Want die heeft dit mede mogelijk gemaakt?quote:
guilt by associationquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want die heeft dit mede mogelijk gemaakt?
Hé? Hoe werkt dat? Een kind van een neukertje ofwah?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:58 schreef Felixa het volgende:
Grohl is vader geworden van een buitenechtelijk dochtertje...
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hé? Hoe werkt dat? Een kind van een neukertje ofwah?
Ach dan hebben ze nog genoeg overquote:Op woensdag 11 september 2024 07:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die kinderen van m zien al een deeltje van het kapitaal wegglijden.
Idd grappig om nu allemaal mensen "oh nee niet dave grohl nu is mijn hoop in de mensheid vergaan" dat geeft wel aan dat Dave een echte dad rocker geworden isquote:
Hij heeft wel lul de behanger gespeeld zonder dat z'n vrouw er vanaf wist.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd grappig om nu allemaal mensen "oh nee niet dave grohl nu is mijn hoop in de mensheid vergaan" dat geeft wel aan dat Dave een echte dad rocker geworden is![]()
Maar de heilige grohl is dus nu voor een klein groepje mensen weer wat meer mens/luldebehanger geworden. (tijd voor een TT aanpassing)
"wtf"quote:
Ach.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:58 schreef Felixa het volgende:
Grohl is vader geworden van een buitenechtelijk dochtertje...
Je weet hoe de Godlike Genius-award eruit ziet?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:21 schreef Beathoven het volgende:
Kan die 'G' in genius in de TT worden aangepast naar een P. Dan is het actueel.
Hij zal de roddelpers wel voor willen zijn en/of geen rechtzaak aan zn broek willen hebben hangenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel netjes dat hij het gewoon deelt en niet doet alsof dat kind niet bestaat. Verder klote voor zijn vrouw en kinderen maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |