quote:
quote:
ik merk niks ;squote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch. Probeer het maar.
Oh en #FreeJimbo
Al langer dan vandaag hoor.quote:
Stukje zelfverzekerder hier. Maar niet echt heel groot verschik ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
VA ben ik hetzelfde hier als in het echt?
Is internet, iedereen meestal wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukje zelfverzekerder hier. Maar niet echt heel groot verschik ofzo
oke topquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukje zelfverzekerder hier. Maar niet echt heel groot verschik ofzo
Mijn penis is hier langer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is internet, iedereen meestal wel.
maak een filmpje voor uitlegquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met gebolde wangen klinkt het demonischer.
De grondwet schaart mij? Wist niet dat de grondwet lesbisch was xdxdquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De grondwet schaart jou onder 'niet volwassen'. Sorry, Jhali.
Pakken er maar eens een wettenbundel bij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
De grondwet schaart mij? Wist niet dat de grondwet lesbisch was xdxd
muh e-penisquote:
Heb jij met Tjacka?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
De grondwet schaart mij? Wist niet dat de grondwet lesbisch was xdxd
Ik vind LR ook wel aardig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik stel voor dat LR zijn tijd uitzit en wij Jimbo weer terugkrijgen.
so sadquote:
nou uh ik ben gewoon netjes omgebouwd hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt ook omdat je eigenlijk een vrouw bent
niet leuk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
so sad
such beauty
Even in een hoekje huilen
komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou uh ik ben gewoon netjes omgebouwd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |