je bent zelf abnquote:
Weet ik niet, kan niet meer tegen de ruzies hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel warmer dan de zanger van Windir kleden he. Het blijft zonde dat hij zichzelf kapot heeft laten vriezen op zijn 25ste
Sorry hoor, maar jij bent gewoon xkachel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je die foto van toto ineens aan xkankerkachel gaat zitten linken. Aan mij dus. Gaat nergens overJe daagt het uit.
Twinks zijn geen pubers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt wel van puberjongens toch?
-LiEf DoEn DuSHi-quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij bent gewoon xkachel.
xkachel > Kees Kankerkachel > xkankerkachel. 1+1+2. Dit is basischoolwerk hoor, dat kan iedereen.
banaan?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza.Goed plan.
Met rode ui, ham, kaas, champignons, tomaat, en eh, banaan?
Oke puberogende jongens danquote:
Zij ging aan die kassa zitten, ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik nou begrepen dat jij LB hebt gestalkt op d'r werk?
uhh okequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
xkachel > Kees Kankerkachel > xkankerkachel. 1+1+2. Dit is basischoolwerk hoor, dat kan iedereen.
Geen reden om je zo aangevallen te voelen.
-LIEF DOEN-quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kom volgende keer ook even langs de broodafdeling, ja?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zij ging aan die kassa zitten, ik niet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hele foto ging niet over een fucking kachel. Dat jij het nodig vind om dat daaraan te linken en mijn naam is gewoon sneuAchterlijke tering debiel
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageer er nou niet op. Als ik het kan afleren, kan jij 't ook.
Neem een goed voorbeeld aan mij.
Ja joh, gewoon alles erop gooien wat je lekker vindt.quote:
Wtf, dude. BANAAN?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon alles erop gooien wat je lekker vindt.Pizza Hawaï met banaan vind ik lekker.
Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.quote:
Oke, alleen omdat jullie van die lekkere eierkoeken met rozijnen erin hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom volgende keer ook even langs de broodafdeling, ja?
Jij dan wel met die naamquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.
Hou op zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
JA, BANAAN JA! Je kan toch lezen?
Hahah fucking bazigquote:
1. Ja dat ken ik wel hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Je hebt toch ook van die bananenballen bij de Chinees, die zijn toch ook lekker?
Nee, want je moet ook geen gewone banaan gebruiken.quote:
Keesquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |