SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die vrienden noemen dat van hem ook zo?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef Wiebelkont het volgende:
Zeg, nou was ik gisteren heel even bezig, bevalling enzo.
Heeft mijn SS die kans nu genomen om gedichtentechnisch gezien tussenuit te miepen?
Je lieve dochtertje is je cadeau johquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef Wiebelkont het volgende:
Zeg, nou was ik gisteren heel even bezig, bevalling enzo.
Heeft mijn SS die kans nu genomen om gedichtentechnisch gezien tussenuit te miepen?
De doos van PS heeft het niet verder dan de OP geschoptquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
@TM sommige vriendinnen noemen dat onderdeel van hun vriend nu ook chefSowieso is het in onze omgeving wel bekend wie/wat chef is, Nem weet het bijvoorbeeld ook
En eerste naamtopic voor (een onderdeel van) G
Wat zal ie blij zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
En eerste naamtopic voor (een onderdeel van) G
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De doos van PS heeft het niet verder dan de OP geschopt
Ik zal het hem vanavond eens vertellenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:55 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Heeft chef ook chocolate salty balls als in het liedje?
Ik zie niks...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef MaJo het volgende:
Iemand heeft het Facebook embargo van Soemp gebroken zie ik![]()
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet iemand van hier zo te zien
Ik welquote:
Die felicitatie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee
Ik zie wel eens vaker mensen op iemand's Facebook posten over een geboorte, ik zou dat nooit doen voordat diegene er iets over zegt.
[..]
Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:55 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Heeft chef ook chocolate salty balls als in het liedje?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:04 schreef iamredleader het volgende:
Thuishet moet nog een beetje landen, maar m'n chef (hihi) heeft al laten weten wat m'n beoordeling over dit jaar wordt
![]()
En wat schuift dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, die zie ik ook wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaIk geloof niet dat Soemp dat wilde. Ik zou zelf ook liever eerst iets erover posten.
Is ook wel een beetje logisch toch dat je niets post totdat de moeder zelf er iets over post? Nogal logisch dat je het nieuws zelf naar buiten wil brengen lijkt me...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, die zie ik ook wel.
Dat is het 'nadeel' van Social Media of je moet daar blocken dat mensen iets kunnen posten of je kunnen taggen...
Kennelijk heeft de poster het wel al gehoord van de geboorte (mogelijk zelfs zonder embargo), anders post ze het niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje logisch toch dat je niets post totdat de moeder zelf er iets over post? Nogal logisch dat je het nieuws zelf naar buiten wil brengen lijkt me...
Er bestaat ook zoiets als internet etiquette hè? Ook op social media. Zo weet iedereen dat je niets post over de zwangerschap van een ander totdat die het bekend maakt en ook als het kindje geboren is. Maar het is goed bedoelt natuurlijk, alleen niet goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk heeft de poster het wel al gehoord van de geboorte (mogelijk zelfs zonder embargo), anders post ze het niet.
Als je denkt dat je dit moet voorkomen, moet je geen Social Media account nemen en dan heb je nog geen garantie...
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik zie werkelijk het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als internet etiquette hè? Ook op social media. Zo weet iedereen dat je niets post over de zwangerschap van een ander totdat die het bekend maakt en ook als het kindje geboren is. Maar het is goed bedoelt natuurlijk, alleen niet goed over nagedacht.
Gewoon logisch nadenken. Net als dat je niet post "ik hoorde dat je gaat scheiden", dat is toch gewoon logisch? En omdat Soemp specifiek heeft gezegd dat we het niet op Facebook moesten zetten lijkt het me dat zij er ook niet blij mee is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik zie werkelijk het probleem niet.
We leven niet meer in het stenen tijdperk en nieuws gaat binnen 10 seconden de wereld over.
Waar staat dat je niemand mag feliciteren met de geboorte van een baby als je dat nieuws vernomen hebt?
Dat laatste is wat anders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken. Net als dat je niet post "ik hoorde dat je gaat scheiden", dat is toch gewoon logisch? En omdat Soemp specifiek heeft gezegd dat we het niet op Facebook moesten zetten lijkt het me dat zij er ook niet blij mee is.
Het idee is gewoon dat je privé dingen niet post tenzij de desbetreffende persoon het doet, dan kun je losgaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste is wat anders.
Heeft de poster ook een embargo te horen gekregen?
Zo ja, dan is ze 'een beetje dom'.
Zo niet, dan is dit gewoon een goed bedoeld bericht.
ben het met MM eens, tenzij die persoon expliciet verzocht was niet te postenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als internet etiquette hè? Ook op social media. Zo weet iedereen dat je niets post over de zwangerschap van een ander totdat die het bekend maakt en ook als het kindje geboren is. Maar het is goed bedoelt natuurlijk, alleen niet goed over nagedacht.
Dit, dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd Red, Puala en Jojo! Goed nieuws all round!
Heeft Ets ook nog positief arbeidsnieuws?
In het weekend niet getroffen en nu is het niet mogelijk, want ben in verband met werk niet in de buurt. Maar ik heb een truc bedacht, en als die werkt heb ik het pakje en hoeft de buur in kwestie niet thuis te zijn wanneer ik er wel weer benquote:
Mee eens. Bijzonder nieuws (zoals de geboorte van een kind) mag de betrokkene wat mij betreft zelf bepalen of, wanneer en hoe die het post.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Nico_S. het volgende:
Wat dat posten betreft neig ik toch meer naar de kant vam MaJo. Ik vind dat er zaken zijn waarvan je op vijf vingers na kunt tellen dat de persoon in kwestie dat graag zelf bekend wil maken.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef Lotusss het volgende:
Mag ik ook wat positiefs arbeidsnieuws posten?
Geweldig!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Mijn huidige baan is geweldig, echter verdien ik wegens mijn detacheringsbedrijf 20-30% minder dan mijn eveneens gedetacheerde collega's. Vanuit alle partijen te horen gekregen dat salarisverhoging ondanks mijn "promoties" er niet in zit.
Mede door de situatie besloten afgelopen weekend rond te kijken, gisteravond rond 20u mijn sollicitatie de deur uit gedaan, blijkbaar ben ik gisteravond om 22u teruggebeld...
Vanmorgen zelf teruggebeld, vanmiddag mijn sollicitatiegesprek gehad en ze willen deze week nog - indien mogelijk - een tweede gesprek inplannen...![]()
En: als ze mijn salariswens accepteren, ga ik bruto 1000 euro per maand meer verdienen dan nu.
dat klinkt bijna te goed om waar te zijn, goed bezig!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Mijn huidige baan is geweldig, echter verdien ik wegens mijn detacheringsbedrijf 20-30% minder dan mijn eveneens gedetacheerde collega's. Vanuit alle partijen te horen gekregen dat salarisverhoging ondanks mijn "promoties" er niet in zit.
Mede door de situatie besloten afgelopen weekend rond te kijken, gisteravond rond 20u mijn sollicitatie de deur uit gedaan, blijkbaar ben ik gisteravond om 22u teruggebeld...
Vanmorgen zelf teruggebeld, vanmiddag mijn sollicitatiegesprek gehad en ze willen deze week nog - indien mogelijk - een tweede gesprek inplannen...![]()
En: als ze mijn salariswens accepteren, ga ik bruto 1000 euro per maand meer verdienen dan nu.
Ben nu wel benieuwd waar 2 voor staat...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor zowel Puala als Red. Als we dan toch bezig zijn; deze week ook beoordeling gehad en 2 op een schaal van 5 gehaald (1 = te goed voor de functie) en dat in het eerste jaar van mijn senior functie
uitstekend? En dan goed, kan beter en slecht?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd waar 2 voor staat...
Geen bericht, goed bericht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn beoordeling is al gemaakt trouwens, maar ik moet hem ondertekenen tijdens een gesprek met mijn vestigingsleider. Ik heb vorige week al van meerdere collega's gehoord dat ze dat gesprek hebben gehad, maar mij is nog niets verteld
Vind 'te goed voor de functie' al wat vreemd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
uitstekend? En dan goed, kan beter en slecht?
natuurlijk, want als er iets zou zijn was dat al wel eerder ter sprake gekomen. Maar ik kan niet zo goed tegen die laksheid van een leidinggevende, dat straal je namelijk ook uit naar de mensen die onder je werken.quote:
True, ik hou ook niet van laksheid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
natuurlijk, want als er iets zou zijn was dat al wel eerder ter sprake gekomen. Maar ik kan niet zo goed tegen die laksheid van een leidinggevende, dat straal je namelijk ook uit naar de mensen die onder je werken.
En bonusregeling heb ik niet, dus daar hoef ik me niet druk over te maken.
boven verwachting gepresteerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd waar 2 voor staat...
OK, netjes!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
boven verwachting gepresteerd
Zelfde soort functie, maar met meer diepgang en mogelijkheden om zaken bij de klant te implementeren en trainingen te geven. Ook in het buitenlandquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat klinkt bijna te goed om waar te zijn, goed bezig!
En in dezelfde functie?
klinkt goed. Succes met het tweede gesprek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zelfde soort functie, maar met meer diepgang en mogelijkheden om zaken bij de klant te implementeren en trainingen te geven. Ook in het buitenland
Volgende gesprek is inclusief directielid en iemand van HR
Kijk, kerstpakket heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef wyccie het volgende:
Geen idee hoeveel vakantiedagen ik heb, en ook van extraatjes weet ik niks af. Met de feestdagen mag ik werken.
Maar ik heb wel een kerstpakket.
krijg ook een bon maar die verrek die via mijn werkgever aan een goed doel te geven. Als ze goede sier willen maken dan doen ze dat maar met geld van het bedrijfquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, kerstpakket heb ik dan weer niet.
Wel een bon en die doneer ik altijd aan een goed doel...
Jij maakt dan goede sier, niet je werkgever.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
krijg ook een bon maar die verrek die via mijn werkgever aan een goed doel te geven. Als ze goede sier willen maken dan doen ze dat maar met geld van het bedrijf
Ga je PS ophalen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen idee. Heb de bon al en heb nog niet de moeite gedaan te kijken wat ik ermee kan en aangezien ik nu op Schiphol zit gaat dat ook niet voor vrijdag gebeuren.
Hoezo richting je werkgever?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Richting mijn werkgever? Niet nodig.
Vreemd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, maar het geld wordt wel namens de werkgever gedoneerd aan een goed doel
Wiebel had er iets over gezegd en foto's geplaatst op zijn facebook, vandaar...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaIk geloof niet dat Soemp dat wilde. Ik zou zelf ook liever eerst iets erover posten.
Daar kan je toch niet boos om worden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel had er iets over gezegd en foto's geplaatst op zijn facebook, vandaar...
Maar opa had gister ook al overdag geschreven op zijn facebook dat hij dankzij een collega thuis kon blijven om op M. te passen, in afwachting op de baby.
nou niet zo leuk als mensen al zo te weten komen dat je aan het bevallen bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet boos om worden?
Of zie ik het nou verkeerd?
Hoestie?
Bevallen? Dat was gisteren al...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
nou niet zo leuk als mensen al zo te weten komen dat je aan het bevallen bent.
Die mag je inderdaad slaan én ontvrienden.quote:En een specifiek iemand had ik vanmiddag nog gevraagd een foto niet te posten en nu zie ik hem toch echt op haar tijdlijn.
Ja, voor de bevalling werd er dus op facebook gepost dat ik ging bevallen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bevallen? Dat was gisteren al...
Je bent al bijna 24 uur moeder2.
Sorry, kon het niet laten. Heb er speciaal, tegen mijn principes in, een Facebookaccount voor aangemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Soempie het volgende:
En een specifiek iemand had ik vanmiddag nog gevraagd een foto niet te posten en nu zie ik hem toch echt op haar tijdlijn.
Da's niet zo snugger, nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, voor de bevalling werd er dus op facebook gepost dat ik ging bevallen.
Gewoon gevalletje: niet over nagedacht.
ben jij een kloon van wycciequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten. Heb er speciaal, tegen mijn principes in, een Facebookaccount voor aangemaakt.
Hoe doet je poepie het? Zijn jullie nu thuis?
Ik had toch ook een knipoogsmiley-PI.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, nu klopt mijn wereldbeeld weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |