quote:”Het is waar, je bent nog geen ervaren kokkin of een perfecte huisvrouw. Dus wat is nou het probleem als je man zegt hoe je het moet doen? Zeg tegen hem dat hij gelijk heeft en dat je het snel zal leren. Als hij ziet hoe lief je bent en hoe nederig je je gedraagt en dat je bereid bent om te veranderen, dan zal hij ook veranderen."
•Als je alleen maar dingen doet die goed zijn voor jezelf, of die je denkt, dan ben je niet met je man getrouwd, maar met jezelf. In plaats daarvan zou je onderdanig moeten zijn.
•In een interview zegt de auteur: ”Onderdanig zijn is een manier om ruimte te maken, om te accepteren, het is de fundering van het huwelijk, zoals de pilaren voor een kerk."
•Ook zegt ze: ”Wij vrouwen vinden vernedering fijn, omdat het voor een groter goed is."
de 43-jarige Costanza Miriano, gelukkig getrouwd, moeder van vier kinderen en een devoot Katholiek, zegt dat ze haar boek gebaseerd heeft op de gelukkige huwelijken van haar vrienden en van haar zelf.
http://www.telegraaf.nl/v(...)g_aan_je_man___.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En soms hebben ze een voorkeur voor lijden i.p.v. leiden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
Sommige vrouwen idd van meer volgen dan leiden... niks mis mee toch?
Heb je ook bij mannen die soms liever volgen.
Dat ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
En soms hebben ze een voorkeur voor lijden i.p.v. leiden.
quote:
Ze willen het dus gewoon zelf. Die wijven moet je gewoon leren wat hun plek is. En als ze commentaar hebben moet je ze straffen.quote:A 1995 study indicates that 89% of heterosexual females expressed a preference for a submissive-recipient role in sexual bondage, suggesting also a preference for a dominant male,
Dat is net zo ergquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
Sommige vrouwen idd van meer volgen dan leiden... niks mis mee toch?
Heb je ook bij mannen die soms liever volgen.
Zullen vast wel bestaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is net zo ergonderdanige mannen, ik kan me er niks bij voorstellen gelukkig
9 van de 10 keer heeft de vrouw de broek aan in huisquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zullen vast wel bestaan.
Als je een beetje op straat rond kijkt krijg je wel een idee
Die mannen die als een geslagen hond achter hun vrouw aan sjokken in de supermarkt, ik zie dequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zullen vast wel bestaan.
Als je een beetje op straat rond kijkt krijg je wel een idee
Zo is dat!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
Als hij het zo goed weet allemaal dan doet hij het toch lekker zelf
En de mannen die voor kledingzaken op hun vrouw staan te wachten of erger nog, voor het pashokjequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die mannen die als een geslagen hond achter hun vrouw aan sjokken in de supermarkt, ik zie de
arme drommels weleens lopen ja
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
EN de mannen die voor kledingzaken op hun vrouw staan te wachten of erger nog, voor het pashokje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |