd gedaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef Cosmo. het volgende:
Gewoon voorlezen in een Jambers accent
jellyquote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Furdinand het volgende:
Appel en ik gaan vrijdag naar Duitsland
alleen als ik met appel in de achtbaan magquote:
Nou vooruitquote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
alleen als ik met appel in de achtbaan mag
11/10 zou aanradenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
is dat een leuk spel? ik ken nop niet
ik heb niks meer om te giften sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Furdinand het volgende:
Willen jullie mij spelletjes giften op steam?
http://baymirror.com/torrent/9368803quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
heb je toevallig een download link voor caesar in gaul?
hvjquote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef Beach het volgende:
[..]
http://baymirror.com/torrent/9368803
Ik heb wel een cd-key voor je.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Furdinand het volgende:
Willen jullie mij spelletjes giften op steam?
doe het Furdiquote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb wel een cd-key voor je.
nee ik wil geen sonicquote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb wel een cd-key voor je.
no homo?discriminatie!quote:
hoelang heb je het al?quote:
Een jaar ofzo, weet niet precies. Wanneer Beach over Steam begint dan denk ik: "O ja, ik heb die key nog steeds."quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een jaar ofzo, weet niet precies. Wanneer Beach over Steam begint dan denk ik: "O ja, ik heb die key nog steeds."
Edit: 7-10-2012
Daar in beeld. Dat is gewoon appel. Irisscan en alles gedaan.quote:
Klopt jij bent veel mooierquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
Wat, rechtsachter? Dat lijkt toch helemaal niet, joh.
ik wil jouquote:
Oh ik snapte het al niet. Wtf inderdaad hé... Bizarrrrquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar in beeld. Dat is gewoon appel. Irisscan en alles gedaan.
Ja?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt jij bent veel mooier:@:@:@@@@:::::@@@@
Furdinand.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt jij bent veel mooier:@:@:@@@@:::::@@@@
Furdinand.
Helemaal niet, lijkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh ik snapte het al niet. Wtf inderdaad hé... Bizarrrr
vit d tekortquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik kom dan ook niet buiten, scheelt ook.
Jij was daar met je geschiedenisleraar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:03 schreef Omdatappel het volgende:
Die man die voor haar zit, daarentegen, lijkt belachelijk veel op een geschiedenisleraar die ik ooit heb gehad. Creepy.
Wie, wij?quote:Op zondag 22 december 2013 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De gasten waren zo leuk en schattig allemaal jeetje jeetje.![]()
![]()
ben jij leuk dan?quote:
ik vierde geen verksnsie helaas, was keihard werken om de vakantie mogelijk te maken voor de mensenquote:
dan is het goedquote:
Ja.quote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan is het goed
ben je nu niet op vakantie?
wrm op fokquote:
daarom heb je appel tochquote:
zeg dat ze met haar schoolwerk bezig moet zijnquote:
Mag niet op vakantiequote:Op zondag 22 december 2013 15:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zeg dat ze met haar schoolwerk bezig moet zijn
ze moet van mijquote:
ik ben de baasquote:
fijn dat ze naar jou luisterde, nu luistert ze naar mijquote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee hor want ze luisterd naar mij.
neinquote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
fijn dat ze naar jou luisterde, nu luistert ze naar mij
ben je blij met je naamtopiekquote:Op zondag 22 december 2013 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vierde geen verksnsie helaas, was keihard werken om de vakantie mogelijk te maken voor de mensen
Schnitzel met wurstlige zwiebelsaus gegetenquote:Op maandag 23 december 2013 00:23 schreef Cosmo. het volgende:
Hoe was jullie weekend vriendjes en vriendinnetjes?
Klinkt goed, heb je je maaltijd ook op Instagram gezet?quote:Op maandag 23 december 2013 00:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Schnitzel met wurstlige zwiebelsaus gegeten
Ja, ik heb al 36 likes. #watetenwevandaag #sonja #doetumaareenonsjemeerquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb je je maaltijd ook op Instagram gezet?
Haha, topfoto dus.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 36 likes. #watetenwevandaag #sonja #doetumaareenonsjemeer
Wat is er met deze negatieve houding?quote:
Slaap lekker Furdi.quote:
Rare duimen ook.quote:Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
oh shit verkeerd duimpje.
[ afbeelding ]
Wat wist je?quote:
Awwww.quote:
Go ahead.quote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef Furdinand het volgende:
Cosmo ik moet je een geheim vertellen.
Grappenmaker.quote:
Kan gebeuren joh.quote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk heel de dag mijn onderbroek achterstevoren gedragen.
Waarom?quote:
Ok, ik weet helaas alleen geen leuke (ook geen niet leuke daarentegen) verhaaltjes.quote:
ohquote:Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ok, ik weet helaas alleen geen leuke (ook geen niet leuke daarentegen) verhaaltjes..
Haha, deceptie weer. ^^.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohnja dan houdt houdt het op he
Dat klinkt niet zo positief, daar moeten we het eens even over hebben dan.quote:
nee johquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:08 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo positief, daar moeten we het eens even over hebben dan..
Ik vond het niet prettig om naar te luisteren.quote:
Best wel.quote:
Geen idee, ik speel geen games.quote:
Ok doe ik voor je.quote:
Wanneer zien we je weer eens?quote:
Wij zijn de club van 7.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie is we? En bij de arg7 meet natuurlijk.
Morgen, 17.00 uur. Wel iets meenemen qua eten.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus man wolfrwolfrol ga eens weg zo hyper om kerstmis jeetje mina
Ja maar het is leuk!!!!!11 lekker vretuuhhhhquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus man wolfrwolfrol ga eens weg zo hyper om kerstmis jeetje mina
Ik ben joods.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Fijne kerst allemaal. En nee, dit bepalen jullie niet zelf. Kusjes
quote:
but whyquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik doe mijn best om mijn aanwezigheid zo min mogelijk te houden.
Ik moet toch wat.quote:
Als je het van mij verlangt, heb ik elke dag om 6uur het eten voor je klaarstaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet toch wat.Jullie zijn een soort van thuis. Wat ik ook doe, jullie zijn er toch wel
(positief bedoeld)
Dan verlang ik ook een schatkaart waarin het kruisje jouw huis is. Of is dat te veel verlangt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je het van mij verlangt, heb ik elke dag om 6uur het eten voor je klaarstaan.
Dit is geen enkel probleem. Momentjequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan verlang ik ook een schatkaart waarin het kruisje jouw huis is. Of is dat te veel verlangt?
Zo een beetje alles tussen Utrecht (stad) en Amersfoort/Veenendaalquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is geen enkel probleem. Momentje
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is geen enkel probleem. Momentje
Edit:
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik kon geen beter plaatje vinden. Het is in de stad Utrecht. Als je verdwaald bent bel je maar even.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo een beetje alles tussen Utrecht (stad) en Amersfoort/Veenendaal
Topperrr. Dan weet ik meteen of ik nog je juiste 06-nummer heb. Zo niet dan kan ik vast daten met de nieuwe eigenaar van je nummer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kon geen beter plaatje vinden. Het is in de stad Utrecht. Als je verdwaald bent bel je maar even.
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer als waar jij sporadisch sexy foto's naar stuurt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Topperrr. Dan weet ik meteen of ik nog je juiste 06-nummer heb. Zo niet dan kan ik vast daten met de nieuwe eigenaar van je nummer.
*Biljoenquote:
Wat fijn dat je altijd de waarheid zo wil delen. Ik wilde het nog deels verbergen met het smoesje 'ik weet niet of ik nog je juist 06-nummer heb'quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer als waar jij sporadisch sexy foto's naar stuurt.
Dan zal ik maar niet beginnen over het feit dat jij minimaal eens per week bij mijn huis naar binnen gluurt. Laten we het lekker mysterieus houden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat fijn dat je altijd de waarheid zo wil delen. Ik wilde het nog deels verbergen met het smoesje 'ik weet niet of ik nog je juist 06-nummer heb'
onz meetquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef HappyBob het volgende:
Wie wil mijn date zijn naar de ONZ meet? Graag een antwoord met uitleg.
Een nee. want fokkers meeten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dit een ja of een nee? En waarom?
Dan gaan we wel wat anders doen. Misschien eindelijk eens de Stairway vrij van fokkersquote:
Was het helemaal vergeten dit jaar. Volgend jaar saampjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen all you need is love kerstspecial dot jaar bobs?
Maakt niet uit welke meet. Ik wil gewoon een datequote:
Vraag Flippiee dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke meet. Ik wil gewoon een date
Ik wil de dingen niet gecompliceerd maken. Liefde zit vol met omwegen.quote:
Brian is afgevallen en heeft lenzenquote:
Oh serieus, geen houvast meer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil de dingen niet gecompliceerd maken. Liefde zit vol met omwegen.
[..]
Brian is afgevallen en heeft lenzen
Gewoon ghb of chloroform.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil de dingen niet gecompliceerd maken. Liefde zit vol met omwegen.
[..]
Brian is afgevallen en heeft lenzen
Hij draagt alleen nog af en toe een bril omdat hipster en alles. Maar veel te mager nuquote:
Brian.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:24 schreef Beach het volgende:
wat is dat voor een gedrocht dan
spoiler die shit voortaan Bobje
Niet zo doen, Beach.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:24 schreef Beach het volgende:
wat is dat voor een gedrocht dan
spoiler die shit voortaan Bobje
sorry hoor piemelflamoesquote:Op zondag 29 december 2013 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja nu is m'n grapje verpest kutlul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
jup, moet niet te wild wordenquote:
Heb jij dan even mooi pech xDquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil geen mazzel op mn verjaardag.
Jij ook, baardmanbob.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:07 schreef HappyBob het volgende:
Veel geluk en liefde gewenst aan jullie allen dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |