#nationalistischquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
ik ga voortaan zelfje zeggen in plaats van selfie
GO NEDERLANDS
Neen. Ik werk bij god zijn gratie een avondje extra, ben IK degene die anderhalf uur mag blijven hangen om van alles te tellenquote:
zou nou tis wat zeg och och ochquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Ik werk bij god zijn gratie een avondje extra, ben IK degene die anderhalf uur mag blijven hangen om van alles te tellen
Zie het als een eer jongenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Ik werk bij god zijn gratie een avondje extra, ben IK degene die anderhalf uur mag blijven hangen om van alles te tellen
Wei-fei, wi-fi, wij-fijquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
ik ga voortaan zelfje zeggen in plaats van selfie
GO NEDERLANDS
Ik pas mijn niveau aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wie hier wel en niet volwassen is.
Eyesight 20/20 en ik val niet op mannen, manquote:
De grondwet schaart jou onder 'niet volwassen'. Sorry, Jhali.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wie hier wel en niet volwassen is.
wat is het verschil tussen die eerste en laatstequote:
Minor detail bitchquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eyesight 20/20 en ik val niet op mannen, man
Bij de eerste bol je je wangen meer aangezien eieren rond zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen die eerste en laatste
En de uitspraak?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de eerste bol je je wangen meer aangezien eieren rond zijn.
quote:
quote:
ik merk niks ;squote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch. Probeer het maar.
Oh en #FreeJimbo
Al langer dan vandaag hoor.quote:
Stukje zelfverzekerder hier. Maar niet echt heel groot verschik ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
VA ben ik hetzelfde hier als in het echt?
Is internet, iedereen meestal wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukje zelfverzekerder hier. Maar niet echt heel groot verschik ofzo
oke topquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukje zelfverzekerder hier. Maar niet echt heel groot verschik ofzo
Mijn penis is hier langer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is internet, iedereen meestal wel.
maak een filmpje voor uitlegquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met gebolde wangen klinkt het demonischer.
De grondwet schaart mij? Wist niet dat de grondwet lesbisch was xdxdquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De grondwet schaart jou onder 'niet volwassen'. Sorry, Jhali.
Pakken er maar eens een wettenbundel bij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
De grondwet schaart mij? Wist niet dat de grondwet lesbisch was xdxd
muh e-penisquote:
Heb jij met Tjacka?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
De grondwet schaart mij? Wist niet dat de grondwet lesbisch was xdxd
Ik vind LR ook wel aardig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik stel voor dat LR zijn tijd uitzit en wij Jimbo weer terugkrijgen.
so sadquote:
nou uh ik ben gewoon netjes omgebouwd hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt ook omdat je eigenlijk een vrouw bent
niet leuk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
so sad
such beauty
Even in een hoekje huilen
komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou uh ik ben gewoon netjes omgebouwd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |