Vlinders.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef droommoord het volgende:
sorry geen vrouwenkleren
[ afbeelding ]
denim blouse (met vlinders )
Levis 510
Nike blazer
Hij is toch ook groen? Of ben ik kleurenblind?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vlinders.
OT: Niet echt duidelijke foto. Mijn trui is eigenlijk groen.
[ afbeelding ]
Wel?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is toch ook groen? Of ben ik kleurenblind?
Het is wel een groen die erg donker is.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel?Hier lijkt het meer zwart.
In het echt is 'ie lichter.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel een groen die erg donker is.
Maar die broek staat je goed. Komen je benen goed in uit.
Wat voor schoenen heb je er onder aan?
Niet echt duidelijke foto nee. Lijkt wel zwart/donkerblauw. Van wat ik kan zien, ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vlinders.
OT: Niet echt duidelijke foto. Mijn trui is eigenlijk groen.
[ afbeelding ]
Ik weet het. Mobielkwaliteit is bagger.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet echt duidelijke foto nee. Lijkt wel zwart/donkerblauw. Van wat ik kan zien, ziet er wel goed uit.
Afschuwelijk die kleur. IMO keep it classic. Mooi getailleerd wit overhemd en het ziet er een stuk beter uit.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik doe ook weer eens mee, vanavond school 'kerst' gala:
[ afbeelding ]
Wow, erg roze. Wel leuke broek.quote:
A-J, leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Wow...quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een wittequote:Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Afschuwelijk die kleur. IMO keep it classic. Mooi getailleerd wit overhemd en het ziet er een stuk beter uit.
Thanks,de kleur is niet populair hier neequote:Op donderdag 19 december 2013 15:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow, erg roze. Wel leuke broek.
[..]
A-J, leuk.En mooi figuurtje! Hakken zien er ook pretty uit.
wow,echt mooiquote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
dat je ouders je zo over straat laten gaanquote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel in ieder gevalquote:Op donderdag 19 december 2013 14:48 schreef Seam het volgende:
Mannelijke benen in de OP zeg, die squatten ongetwijfeld allemaal 2x hun lichaamgewicht.
Ziet er goed buff uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, mooie Dima-reactie.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat je ouders je zo over straat laten gaan
maar wel echt geil
Wow... die felle kleur is best wennen... zeker in deze tijd van het jaarquote:
Ik zal volgende keer in de OP zetten dat je alleen je outfit mag posten dat je minimaal 100+ moet liften om je outfit te laten zien, best wel belangrijk bij het laten zien je kleren natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:48 schreef Seam het volgende:
Mannelijke benen in de OP zeg, die squatten ongetwijfeld allemaal 2x hun lichaamgewicht.
Wen er maar alvast aan hoor, hij gaat gewoon al richting de Pantone kleur van 2014 Radiant Orchidquote:Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Afschuwelijk die kleur. IMO keep it classic. Mooi getailleerd wit overhemd en het ziet er een stuk beter uit.
Het is geen gezicht die overhemden in schreeuwende kleuren.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan hoor, hij gaat gewoon al richting de Pantone kleur van 2014 Radiant Orchid
[ afbeelding ]
Ben jij man of vrouw?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef J.James het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit foto. Ik probeer nog uit te vinden hoe ik het beste foto's van mezelf kan maken.
Auch. Door je peervormig lichaam oog je vrouwelijk. In combinatie met strak, zoals Stimorol- al aangaf.quote:
volgende keer broek iets ruimer nemen en je trui iets langer/strakkerquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef J.James het volgende:
Broek was een beetje een miskoop. Ik had 'm via internet besteld maar hij bleek een paar maten te klein te zijn. Alleen ik was net te laat met ruilen. Dus ik dacht ik probeer het gewoon, misschien valt het niet echt op.
En nee joh, Zargon, zo vat ik het niet op hoor. Jullie zijn gewoon eerlijk. Dat is beter dan dat iedereen zegt dat het goed staat terwijl het niet zo is, toch?
Bedankt voor het advies. Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
volgende keer broek iets ruimer nemen en je trui iets langer/strakkerJe hebt idd een peer vorm en door dit soort kleding aan te trekken versterk je het effect zeg maar.
Ik snap even niet wat er naar of hilarisch aan isquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor een vrouw zou ik het al naar vinden, maar voor een man is dit hilarisch.
Zat je broek af en toe niet een beetje te strak op een bepaald punt?quote:
Ik dacht idd vrouwenbenen te zien, maar zag geen tieten.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Omdat je broek veel te strak is je als een wijf poseert en een raar wijd shirt draagt
Bedankt voor je eerlijke reactie. De foto is niet fake, dit ben ik echt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Nja denk dat ik zojuist me ongezouten mening heb gegeven op een fake plaatje
Ja sorry, ik moest even iets hebben waarmee ik een foto kon maken dus heb die van m'n zusje gepakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:49 schreef chroestjov het volgende:
Je maakt het er ook wel een beetje zelf naar met je roze telefoonhoesje.
Is het zo ergquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik dacht idd vrouwenbenen te zien, maar zag geen tieten.
Oké, dan ga ik me nog even omkleden voor ik zo weg ga.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Nja ik kom hier vaak me ongezouten mening geven, dit word 9/10 niet in dank afgenomen dus goed dat je real reageert
Maargoed ik zou vandaag wel wat anders uit de kast halen
Is goed, als je daar nog een foto van maakt wil ik best weer beoordelen of je zo wel over straat kan hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik me nog even omkleden voor ik zo weg ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat ik hier vaak zat lurk nu ook eens een bijdrage van mij:
Waar is je wolvenshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
吴 曼 迪
T-shirt, da's koud nu jonge.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat ik hier vaak zat lurk nu ook eens een bijdrage van mij:
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Je jurkje! Ik hou ervanquote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas is wel hard, ALD?quote:
Dat is de sportieve meid die we allemaal kennen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
yes, eindelijk weer een broek die past(en niet te groot is)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Gaaf setje bij elkaar hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks @leppeh, jacket is ALD idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is de sportieve meid die we allemaal kennen.
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
swagquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
yes, eindelijk weer een broek die past(en niet te groot is)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef J.James het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit foto. Ik probeer nog uit te vinden hoe ik het beste foto's van mezelf kan maken.
Nice hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje! Ze zitten fijn ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort schoenen vind ik zo tof.Leuke outfit.
Mooie kleuren samen en goed passend bij elkaarquote:
Stoer setjequote:
Ik was de skinnies weer zat, zeurquote:
oja jij! Lang geledenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Van paar dagen terug.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |