quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Omdat je broek veel te strak is je als een wijf poseert en een raar wijd shirt draagt
Bedankt voor je eerlijke reactie. De foto is niet fake, dit ben ik echt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Nja denk dat ik zojuist me ongezouten mening heb gegeven op een fake plaatje
Ja sorry, ik moest even iets hebben waarmee ik een foto kon maken dus heb die van m'n zusje gepakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:49 schreef chroestjov het volgende:
Je maakt het er ook wel een beetje zelf naar met je roze telefoonhoesje.
Is het zo ergquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik dacht idd vrouwenbenen te zien, maar zag geen tieten.
Oké, dan ga ik me nog even omkleden voor ik zo weg ga.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Nja ik kom hier vaak me ongezouten mening geven, dit word 9/10 niet in dank afgenomen dus goed dat je real reageert
Maargoed ik zou vandaag wel wat anders uit de kast halen
Is goed, als je daar nog een foto van maakt wil ik best weer beoordelen of je zo wel over straat kan hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik me nog even omkleden voor ik zo weg ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat ik hier vaak zat lurk nu ook eens een bijdrage van mij:
Waar is je wolvenshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
吴 曼 迪
T-shirt, da's koud nu jonge.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat ik hier vaak zat lurk nu ook eens een bijdrage van mij:
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Je jurkje! Ik hou ervanquote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik doe ook weer eens mee, vanavond school 'kerst' gala:
[ afbeelding ]
Die jas is wel hard, ALD?quote:
Dat is de sportieve meid die we allemaal kennen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
yes, eindelijk weer een broek die past(en niet te groot is)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Gaaf setje bij elkaar hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:36 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks @leppeh, jacket is ALD idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is de sportieve meid die we allemaal kennen.
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
swagquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
yes, eindelijk weer een broek die past(en niet te groot is)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |