is van de week besloten tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wist niks van heel dat eten joh
en kon toch niet
Ik doe normaal. Ik heb gewoon geen zin in dergelijk geneuzel als dat ik me verplicht zou moeten voorstellen. Dat kan ook op een andere manier als je wilt weten wie ik ben. Vragen is ook nog een optie. Maar blijkbaar is het hier de gewoonte om onbeschoft en opdringerig te doen?quote:
Dan zeg je "hoi ik ben J.James en ik ben voor club X"quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik heb gewoon geen zin in dergelijk geneuzel als dat ik me verplicht zou moeten voorstellen. Dat kan ook op een andere manier als je wilt weten wie ik ben. Vragen is ook nog een optie. Maar blijkbaar is het hier de gewoonte om onbeschoft en opdringerig te doen?
jezus ga huilen ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik heb gewoon geen zin in dergelijk geneuzel als dat ik me verplicht zou moeten voorstellen. Dat kan ook op een andere manier als je wilt weten wie ik ben. Vragen is ook nog een optie. Maar blijkbaar is het hier de gewoonte om onbeschoft en opdringerig te doen?
Ik zou best djumbo willen kussen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen met een djumbo kussen kan ik niet serieus nemen
dat is wat andersquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou best djumbo willen kussen.
Wie is djumbo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou best djumbo willen kussen.
Uh, oké.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Kloon van Caland?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Hoi HMFquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Is al van heel wat jaren terug:quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niks![]()
Ik loop weer achter zeker
Hoezo niet? Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen met een djumbo kussen kan ik niet serieus nemen
Daagt me heel vaag iets.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is al van heel wat jaren terug:
Oké, bedanktquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Elan het volgende:
James trek je nets aan typisch aub hij komt uit een dorpje.
OK dat gaat wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leuk nummer
http://m.youtube.com/watc(...)p=PL21CB63590B389588
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |