Doe mij die met de krullen maarquote:
quote:
Ah dat is mooiquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik heb goed nieuws...
Mijn pa zijn prostaat is verwijderd en als het goed is is hij nu kankervrij![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa zijn prostaat is verwijderd en als het goed is is hij nu kankervrij![]()
Dat is zeker goed nieuws. Mooi voor je pa dat hij nu kankervrij isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zijn alle drie welkomquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die brunette vind ik veel leuker
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
En daarom heb ik dus dat kussenquote:
quote:
Ja.. ben echt blij, eindelijk die rotzooi eruit. Nu hopen dat de bijwerkingen/mogelijke dingen die je er aan over kunt houden mee gaan vallen.quote:
Alleen die linker zou ik geven en misschien in een dronken bui de brunettequote:
Goed om te horenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Dat kan nog wel eens tegenvallen maar het ergste hebben jullie nu wel gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja.. ben echt blij, eindelijk die rotzooi eruit. Nu hopen dat de bijwerkingen/mogelijke dingen die je er aan over kunt houden mee gaan vallen.
Daarom zeg ik toch.. hopenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens tegenvallen maar het ergste hebben jullie nu wel gehad.
scriptschrijver, hoofdrolspeler en goede matties met de regisseur.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel positief dat hij de regisseur niet is.
Incontinentie is volgens mij nog een vd minst vervelende bijwerkingen ondanks dat die ouwe van mij al tijden in maandverband looptquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch.. hopenal veel tegengeslagen gehad (al is het niet uitgezaaide natuurlijk geweldig nieuws) dus ik hoop dat hij nu niet teveel klachten krijgt.. vooral niet incontinentie
Hmm oke. Naja we zullen het wel zien.. erg vervelend maargoed als je dan wel oud kan worden en klein kinderen kan krijgen/zien denk ik dat het het wel waard isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Incontinentie is volgens mij nog een vd minst vervelende bijwerkingen ondanks dat die ouwe van mij al tijden in maandverband loopt
Ik vind dat juist een bazenfilmquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
wat is LA Confidential toch een kutfilm
en hij begon nog wel goed
dat eindequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een bazenfilm
Absoluut, bijna niemand weet het ook dus dan is het op den duur ook niet zo vernederend. Ieder jaar moet hij een bloedproef ondergaan om te kijken of het is teruggekomen en de weken vooraf zijn z'n zwaarste weken. Verder leidt hij een heel gelukkig leven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm oke. Naja we zullen het wel zien.. erg vervelend maargoed als je dan wel oud kan worden en klein kinderen kan krijgen/zien denk ik dat het het wel waard is
Heftig man, en sterkte he.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, nog ff iets te eten pakken, daarna naar bed en morgenvroeg om half 6 eruit... en dan op een lege maag naar Amsterdam voor een maag/darmonderzoekLekker een slang m'n strot, maag en dunne darm in
Sterkte drizzt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, nog ff iets te eten pakken, daarna naar bed en morgenvroeg om half 6 eruit... en dan op een lege maag naar Amsterdam voor een maag/darmonderzoekLekker een slang m'n strot, maag en dunne darm in
Wat voor onderzoek heb je? Wel kut, dat lijkt me echt kut in je strot.. heel benauwend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja ,dat lijkt me zenuwslopend, wachten op de uitslag.. bang zijn voor slecht nieuwsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Absoluut, bijna niemand weet het ook dus dan is het op den duur ook niet zo vernederend. Ieder jaar moet hij een bloedproef ondergaan om te kijken of het is teruggekomen en de weken vooraf zijn z'n zwaarste weken. Verder leidt hij een heel gelukkig leven.
Best wel tr00 kvlt black metal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn, leuk is anders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik probeer in mijn muziek dat ik dagelijks luister meer diversiteit te brengen. Sommige nightcore klinkt wel lekker zo op de late avond.
Sticksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |