quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat ik hier vaak zat lurk nu ook eens een bijdrage van mij:
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Je jurkje! Ik hou ervanquote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik doe ook weer eens mee, vanavond school 'kerst' gala:
[ afbeelding ]
Die jas is wel hard, ALD?quote:
Dat is de sportieve meid die we allemaal kennen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
yes, eindelijk weer een broek die past(en niet te groot is)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Gaaf setje bij elkaar hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks @leppeh, jacket is ALD idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is de sportieve meid die we allemaal kennen.
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
swagquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
yes, eindelijk weer een broek die past(en niet te groot is)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef J.James het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit foto. Ik probeer nog uit te vinden hoe ik het beste foto's van mezelf kan maken.
Nice hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik doe ook weer eens mee, vanavond school 'kerst' gala:
[ afbeelding ]
Dankje! Ze zitten fijn ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort schoenen vind ik zo tof.Leuke outfit.
Mooie kleuren samen en goed passend bij elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |