KPD staat er vol mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Als je na het posten van je tetten in serieuze topics gewoon zinnige dingen zegt en dat blijft doen, gaat niemand zeggen 'Ik neem jou niet meer serieus, na die tetten!!!'. Voorbeelden te over daarvan, trouwens
Omdat je het in zijn geval niet 'jammer genoeg' vindt dat het zo werkt, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, dat mag je zeggen hoor, maar hoe bedoel je dat precies?
Ja, op een gegeven moment zei Winston dat hij er was dus ik dacht die ie live in de studio was. Nee was het al vooraf opgenomen waar misschien wel in geknipt is...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef Rachilda het volgende:
bij rtlboulevard waren ze ook flink aan het overdrijven trouwens, ik dacht dat er een interview zat aan te komen van minstens een half uur of zo, daar leek het wel op in de aankondiging...maar het was maar een paar minuutjes
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook m'n tetten wel eens op het forum gepost en ben er daarna niet minder serieus om genomen.
Mijn tetten zijn ook meermalen in beeld gebracht, zelfs in een gifje. Ik doe nog steeds voor het volle pond mee. Vind ik zelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook m'n tetten wel eens op het forum gepost en ben er daarna niet minder serieus om genomen.
Dat is het kenmerk van de doorsnee politicus, veel praten, maar uiteindelijk niets zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hij komt eerlijk over jah....omdat hij ook niks zegt
ja dat laatste bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je het in zijn geval niet 'jammer genoeg' vindt dat het zo werkt, toch?
Anders zou je niet hopen op bewijzen waarmee hij nog harder onderuit gaat.
Of bedoelde je 'zo werkt dat nou eenmaal jammer genoeg, behalve bij Onno want daar vind ik het juist leuk'?
Die zaten netjes in een T-shirtquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn tetten zijn ook meermalen in beeld gebracht, zelfs in een gifje. Ik doe nog steeds voor het volle pond mee. Vind ik zelf.
Met enorme inkijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die zaten netjes in een T-shirt
Hij gaf toe dat het dommer dan dom was dat ie in die lobby zat te zoenen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat is het kenmerk van de doorsnee politicus, veel praten, maar uiteindelijk niets zeggen.
Oei! Ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn tetten zijn ook meermalen in beeld gebracht, zelfs in een gifje. Ik doe nog steeds voor het volle pond mee. Vind ik zelf.
Ik denk dat dat wel meevalt. Het blijft voor mij een storm in een glas water waar sommigen uit alle macht een modderpoel van proberen te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat dan weer welmaar goed hoe dan ook dit geintje gaan de carriere van Onno geen goed
doen
Weet je nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij bent geen Burgemeester
Met varkens die er schaamteloos in gaan liggen rollen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Het blijft voor mij een storm in een glas water waar sommigen uit alle macht een modderpoel van proberen te maken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ook weer waar, voor hetzelfde geld ben je Maximaweetikveel
dat zijn toch inkopertjes waar hij makkelijk punten kan scoren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaf toe dat het dommer dan dom was dat ie in die lobby zat te zoenen.
Hij gaf toe dat het echt niet slim was om op die sites te gaan staan.
Hij gaf toe dat Albert er om uit zijn vel gesprongen is.
Ik vond op zich dat hij meer toegaf dan tijdens welk gemiddeld interview dan ook
Maar daar gaat het dus om, die zijn nog lang niet uitgerold en dat zou zijn carriere best eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Met varkens die er schaamteloos in gaan liggen rollen.
uiteindelijk zei hij dus niksquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaf toe dat het dommer dan dom was dat ie in die lobby zat te zoenen.
Hij gaf toe dat het echt niet slim was om op die sites te gaan staan.
Hij gaf toe dat Albert er om uit zijn vel gesprongen is.
Ik vond op zich dat hij meer toegaf dan tijdens welk gemiddeld interview dan ook
welke "deskundigen" zitten daar aan tafelquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef maily het volgende:
Straks bij Umbertooooooooooooo gaat het ook over de houdbaarheid van Onno Hoes ....
Dat is ook zo hoor, hij KON dit gewoon niet ontkennen dus het zou nog dommer zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
dat zijn toch inkopertjes waar hij makkelijk punten kan scoren.
denk aan maxima hij was een beetje dom, was ook volledig geregisseerd
Jawel. Hij zei meer dan genoeg. Dat jij er voor kiest om iets niet te horen of lezen is aan jou.quote:
maar team HumbertoTan is team Onno Hoes denk ik, dus dat zal allemaal niet zo spannend wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef maily het volgende:
Straks bij Umbertooooooooooooo gaat het ook over de houdbaarheid van Onno Hoes ....
Jullie gaan allemaal veel te snel voor me.quote:
Wat had je graag willen horen? Hoeveel jonge jongetjes hij heeft uitgewoond in de laatse 2 jaar?quote:
Dit idee had ik er ook van.... en dan vooral aangespoord door moeders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het altijd opvallend dat na een zo'n verhaal er altijd nog meer hyena's blijken te zijn die ineens hun 15 minutes of fame willen... Waarom hou je dan in eerste instantie wel je mond dicht als snoepje van de week en moeders
Dit, het is nieuws omdat het tot nieuws gemaakt wordt, en dan vooral dat laatste: gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef mootie het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo dat 'de politiek' zich hier druk om maak. Behalve misschien een paar lokale mennekes.
Patty en Evert doen gewoon hun vreselijke best om dit groter te maken dan het is. En als ik de reacties her en der lees, lijken ze daar in te slagen.
Nou ja, over een jaar lachen ze eromquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef mootie het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo dat 'de politiek' zich hier druk om maak. Behalve misschien een paar lokale mennekes.
Patty en Evert doen gewoon hun vreselijke best om dit groter te maken dan het is. En als ik de reacties her en der lees, lijken ze daar in te slagen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef maily het volgende:
Is hij ex-VVD-er?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Kay van de Linde
![]()
Kay van de Linde, een van de bekendste spindoctors van Nederland, komt vanavond praten over de huidige situatie rondom Onno-gate. Welk advies heeft hij voor Onno Hoes?
http://www.rtl.nl/shows/rtllatenight/home/index.xml
Nu nog maar hopen dat Luuk Ikink nog wat smerige foto,s heeft gevonden van Onno![]()
RTL Late Night zal Albert Verlinde NOOIT afvallen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Kay van de Linde
![]()
Kay van de Linde, een van de bekendste spindoctors van Nederland, komt vanavond praten over de huidige situatie rondom Onno-gate. Welk advies heeft hij voor Onno Hoes?
http://www.rtl.nl/shows/rtllatenight/home/index.xml
Nu nog maar hopen dat Luuk Ikink nog wat smerige foto,s heeft gevonden van Onno![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef hunter2011 het volgende:......
Als je tegengas wilt moet je Show laat kijken.
Dat moet een feest der herkenning zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Die ga ook zeker ff kijken met valse Patty
![]()
Leuker wordt het niet
Dat denk ik ook...toeval?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet een feest der herkenning zijn.
Helemaal mee eens..quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet goed waarom maar toch vind ik Albert altijd toch net een tikkie sympathieker dan Evert Santegoeds en Wilma Nanninga... Albert roddelt wat meer met open vizier terwijl ik bij Evert en Wilma altijd nog 3 lagen met achterbaksheid, zelfingenomenheid en doortraptheid zie...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
en dan niet de foto's plaatsenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens die moeder maakte Onno zich zorgen om die depri Danny.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Mylene het volgende:
Onno zou dus in een sms om de huissleutel van die jongen hebben gevraagd.
Mijn hemel... de handschoenen zijn echt uit nu bij SBS en co... ik vind het echt zo triest dat dit helemaal niet om Onno gaat maar om Albert zoveel mogelijk door het slijk te halen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Evert Santegoeds gaat morgen de smsjes van Onno publiceren![]()
![]()
En de bodem van deze beerput is nog niet in zicht
Wat denk jij nou dat er in die smsjes staat van Onnoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Greys het volgende:......
Betekent nog steeds niet dat hij er seks mee heeft gehad.
Volgens mij is moeder nog steeds in shock dat:quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens die moeder maakte Onno zich zorgen om die depri Danny.
Betekent nog steeds niet dat hij er seks mee heeft gehad.
Off with his head!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, Onno schijnt schildpadden te verzamelen.
Je gaat geen huissleutel vragen aan een jongen met wie je 1 x een glas wijn hebt gedronken, meneer Hoes is weer aan het jokken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Mylene het volgende:
Onno zou dus in een sms om de huissleutel van die jongen hebben gevraagd.
Volgens mij wil Evert gewoon zelf een diepte-interview met Onno....quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef mootie het volgende:
Een schildpadjes verzamelende homo.![]()
Dat Evert dat maar eens tot de bodem uitzoekt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
Tering wat ziet Kay van der Linde eruit
Alsof hij in de jaren 50 in het comité zat dat moest bepalen welke acteurs communist waren....
Wat???quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef mootie het volgende:
Een schildpadjes verzamelende homo.![]()
Dat Evert dat maar eens tot de bodem uitzoekt.
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:
Kay McCarthy!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
Tering wat ziet Kay van der Linde eruit
Alsof hij in de jaren 50 in het comité zat dat moest bepalen welke acteurs communist waren....
Ik moet eerlijk bekennen dat je het meest anaal geobsedeerde meisje bent die ik ken. Dat is een prestatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat denk jij nou dat er in die smsjes staat van Onno![]()
A: Hoi, staat de koffie al klaar ?
B: Zal ik mijn paarsgepunte lans eens in je poepert stoppen?
Omdat het volk recht heeft op die informatie!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Evert eigenlijk ook aangegeven waarom hij de smsjes openbaar gaat maken?
Er zijn er zat die maaaanden met elkaar appen/chatten/smsen nog voordat ze elkaar ook maar irl gezien hebben hoor, en in die sms periode allerlei fantasietjes bespreken of zelfs al verliefd op elkaar zijn nog zonder ontmoeting. Lees R&P maar doorquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je gaat geen huissleutel vragen aan een jongen met wie je 1 x een glas wijn hebt gedronken, meneer Hoes is weer aan het jokken.
Oi, ik was er van overtuigd dat het een kerel was.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat je het meest anaal geobsedeerde meisje bent die ik ken. Dat is een prestatie.
Goh... Op FOK! staat er een ban op posten van zulke zaken. Zijn we hier toch fatsoenlijker...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het volk recht heeft op die informatie!!
(Omdat hij het lekker vindt)
Haha, dat was het eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goh... Op FOK! staat er een ban op posten van zulke zaken. Zijn we hier toch fatsoenlijker...
Ja! Een banaal woord, dat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef mootie het volgende:
Cc, is schildpadjesverzamelende één woord?
Echt hė, het uitmelken van een vlieg levert nog meer op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat nu nog de nieuwswaarde van die smsjes is behalve goedkoop scoren... we weten dat de burgemeester van Maastricht waarschijnlijk meerdere scheve schaatsen heeft gereden, we weten dat hij dom is geweest en we weten dat hij en zijn partner het proberen te lijmen.
Wat is je fucking point Evert
hoi, neuken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn er zat die maaaanden met elkaar appen/chatten/smsen nog voordat ze elkaar ook maar irl gezien hebben hoor, en in die sms periode allerlei fantasietjes bespreken of zelfs al verliefd op elkaar zijn nog zonder ontmoeting. Lees R&P maar door![]()
Ik heb ook wel eens 'trouwen?' geappt aan iemand met wie ik nooit zou trouwen of waar ik nooit seks mee zou hebben. Of zoiets gezegd op FOK! Ligt er maar aan in welke context je zoiets zegt.
Maar laat het maar aan Evert over om alles uit die context te rukken.
Hij wil precies wat Albert ook zou doen in zjjn plaats als hij er niet bij betrokken zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat nu nog de nieuwswaarde van die smsjes is behalve goedkoop scoren... we weten dat de burgemeester van Maastricht waarschijnlijk meerdere scheve schaatsen heeft gereden, we weten dat hij dom is geweest en we weten dat hij en zijn partner het proberen te lijmen.
Wat is je fucking point Evert
Ok...hij probeert hoge kijkcijfers te krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Laysa het volgende:
hoge kijkcijfers?
Ze komen niet eens in de dag top 25 voor
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok...hij probeert hoge kijkcijfers te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |