quote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
ALTIJD MIS IK DE PUB SCOok al werd ik er uitgekotst.
Ben jij nieuw op het internet?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag net een meid een bal uit haar anus schieten, wtf.
Nou, meestal zoek ik niet op vrouwen die rare dingen doen met hun anus hè.quote:
Echt hè, dat mensen zich nog kunnen verbazen over dat soort dingenquote:
Je hebt nog nooit een man een bal uit zijn anus zien schieten?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, meestal zoek ik niet op vrouwen die rare dingen doen met hun anus hè.
iddquote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt hè, dat mensen zich nog kunnen verbazen over dat soort dingen
Nee, meestal zit er wat voor, een pener, een tong, een vuist.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een man een bal uit zijn anus zien schieten?
In dat geval raad ik je aan even wat terug te scrollen door het huidige topicJe ziet vanzelf eentje waar ik met "
" op reageer met het plaatje in de quote
quote:
Godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef Bitterlemon het volgende:
Rezania heeft duidelijk geen moira.rar in C:\Gebruikers\Rezania\Documenten\School\Presentaties\Nieuwe map
Ik heb mappen zonder tekst en mapafbeelding, die zijn dus niet te zien als je gewoon kijkt. Ouder-proof... Niet dat het me nu nog boeit maar goedquote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef Bitterlemon het volgende:
Rezania heeft duidelijk geen moira.rar in C:\Gebruikers\Rezania\Documenten\School\Presentaties\Nieuwe map
Oh ja onthoofding gaat me dan wel iets te verquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]We (of eigenlijk ik) had het gister nog in dit topic over de onthoofding kant van het internet
Dat ik alles wel gezien heb
NOOIT GENOEG SCHIJT IN EEN KPD TOPICquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
Nog genoeg schijt in dat topic hoor.
Daar denkt Facebook gelukkig heel anders over.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja onthoofding gaat me dan wel iets te verwel veel van die echte gore shit gezien hoor, maar geef me dan maar liever gewoon wtf seks shit ofzo
Het keldertje is veel beterquote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben ik blij dat ik nooit in KPD heb gekeken
Jakkie bah.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Moira. het volgende:
Gewoon zo nasty dat je moet kokhalzen van de aanblik op al die schijt en het lachen erom
quote:
Niet dat ik het voor m'n plezier kijk, maar ik heb het wel gezienquote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja onthoofding gaat me dan wel iets te verwel veel van die echte gore shit gezien hoor, maar geef me dan maar liever gewoon wtf seks shit ofzo
Sowieso alles met dierenmishandeling kijk ik NOOIT, al helemaal niet voor m'n lolMaar ook bij die onthoofding shit enzo dan denk ik "omg dit is gewoon iemands laatste seconde van zijn leven, check die blik in zijn ogen, wat de fuck weetje ik zal daar maar zitten dat ik zo wordt omgezaagd..." en dan denk ik nee man de maker van dit filmpje had die moordenaar neer moeten hossen ipv het moeten filmen.
Klopt. Je moet wel actief meeposten in de topics aldaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh ik zou daar meer lurken dan meeposten en dat is niet zo gewenst volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |