eh?quote:
Ik heb dat zo ook even niet voorhanden vrees ik. Maar goed, je staat ervoor open, dat is een goed beginquote:
Terechte klacht, maar ik vind niet dat ik op je "klootzakkenlijst" thuishoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.
En op dat moment had ik wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd dus had ik niet de behoefte om nog op FOK! te zitten en me met die onzin bezig te houden. Ik had het druk genoeg met werk zoeken en sporten/afvallen enzo.
Ok succes, als je hulp nodig hebt bel je maar, ik ben goed in puzzels.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik keek naar mijn mobiel denk ik
puzzel was wel moeilijkmorgen maar eens over doen
heb je nummer nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ok succes, als je hulp nodig hebt bel je maar, ik ben goed in puzzels.
Als dit is wie ik denk dat het is hoor ik graag op die lijst thuisquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Terechte klacht, maar ik vind niet dat ik op je "klootzakkenlijst" thuishoor.
Foto's van Sara aan het bekijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is bijzonder warm op mijn kamer. Tot zover mijn mededeling.
Daar moeten we dan wat aan doen of niet?quote:
oké geef maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar moeten we dan wat aan doen of niet?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
Ik vertelde aan tafel dat 'selfie' het woord van het jaar is. Pakte mijn moeder haar mobiel en liet ze een foto van mij zien: "Is dit een selfie?" Heeft ze al mijn whatsappfoto's opgeslagen.MAM
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
Ik vertelde aan tafel dat 'selfie' het woord van het jaar is. Pakte mijn moeder haar mobiel en liet ze een foto van mij zien: "Is dit een selfie?" Heeft ze al mijn whatsappfoto's opgeslagen.MAM
Ze had screenshots gemaakt.quote:
Baasquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
Oh, van je PF?quote:
jaquote:
zelfie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
ik ga voortaan zelfje zeggen in plaats van selfie
GO NEDERLANDS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |