De Privé enzo lees je alleen bij de kappert?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n kastje thuis hoor.
Weet je het echt zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef matthijst het volgende:
Tandjes staan goed naar achteren, zal Ruudje m wel flink in gerost hebben.
Ik kijk zelden of nooit, maar dit vind ik wel een bijzondere situatie eigenlijk, daarom kijk ik nu welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef Olga het volgende:
Toch wel grappig, iedereen vindt Albert V. van alles en nog wat maar ze kijken wel allemaal naar RTL Boulevard
Wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
De Privé enzo lees je alleen bij de kappert?
Ik zeg toch nergens dat het niet mag?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kijk zelden of nooit, maar dit vind ik wel een bijzondere situatie eigenlijk, daarom kijk ik nu wel![]()
Mag ik?
Ach zijn straf omdat hij zondag niet je niet op tijd waarschuwde voor bzvquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je zou zijn gezicht eens moeten zien nu
Het maakt ook niet uit voor de kijkcijfers als je niet zo'n kastje hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het niet mag?
Ik kijk elke avond hoor, nou ja bijna. Eten erbij en lekker ontspannen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het niet mag?
Hij heeft zeker niet gezegd dat ie blauwe ballen heeft?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach zijn straf omdat hij zondag niet je niet op tijd waarschuwde voor bzv
Ik heb geen mening over hem omdat ik het echt nooit kijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk elke avond hoor, nou ja bijna. Eten erbij en lekker ontspannen.
Ben niet echt een fan van Albert maar heb ook geen hekel aan hem, sommige onderwerpen brengt hij beter dan anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |