ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
het wordt mij allemaal even teveel
even afkoelen

en bij jou zijn, is dan alles wat ik wil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
het wordt mij allemaal even teveel
even afkoelen

OK HOOR. JE.HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR KAASSOUFLE!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
BEDANKT VOOR JE MEDELEVEN HOOR GVD

het komt goed!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Don ik kan het niet meer aan, al die nieuwelingen..

Wie ben jij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik ben geen kroket
Oh, je bedoelde wat anders.

Huilie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Het is niet aardig om dat te vragen

Als je nu niet weggaat stomp ik je neer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef J.James het volgende:
[..]

je maakt het alleen maar erger ongevoelige klootzak!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OK HOOR. JE.HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR KAASSOUFLE!!!

het is niet netjes om zomaar een sc binnen te vallen, zonder je zelf voor te stellen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef J.James het volgende:
[..]

je krijgt zat wel een.kusjequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
je maakt het alleen maar erger ongevoelige klootzak!

Succes, ik ken karatequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je nu niet weggaat stomp ik je neer.
Dit mocht van de Don.

ik ben er dan nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je krijgt zat wel een.kusje

Dat maakt geen reet uit. Mensen kiezen er zelf voor of ze zich voorstellen of nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is niet netjes om zomaar een sc binnen te vallen, zonder je zelf voor te stellen!

quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit. Mensen kiezen er zelf voor of ze zich voorstellen of niet
Als je wilt weten wie ik ben ga je maar in m'n fotoboek koekeloeren

nou ja zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben er dan niet
geef hem maar een happel, die heeft het nodig

link van fobo, ik zit mobielquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit. Mensen kiezen er zelf voor of ze zich voorstellen of niet
Als je wilt weten wie ik ben ga je maar in m'n fotoboek koekeloeren

ik wist niks van heel dat eten johquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg
Ik geef hem dan wel aan.Happel ja

is van de week besloten tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wist niks van heel dat eten joh
en kon toch niet

Ik doe normaal. Ik heb gewoon geen zin in dergelijk geneuzel als dat ik me verplicht zou moeten voorstellen. Dat kan ook op een andere manier als je wilt weten wie ik ben. Vragen is ook nog een optie. Maar blijkbaar is het hier de gewoonte om onbeschoft en opdringerig te doen?quote:

Dan zeg je "hoi ik ben J.James en ik ben voor club X"quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik heb gewoon geen zin in dergelijk geneuzel als dat ik me verplicht zou moeten voorstellen. Dat kan ook op een andere manier als je wilt weten wie ik ben. Vragen is ook nog een optie. Maar blijkbaar is het hier de gewoonte om onbeschoft en opdringerig te doen?
 , of
, of 

jezus ga huilen ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik heb gewoon geen zin in dergelijk geneuzel als dat ik me verplicht zou moeten voorstellen. Dat kan ook op een andere manier als je wilt weten wie ik ben. Vragen is ook nog een optie. Maar blijkbaar is het hier de gewoonte om onbeschoft en opdringerig te doen?

Ik zou best djumbo willen kussen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen met een djumbo kussen kan ik niet serieus nemen

dat is wat andersquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou best djumbo willen kussen.

Wie is djumbo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou best djumbo willen kussen.

Uh, oké.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]

Kloon van Caland?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]

Hoi HMFquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef J.James het volgende:
[..]

Is al van heel wat jaren terug:quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niks
Ik loop weer achter zeker

Hoezo niet? Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen met een djumbo kussen kan ik niet serieus nemen

Daagt me heel vaag iets.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is al van heel wat jaren terug:

Oké, bedanktquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Elan het volgende:
James trek je nets aan typisch aub hij komt uit een dorpje.

OK dat gaat wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leuk nummer
http://m.youtube.com/watc(...)p=PL21CB63590B389588

Doe mij die met de krullen maarquote:

quote:
 ik heb goed nieuws...
 ik heb goed nieuws... 

Ah dat is mooiquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik heb goed nieuws...
Mijn pa zijn prostaat is verwijderd en als het goed is is hij nu kankervrij

voor je pa.
 voor je pa.

quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:

Dat is zeker goed nieuws. Mooi voor je pa dat hij nu kankervrij isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:

Ze zijn alle drie welkomquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die brunette vind ik veel leuker

Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:

Mooiquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:

En daarom heb ik dus dat kussenquote:

quote:
Ja.. ben echt blij, eindelijk die rotzooi eruit. Nu hopen dat de bijwerkingen/mogelijke dingen die je er aan over kunt houden mee gaan vallen.quote:

Alleen die linker zou ik geven en misschien in een dronken bui de brunettequote:

Goed om te horenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:

Dat kan nog wel eens tegenvallen maar het ergste hebben jullie nu wel gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja.. ben echt blij, eindelijk die rotzooi eruit. Nu hopen dat de bijwerkingen/mogelijke dingen die je er aan over kunt houden mee gaan vallen.

Daarom zeg ik toch.. hopenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens tegenvallen maar het ergste hebben jullie nu wel gehad.
 al veel tegengeslagen gehad (al is het niet uitgezaaide natuurlijk geweldig nieuws) dus ik hoop dat hij nu niet teveel klachten krijgt.. vooral niet incontinentie
 al veel tegengeslagen gehad (al is het niet uitgezaaide natuurlijk geweldig nieuws) dus ik hoop dat hij nu niet teveel klachten krijgt.. vooral niet incontinentie

scriptschrijver, hoofdrolspeler en goede matties met de regisseur.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel positief dat hij de regisseur niet is.

Incontinentie is volgens mij nog een vd minst vervelende bijwerkingen ondanks dat die ouwe van mij al tijden in maandverband looptquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch.. hopenal veel tegengeslagen gehad (al is het niet uitgezaaide natuurlijk geweldig nieuws) dus ik hoop dat hij nu niet teveel klachten krijgt.. vooral niet incontinentie

Hmm oke. Naja we zullen het wel zien.. erg vervelend maargoed als je dan wel oud kan worden en klein kinderen kan krijgen/zien denk ik dat het het wel waard isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Incontinentie is volgens mij nog een vd minst vervelende bijwerkingen ondanks dat die ouwe van mij al tijden in maandverband loopt

Ik vind dat juist een bazenfilmquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
wat is LA Confidential toch een kutfilm
en hij begon nog wel goed

dat eindequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een bazenfilm

Lekker een slang m'n strot, maag en dunne darm in
 Lekker een slang m'n strot, maag en dunne darm in  

Absoluut, bijna niemand weet het ook dus dan is het op den duur ook niet zo vernederend. Ieder jaar moet hij een bloedproef ondergaan om te kijken of het is teruggekomen en de weken vooraf zijn z'n zwaarste weken. Verder leidt hij een heel gelukkig leven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm oke. Naja we zullen het wel zien.. erg vervelend maargoed als je dan wel oud kan worden en klein kinderen kan krijgen/zien denk ik dat het het wel waard is

Heftig man, en sterkte he.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, nog ff iets te eten pakken, daarna naar bed en morgenvroeg om half 6 eruit... en dan op een lege maag naar Amsterdam voor een maag/darmonderzoekLekker een slang m'n strot, maag en dunne darm in

Sterkte drizzt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, nog ff iets te eten pakken, daarna naar bed en morgenvroeg om half 6 eruit... en dan op een lege maag naar Amsterdam voor een maag/darmonderzoekLekker een slang m'n strot, maag en dunne darm in

Wat voor onderzoek heb je? Wel kut, dat lijkt me echt kut in je strot.. heel benauwend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Ja ,dat lijkt me zenuwslopend, wachten op de uitslag.. bang zijn voor slecht nieuwsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Absoluut, bijna niemand weet het ook dus dan is het op den duur ook niet zo vernederend. Ieder jaar moet hij een bloedproef ondergaan om te kijken of het is teruggekomen en de weken vooraf zijn z'n zwaarste weken. Verder leidt hij een heel gelukkig leven.

Best wel tr00 kvlt black metal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Damn, leuk is anders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik probeer in mijn muziek dat ik dagelijks luister meer diversiteit te brengen. Sommige nightcore klinkt wel lekker zo op de late avond.

Sticksquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |